چهارشنبه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۹۲

افشاگری احمدی نژاد، اینبار علیه خودش! / احمدی نژاد، سرگینی است که به راحتی از گلوی رهبر معظم انقلاب، پایین نخواهد رفت!


گویا احمدی نژاد پس از اغتشاشیدن به اقتصاد مملکت، اینبار ریش رهبر معظم انقلاب را مورد عنایت قرار داده بود، که بدستور خامنه ای دستگیر شد و مورد گوش مالی قرار گرفت. گفته می شود پس از اینکه احمدی نژاد گفته که بابت تقلب در انتخابات نوار دارد، بدستور رهبر برای چند ساعت بازداشت می شود  و مورد بازجویی قرار می گیرد. (منبع)
هر چند نمی دانیم واقعا احمدی نژاد واقعا بازداشت شده یا نه، اما مشخص است که احمدی نژاد، قصد ندارد به این راحتی از قدرت کناره بگیرد. 
احمدی نژآد، بلایی بود که خامنه ای بر سر این مردم آورد و این موجود دروغ گو و متملق را رییس جمهور ایران کرد. حاصل هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژآد، نابودی اقتصاد کشور و نقض گسترده حقوق بشر بوده است. 
حال که قرار است او را از قدرت کنار بگذارند، او قصد دارد دوست صمیمی خودش، مشاعی را به جای خودش منصوب کند، و این چیزی نیست که خامنه ای قبول کند. 
گرگ ها بر سر این کشور مصیبت زده، به جنگ روی آورده اند: 
اخیرا احمدی نژاد دست به افشاگردی زده و اینبار، خودش را هدف قرار داده است! و گفته او را با تقلب رییس جمهور کرده اند،  و این بر رهبر ایران، بسیار گران امده است و دستور به بازداشت او داده است و به مدت هفت ساعت، احمدی نژآد مورد بازجویی قرار گرفته است. 
گفته می شود احمدی نژاد، چهارده هزار صفحه مدرک علیه مقامات عالی رژیم، از وزارت اطلاعات خارج کرده است و به این راحتی، از عرصه سیاسی کشور، کنار نخواهد رفت. 
احمدی نژاد، سرگینی (!) است که به این راحتی، از گلوی خامنه ای پایین نخواهد رفت و برکناری او از قدرت، به این راحتی نخواهد بود.
پی نوشت: 
در بازار تهران، شر خرهایی وجود دارند وقتی برای وصول طلب یا چک، به مغازه شخص بدهکار می روند، ابتدا با چاقو، چند ضربه به خود می زنند، تا فرد بدهکار بداند وقتی او با خودش چنین کاری می کند، با فرد بدهکار دیگر چه می کند...!! حال حکایت احمدی نژاد است که این بار، درباره خودش افشاگری می کند...
چند نوشته اخیر این وبلاگ: 










۱۴ نظر:

  1. بیچاره مردم ایران.
    بیچاره این مردم نادان.

    پاسخحذف
  2. مطلبتون جالب بود و مثالی که در مورد بازار تهران زدید از همه به جا تر.
    مرسی:)
    امیدوارم روزی از شر همه شان خلاص شویم

    پاسخحذف
  3. واقعا مطالب جالبی نوشته ای. من که حظ کردم. فقط یک نکته وان اینکه این جماعت اخوند کی ادم شده و واقعیات را به جای خرا فات و مز خرفات قبول کرده و به ان عمل می کنند؟ می بخشید که لحنم تند است. چون وا قعا در این 35 سال همه جوری ضرر کردیم. ان هم با دست خود. راستی خداوند روح بزرگ شاهنشاه اریا مهر محمد رضا شاه پهلوی شا هنشاه فقید ایران را بیا مرزد. از همین جا از این که در تظاهرات و را هپیما ییها شرکت فعال داشته و در این انقلاب خیلی فعالیت کردم پوزش خواسته و برای ان بزرگ مرد تاریخ ایران عاقبت بخیری از ایزد بزرگ خواستارم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اخه بیچاره روانی !تو چطور راضی میشی یکی همین طوری بیاد بشه پادشاهت!خاک بر سرت کنم با این طرز فکر عقب موندت.

      حذف
  4. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    ضمن تقدیر از سایت ارزشی شما
    دیدم عضو سایت بالاترین هستید اگه امکانش هست یه دعوت نامه برای ما بفرستید ماهم لطف شما را جبران میکنیم و شما را در سایت پایگاه تحلیلی و خبری دقیانوس لینک میکنیم
    www.daqianus.com
    salmanmohammadi@chmail.ir

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب سلمان فارسی ببخشید محمدی من یک دعوتنامه دارم امشب که زنت با خواهرت اومدن خونمون میدم به زنت برات بیاره فقط من کمرم سفته ممکنه یکم کارمون طول بکشه.اطلاع دادم اگه زنت دیروقت اومد نگرانش نباشی.

      حذف
    2. پفیوز اسمش و ایمیلش داد میزنن طرف سایبری هستش! دعوتنامه هم میخواد جاکش زن قحبه!!

      حذف
  5. ملت شهید پرور ایران که همه ش به اینشالله و امید خدا تکیه دارد باید هم چنین عاقبتی داشته باشد
    من واقعا از هر بلائی0حتی طبیعی) که بر سر ملت میاد کیف میکنم.به شدت خوشحال میشم.چون قرار نیست که هرچی سویسی ها لایقن که ما هم داشته باشیم!ملت ایران هم لایق همینه و....تازه روز خوشتونه!

    پاسخحذف
  6. تا وقتیکه جهل و دین خرافاتی در بین مردم بیداد می کند حکمیت مطلق از آن این قماش خواهد بود(حکومت آخوندی).خاتمی و خامنه ای و هاشمی و احمدی نژاد هیچ فرقی با هم ندارند. همه این ها کشور را بسمت نابودی خواهند برد. لطفاً در جهت آگاه سازیمردم تلاش کنید.

    پاسخحذف
  7. تاوقتیکه پیرزن قارس تنهامنبع درآمدش یعنی گاوش رامیفروشدبه مکه برودتاعرب چادرش به برج وشترش به لامبورگینی تبدیل شودواینکارراازروی جهل انجام میدهدومزخرفات وخرافات برواقعیات چیره شونداینچنین است.

    پاسخحذف
  8. دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر------------کز دیوودد ملولم و انسانم آرزوست
    گفت یافت می نشود گشته ایم ما------------گفت آن که یافت می نشودآنم آرزوست
    اگر القاب حاج مشهدی حسین ملقب به کلمرتضی به خودم میدهم بدانید که تمسخراست نه حقیقت می خواهم بگویم ای حاجیان وای مشهدی ها وای کربلایی ها ایرانی را بباد دادیدوتمام شوربختی این ملت از بی خردی ونادانی شماهاست ای کاش بجای دین کمی عقل داشتیدویا کمی با خود اندیشه میکردیدوکسانی که به شما احترام میگذارند سودشان درخطر است نهایت حاجیان ومشهدی هاوکربلایی ها میدانم که از خدا نمی ترسند ومن میگویم .
    میترسم ازخداونمی ترسم ازکسی----------میترسم ازکسی که نمی ترسداز خدا کَلمُرتضی
    حاجی به ره گعبه من طالب دیدار-------اوخانه همی جویدومن صاحب خانه

    پاسخحذف
  9. شعر بلندی از اباذر غفاری شاعر جوان نسل سوخته هست که با تحقیقات دقیق در روزنامه های سالهای گذشته سروده شده . اباذر بر خلاف تصور شما بی تربیت نیست ولی معتقد هست این ٥٧ های بیسواد و ملایان همراهشان ( البته ٥٧ ایی که هنوز به این بساط معتقد هست ) جز این زبان نمیفهمند قسمتی کوتاهی از این شعر که حدود ٥٠ صفحه هست در اینجا میاید
    اراذل و اوباش ما هستیم که در ٥٧ انقلاب کردیم
    به عکس خمینی جاکش و قاتل در ماه اقتدا کردیم
    بعد از نوشیدن یک بطر میکده قزوین در کافه ماتاووس
    سوی مسجدی رفتیم و به دشمنان شاه دعا کردیم
    هم از توبره میخوردیم دو لپی هم از آخور خارجی
    از فرط پر خوری جفتک انداختیم و عبا عبا کردیم
    طلب آخوند کس کش و قاتل و مفتخور نمودیم
    رهبر این جاکشان را از طویله صدام به ماه کردیم
    اول رجائی کس خل و بعد بنی صدر مشنگ را
    بجای شاه و هویدا تحصیلکرده به حکومت انتخاب کردیم
    خامنهه ای مشنگ و رفسنجانی دزد و خاتمی حقه باز را
    یکی یکی وارد گود کردیم و خوشنود صفا کردیم
    این آخری یعنی محمود کس خل دیوانه بی کله را
    بر صدر دزدان نشاندیم و لطیفه گفتیم و صفا کردیم
    خلخالی مادر جنده ٤ کلاس سواد را به به گفتیم
    هویدای تحصیلکرده را نوکر غرب و امریکا کردیم
    ما که هیچ ان حزب طراز نوین طبقه کارگر
    پشت آخوند بیسواد فریاد میزد و ما هم هوار کردیم
    ان مجاهد کس خل شهر ندیده و عاشق قدرت
    از آخوند مکلا دفاع میکرد ما هم هوار کردیم
    روشنفکر پای منقل نشین کتاب دزدکی ترجمه کن
    آرش کمانگیر مان شد و برایش کف زدن ها کردیم
    آیا انقلاب تخمی ما اراذل و اوباش را دزدیدند ؟
    خود ما جاکشان ٥٧ بودیم که خمینی را خدا کردیم .

    پاسخحذف
  10. http://www.iranglobal.info/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/akshaye-mataleb/image_78.jpg?itok=nMfbST6k
    تصویر بالا را نگاه کنید

    سردار کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه به احمدی نژاد گفته : : اگر شصت میلیون ایرانی را بکشیم و نابود کنیم باید این انقلاب را حفظ کنیم چون حفظ نظام از اوجب واجبات است .........

    ببینید وقاحت را

    پاسخحذف
  11. کم مشت بر سر و صورتمان بکوبیم وکم گوییم که دیگر گفتن راه چاره نیست . خود کرده را تدبیر نیست .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.