سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۹۲

بیش از خامنه ای، از اصلاح طلبانی متنفرم که برای بار سوم، دندان تیز کرده اند تا از گرده مردم ایران سواری بگیرند..!


خلاصه کلام این است که یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ ایران، با نام هاشمی رفسنجانی، در حالی کاندید ریاست جمهوری شده است، که رژیم در بدترین وضعیت ممکن است، فشارهای خارجی و اقتصادی، کمر رژیم را خم کرده و امکان تغییر در نظام فراهم شده است.

این بار سومی است که اصلاح طلبان، از پشت به مردم ایران خنجر می زنند:

بار اول: زمان کوی دانشگاه در سال 78 و در حالی که خامنه ای در جلوی تلوزیون گریه می کرد، خاتمی و دیگر اصلاح طلبان، دانشجویان را مجبور به بازگشت به خوابگاه ها کردند و به دانشجویان، خیانت کردند.

بار دوم: در سال 2009، زمانی که سه و نیم میلیون نفر در خیابان های تهران بودند، (بنا به گفته شهردار تهران در مجلس)، باز اصلاح طلبان خیانت کردند و مردم را به خانه های خود بازگرداندند.

این یک واقعیت است که این رژیم، قابل اصلاح شدن نیست، چون برای اصلاح آن، باید پسوند اسلامی را از آن برداشت، و چنین چیزی ممکن نیست.

وای به مردمی که یکی از جنایتکار ترین افراد تاریخ ایران، کسی که دستش به خون روشنفکران ایرانی در دهه شصت آغشته است و در برنامه ریزی برای عملیات تروریستی دست داشته، و یا مسول ادامه جنگ است و خون میلیونها انسان از دستش می ریزد، توسط اصلاح طلبان جنایتکار، به عنوان یک گزینه، معرفی می شوند...!

این بازی کثیف خامنه ای است، هر بار وضع کشور را به فجیع ترین وضع در می اورد، سپس یکی از کسانی که کمتر کثافت است را به قدرت می رساند، یعنی مردم مصیبت زده ایران را به مرگ می گیرد تا به تب راضی شوند...!

چگونه است که اصلاح طلبان، توقع بهبود اوضاع را از هاشمی رفسنجانی دارند، زمانی که او خود یکی از فاسد ترین و جنایتکارترین سیاستمداران تاریخ معاصر کشور است؟!

چهار سال قبل، زمانی که صحبت از کاندید شدن موسوی بود، نوشته بودم:

سه سال قبل نیز نوشتم:

/-------/چرا رفسنجانی نه می خواهد و نه می تواند که اصلاحی ایجاد کند؟ چرا بحث کمسیون ملی انتخابات بحث مضحکی است؟!

/
دو سال قبل نیز نوشتم:

/-------/سیاست اصلاح طلبان، بر کند کردن تیغ مبارزه با رژیم خامنه ای است، به این امید که خامنه ای تکه استخوانی جلوی آنها بیاندازد...!


به یاد بیاورید که چگونه در تظاهرات سال 2009، مردم ایران، جان خود را کف دست می گرفتند و در خیابان، شعار مرگ بر خامنه ای و نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران می دادند آمریکا می دادند؟! یادتان است که  چطور آقای کدیور با بی شرمی، شعار مردمی که جان خود را به خطر انداخته اندو فریاد  نه غزه و نه لبنان را سر می دهند، تحریف می کند




۱۶ نظر:

  1. دوست عزیز چراآدرس اشتباه میدهی؟
    کدام فشار خارجی؟
    چرا اعتراضات خیابانی مردم در انتخابات قبل را به اسم دشمن خارجی می نویسی؟ یا حتی بیکفایتی احمدی نژاد چه ربطی به فشار خارجی دارد؟
    اگر فشاری بود از داخل بود نه خارج.. انگیزه تحرک ایرانیان موتور محرک تغیر است، حتی همان انگیزه تحریم خارجی! و راه افتادن ده ها گروه ریز و درشت مخالف!
    اگر به فشار خارجی بود در زمان جنگ عراق-ایران تا به حال 100 بار ایران نابود شده بود با نفت 9 دلاری!
    در صلح و ثبات و نفت 100 دلاری هیچ وقت کشور صادر کننده نفت نابود نخواهد شد!

    اگر هم میخواهی که کمکی به وضع موجود کرده باشیم کمک به ایجاد انگیزه در ایرانیان باید کرد نه پخش رکود و رخوت و دورگود نشینی و تفکر یه روز امام زمان میاد همه چی رو درست میکنه!
    واقع نگر باشیم...

    پاسخحذف
  2. همین ندایی که عکسش این بالاست اگر تو خونه مینشست با تفکر اینکه موسوی از خودشونه! و زمانش زندانیا اعدام شدن و اصلا چرا بریم رای بدیم و صدها دلیل بچه گانه دیگه..
    ... الان حداقل عکسش این بالا نبود!

    نباید تفکر نداها رو کشت باید اونو تکثیر کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آرسین گرامی‌، آیا میدانستید ندا حتا رای نداده بود. اگر ذره‌ای برای ندا ارزش قائل بودید آن را به هاشمی و امثال آن نمی‌‌چسباندید.

      حذف
  3. چرا رفسنجانی؟ چرا اصلاحات؟ بخاطر اینکه راه نجات ایران قدم به قدم اتفاق می افتد نه سوریه مانند و نه لیبی شکل. شما می گویید پسوند اسلامی را کنار بگذار تا ما باورت کنیم ولی من می گویم راه نجات دانستن این است که انقلاب بد است و تنفر است، انقلاب کینه و انتقام است و تا بیاید درست شود، هزاران شکل می گیرد، هزاران بد شانسی و دزد و قدرت طلب دارد. کی را بشناسیم ما؟ چه کسی را با این وضعیت می شناسید؟ چه ارگانی را باور دارید؟ چه ضمانتی دارید که اسلحه دست یک مشت بدتر از اینها، خائنین جدا طلب نیفتد؟ اصلاح طلب می داند که من و تو چه می خواهیم و می داند که در تمام دنیا، کسانی که قاتلند، چماق بدستند، و خشک مذهبند بیشتر با بی رحمی قدرت می گیرند ولی اصلاح طلب می داند که امکان ادامه ندارند. چرا؟ یادت باشد زمانی که ما یک موسیقی در خودرو نمی توانستیم بشنویم. زمانی که فشارها هزار برابر این بود. خیلی امروز با ۱۵ سال پیش فرق می کند. تازه عقب هم رفتیم با احمدی نژاد. اصلاح طلب می داند که کم هزینه ترین راه برای ایران، پله به پله بالا رفتن است و باور کن که خیلی از خواستهای ما با صبر، شکیبایی، حوصله، و تفکر صلح بدست می آید. آنهایی که نمی دانند، فکر می کنند که جواب اینها را باید با چماق داد، مثل خودشان ولی باید بدانند که اگر چماق پیروز شد، اگر اسلحه برد، اگر خشم برنده شد، آن است که برده نه آزادی. اصلاح طلب جلوتر از شماست، چون می داند راه چیست و می داند آسان نیست و زمان می برد. آنهایی که می خواهند فردا صبح در آزادی بلند شوند همانهایی هستند که در سوریه امروز مرده اند، و یا آینده خود را برای عربستان فروخته اند. ایران کشوریست که دنیای بیرون به آسانی از آن نمی گذرد و نمی خواهد که بالا بیاید. ما باید بدون تضعیف خود و دولت مرکزی، یعنی بدون جنگ و خونریزی به خواست خود برسیم. می گویید امکان ندارد؟ چرا دارد. انسانها یک جور نمی مانند و خود شما هم عوض شده اید و عوض خواهید شد. زمان می گذرد و تغییر مثبت به آنان است که با صبر و حوصله نبرد را به پیش می برند. قانون را در بی قانونی می خواهند و حاضرند با قانون بد بسازند تا زمانی که آن برای همه برابر شود. آن زمان عوض می شود. راه دیگری هم نیست. امکانش هم نیست​.، و اگر بود دورغی بیش نیست.
    رفسنجانی امروز نه برای اصلاحات است، برای برابری قوا، برای آوردن تفکری کمی آزادتر، برای اقتصادی بهتر است. آیا می تواند؟ شاید نه، ولی همین که سوال پیش آید جوابها پیدا می شوند، با زمان و مکان خود. صبر کن، حوصله داشته باش و مهمتر از همه، امیدوار باش. قدرت نبرد پله به پله را شوخی نگیر که آن پیشرفت حقیقی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. __________________خامنه ای در سوریه جنایت می کند، جنایت او دلیل نمی شود که به او مشروعیت بدهیم_____________________

      گرامی،

      جنایات کنونی خامنه ای دست کمی از جنایات بشار اسد در روسیه ندارد.

      از آن گذشته، یادت باشد که بشار اسد موفق به جنایت شده است، چرا که اولا خامنه ای از او حمایت می کند و سپاهیان را برای کشتن سوری ها می فرستد.

      از آن گذشته، فرهنگ برتر مردم ایران، قابل قیاس با مردم سوریه نیست...!! لطفا با استناد از جنایات خامنه ای در روسیه، تلاش نفرمایید رژیم خامنه ای را موجه جلوه دهید و حفظ کنید.

      اصلاح طلب ها، مشتی آشغال کثافت هستند که در پی به قدرت گرفتن هستند و تنها خواسته آنها، این است که بتوانند به جای احمدی نژاد، به غارت کشور بپردازند و خامنه ای تکه استخوانی جلوی آنها بیاندازد.

      اینکه فلان موسیقی در ماشین را فعلا کار ندارند، سیستم اصلاح طلبان برای رای جمع کردن است....

      شما مردم را کلم بروکلی فرض کرده ای که چنین می نویسی؟! خامنه ای و رفسنجانی، این ملک مصیبت زده را غارت کرده اند..، شم ا به موسیقی استند می کنی...!!


      اینکه خامنه ای در سوریه جنایت می کند، دلیل نمی شود که مردم را از رسیدن به آزادی و دمکراسی بترسیانیم...

      حذف
  4. اصلاح طلب‌ها برای ماندن در قدرت از دو وسیله استفاده میکنند.

    ۱- با هوچیگری و شلوغ بازی هر حرکتی‌ که خارج از نظام شکل بگیرد را بی‌ اعتبار میکنند، در این راه میتوانند از یک سری آدم کم هوش داخل اپوزوسیون هم استفاده ابزاری کنند که البته وقتی‌ کارشان با آنها تمام شد به دور انداخته میشوند، نمونه آن حملات ۲۴ ساعته به شورای ملی‌ یا دیگر حرکاتی که میتواند به آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی تبدیل شود اشاره کرد. دلیل آن هم این است که از یک طرف میتوانند اینطور ادعا کنند که هیچ آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی نیست و از طرف دیگر مردم را از هر تغییری در نظام بترسانند و سرنوشت نظام را به سرنوشت کشور به دروغ گره میزنند.

    ۲- بعد از سپری شدن مرحله اول و ترساندن مردم از اپوزوسیون و تغییر نظام، مرحله دوم که ایجاد دو قطبی دیو و فرشته است شروع میشود. در این مرحله یک نفر (یک روز هاشمی، یک روز احمدی‌نژاد، ...) سمبل دیو است که باید از دست آن به فرشته نجات (یک روز خاتمی، یک روز هاشمی) پناه برد و مردم ترسیده که باور کرده اند لیاقت دموکراسی‌ ندارند و دموکراسی‌ به معنی‌ جنگ و تجزیه است در این مرحله به دام می‌افتند.



    و این هر ۴ سال یک بار تکرار میشود تا زمانی‌ که بالاخره دستشان رو شود و مردم پی‌ به توانایی خود ببرند که نه تنها لیاقت آزادی و دموکراسی‌ را دارند که اتفاقا مانع آزادیشان همین فرشته‌های دروغین هستند.

    پاسخحذف
  5. البته فقط اصلاح طلب‌ها نیستند، بروید ببینید اتحاد جمهوری خواهان ایران و فدأئیان اکثریتی چه سینه ای‌‌ برای هاشمی میزنند. البته همین که از تبلیغات برای ریاست جمهوری خامنه ای‌‌ به تبلیغات برای رفسنجانی رسیده اند خودش کلی‌ پیشرفت برایشان حساب میشود. این هم لینک تبلیغات حزب توده و فدأئیان اکثریت برای خامنه ای‌‌ وقتی‌ که این جانور را در بوق کردند و هاشمی عزیزشان هم خامنه ای‌‌ را رهبر کرد و به جان مردم ایران انداخت.

    http://www.khodnevis.com/article/51183

    پاسخحذف
  6. رضا فاضلی‌ها کجا که ایستاده مردند و این لاشخوران اصلاح طلب کجا. درود به شرفت گمنامیان، این مطلب جدیدت را ۱۰ بار خواندم.

    پاسخحذف
  7. تحلیل شما از شرایط غلط است. من به شما پیشنهاد میکنم برای اینکه متوجه شوید تحلیل تان مشکل دارد ببینید چقدر از کلمات نا مربوط استفاده کردید. مثلا گرده - مثلا سواری و اعمال فیزیکی دیگر که هیچکدام در عمل اتفاق نمی افتد و زبان شما فقط یک زبان تشبیه و توصیف و کنایه هست که به هیچ دردی نمیخورد. اگر توانستید یک مطلب بنویسید خالی از کلمات توصیفی و تشبیه و فقط واقعیات را همانطور که هست بیان کنید میبینید که از این تحلیل احساسی هیچ چیز باقی نمیماند. استیصال و در ماندگی در تغییر کشوری عقب مانده منجر به همچین توصیفی میشود. شما فکر کردید که با تحریم و فلج شدن رژیم ناگهان رژیم از بین میرود و گل و بلبل میشود. شما و امثال شما شبیه کسانی هستید که در سال ۵۷ آینده نامعلوم را با روز معلوم از روی تحلیل های مشابه عوض کردند. نگاهی به سرنوشت کره شمالی بیاندازید - انقدر بدبختی و فقر در آنجا طولانی شده که حتی دیگر اثری از مردمی که بفهمند چه خبر است در آنجا باقی نمانده. ایرانی که قبل از رضا شاه اصلا موجود نبوده و من و شما با خوش خیالی آنرا تضمین شده فرض میکنیم به همین راحتی هم میتواند از بین برود و افراد خوش خیال فکر میکنند با رفتن این و آن مشکلی حل میشود.

    پاسخحذف
  8. مشکل ایران این است که اکثریت با افراد سنت گرا و نادان است. تا ژن اینها عوض شود لیاقت حکومت بهتری از روحانیت داشته باشند نسل ها طول خواهد کشید. به حال خودشان رها کنید. خلایق هر چه لایق.

    پاسخحذف
  9. درود بر تو تحلیل گر ناشناس سالها زمان میبرد تااین مردم قدم به قدم جلو رفتن را با, باکله رفتن فرق دهند تحلیلهای گمنامیان و امثالهم هیج تفاوتی با تحلیلهای کیهانی ندارد و تنها فرقش در این است که اینها ازاین طرف از بوم افتاده اند

    پاسخحذف
  10. یه حکایت جالبی‌ هست که بی‌ ربط به این موضوع رای دادن و اینهایی که حاضرن در هر شرائطی رای بدن نیست و اون حکایت همون شکار چی‌ شیرِ هست که هر روز میرفته جنگل واسه شکار ولی‌ هر بار که شلیک می‌کرده شیرِ جا خالی‌ میداده و تیرش به خطا میرفته و شیر هم چون وحشی بود و زور داشته هر دفعه اون شکار چی‌ رو می‌گرفته و ترتیبش رو میداده و این داستان همین جور ادامه داشته تا این که یه روز شیرِ براش سوال پیش میاد و از شکار چی‌ میپرسه تو واقعا واسه شکار میای یا واسه ک.. دادن میای!

    (البته با عرض پوزش از خوانندگان) حالا این حکایت شکار چی‌ هم داستان کسانی‌ هست که با وجود این که میدونن هر بار حکومت چه سؤ استفادهأی ازشون می‌کنه و چه بلاهأی سرشون میاد باز هم می‌رن رای میدان انگار نه انگار که هر بار چی‌ به سر رای دهندهها میارند! یه جورایی مثل این که اعتیاد پیدا کردن و عادت کردن به تحقیر و شکنجه و تجاوز!!!!

    پاسخحذف
  11. سالها بدبختی ایران را به گردن استعمار و غرب می انداختند. الان هم که باعث بدبختی ما خامنه ای نظام اسلامی است. بخدا باعث بدبختی کشور نادانی اکثریت مردم این سرزمین است. سقف شعور و آگاهی اشان آنچنان پایین است که هر کس از آنها سورای می گیرد. حتی فرق انتخاب و انتصاب را نمی دانند. این همه دعوی هم بر سر تعین آبدارچی نظام می کنند. 300 سال دیگر به تاریخ آنچنان می خندند که ما به تاریخ قاجار می خندیم. هر که شعور و منطق داشت یا کشته می شود یا از کشور فرار می کند و یا گوشه گیر می شود. اکثریت نادان و تنبل و بی شعور هم به زندگی خفت بارشان ادامه خواهند داد تا نسل های آینده به شعور و بلوغ اجتماعی و سیاسی برسند. آن مصدق بیچاره را هم همین مردم به آن روز در آوردند نه دستگاه شاه و کودتای غرب. از ماست که بر ماست. زنده باد خر!

    پاسخحذف
  12. چقدر حماقت لازم هست که با تقلب دوره قبلی رژیم وبا حمایت خامنه ای [[که مردم به موسوی رای دادند و از تو صندوق احمدی در آمد]] بی شعوری فکر بکنه که با رای اون ، رفسنجانی یا براد پیت ، رئیس جمهور میشه و میتونه آزادی براش بیاره که بتونه تو خیابون سوت بزنه ، دوستان احمق من ،شما به هر کسی که رای بدهید ، آنکسی که نظرش در مورد غارت ایران به نظر رهبری نزدیک باشد از صندوق بیرون می اید و اگر هم شانسی کاندیدای مورد نظر شما رئیس جمهور شد نباید انقدر ابلهانه فکر بکنی که با رای تو و شما بوده ....جان مادرتان فقط ٥ دقیقه ، فقط ٥ دقیقه ، فکر بکنید ......

    پاسخحذف
  13. چقدر حماقت لازم هست ؟ شماها هم کوریت هم کر

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.