چهارشنبه، مهر ۱۲، ۱۳۹۱

حضور محسن رضایی در لندن،اتفاق جدیدی نیست،شایدخودش نبوده،اما شرکتهای اوکه بوده!هرجا نام او است،چهره گریان جمعی نیزهست!

بر اساس گزارش منابع خبری، گویا قرار است محسن رضایی در کانون توحید  لندن (که مرکزی وابسته به رژیم است)، سخنرانی کند، (منبع).

محسن رضایی در تاریخ سی ساله اخیر نقش مهمی را بازی کرده است، و هر جا اسم او وجود دارد، می توان چهره گریان جمعی از ایرانیان را دید.

در طی هفت سال جنگ، مدیریت احمقانه محسن رضایی بود که جان بسیاری از ایرانیان را گرفت، و از همه مهمتر، ترغیب  و تشویق های او بود که خمینی جنگ را مدت طولانی ادامه داد و کشور ایران را تبدیل به یک ویرانه کرد. 

شاید فعالیت دیگر او، قاچاق سیگار باشد، که باعث سرطان بسیاری از ایرانیان شده است. 

البته که محسن رضایی فعالیتش ابعاد بین المللی دارد، او کسی است که اسمش برای برخی در آن سر دنیا نیز مترادف مرگ است، او در آرژانتین و بین یهودیان خوب شناخته شده است، چون پلیس بین الملل حکم دستگیری او را به جرم حمله تروریستی و بمب گذاری در مرکز یهودیان، در دست دارد.

حال گویا آقای محسن رضایی، قصد دارند به اموال خود در لندن، سری بزنند و به همین دلیل، برنامه سخنرانی برای ایشان تدارک دیده شده است!

هر چند بعید است تروریستی چون محسن رضایی در لندن، بسیار بعید است ، چون به محض حضور در بریتانیا، دستگیر می شود و به دادگاه آرژانتین بابت بمب گذاری و کشتن انسان ها، تحویل داده می شود!

بسیار بعید است که محسن رضایی جرات کند به اروپا سفر کند، اما عجیب این است که برخی از افراد، از حضور محسن رضایی، تعجب می کنند.

محسن رضایی و دیگر جنایتکاران رژیم، سالها است که به اسم افراد دیگر، در اروپا و آمریکا، سرمایه گذاری های کلان دارند، دلیل آن نیز مشخص است، آنها به خوبی می دانند این رژیم هر لحظه ممکن است که نابود گردد، لذا پس انداز های (!) خود را در خارج از ایران، نگه داری می کنند.




این هم چند نوشته دیگر من در این چند روزه: 








محسن رضایی و پسرش، که در دبی به صورت مشکوکی خودکشی کرد و نکاتی از نقش او در قاچاق سیگار حضور داشت


۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.