یکشنبه، مهر ۲۳، ۱۳۹۱

ماله کش عزیزم! «بازه زمانی» برای فهمیدن رخداد است، نمی شود با آن جنایت هایی چون بچه بازی پیامبر یا برده داری را توجیه کرد!

بارها دیده ایم که ماله کشان دینی (که برخی آنها را روشنفکران دینی می نامند)، برای توجیه تناقضات و پلشتی های موجود در اسلام، از عبارت مضحکی استفاده می کنند به نام «محدودیت امکانات و ظرف زمانی»! و می گویند تمامی اتفاقات اسلام، باید در همان بازه زمانی مورد بررسی قرار گیرد.

مثلا هنگامی که یک منتقد می گوید چرا پیامبر اسلام، با دختری نه ساله همبستر شده و به او تجاوز کرده است، فورا پاسخ می دهند که: «باید برای قضاوت درباره هر اتفاقی، بازه زمانی رخداد آن اتفاق را مد نظر قرار دهید، آن زمان ازدواج با کودک خردسال، کاری معمولی بوده است...!!»

این که رخدادن هر اتفاقی، باید در بازه زمانی خاص خودش مورد بررسی قرار گیرد، کار درستی است، اما هیچ ربطی به جنایات و پلشتی های موجود در دین اسلام ندارد.

مثالی می زنم:

"کشتن هر انسانی کار بدی است، اما مثلا پلیس مجبور می شود یک قاتل را که قصد کشتن چند کودک را دارد، به ضرب گلوله از پای درآورد. طبیعی است که بدون در نظر گرفتن کشته شدن کودکان، کار آن پلیس، کار بدی است، اما وقتی پارامتری چون جان کودکان را در نظر می گیریم، کشتن آن قاتل، تصمیم درستی محسوب می شود."
حال به بررسی رفتار هیتلر بپردازیم، فقط یکی از جنایت های هیتلر، کشتن و سوزاندن صدها هزار یهودی در کوره های آدم سوزی است (که برخی این آمار را شش میلیون نفر برآورد می کنند)، حال بررسی مسایل مربوط به بازه زمانی این رخداد، نمی تواند توجیه گر جنایات هیتلر باشد...!

چه اتفاقی در زمان زندگی هیتلر رخ داده که هیتلر، دستور به کشتن میلیونها انسان (صرفا به دلیل عقیده آنها) داده است؟! در اینجا، استفاده از دلیلی به نام بازه زمانی، کار احمقانه ای است!

درباره پیامبر اسلام نیز همین است، مثلا می توان عدم اختراع هواپیما توسط محمد بن عبدالله را مربوط به کمبود امکانات و شرایط آن بازه زمانی دانست، اما دیگر جنایات عجیب و غریب او را نمی توان ناشی از کمبود امکانات دانست!! به عبارت دیگر، برای انسان بودن، نیازی به امکانات خاصی نیست! 

نکته های بامزه:

الف) محمد بن عبدالله که پیامبر مسلمین است، بردار زمان را در نوردیده است، شخصیت او در سال 2012، توسط مسلمین مقدس پنداشته می شود و قصد دارند کشورهای خود را بر اساس رفتار محمد (سنت محمد) و کتابش، بنا کنند...! لذا دیگر چیزی به نام بازه زمانی معنا ندارد!

ب) نکته اساسی این است که مسلمانان و روشنفکران دینی، معتقدند محمد بن عبدالله، نماینده خدا بوده است، و مستقیما با خدا در ارتباط بوده است. حال سوال اینجاست:

-       این چطور پیامبری است نمی داند بچه بازی کار بدی است؟! نمی داند برده داری کار زشتی است؟! چطور پیامبری است که دستور به قتل می دهد؟!
-       این چطور الله ی است که یک بچه باز را به عنوان نماینده انتخاب می کند؟! چرا این الله، آنقدر شعور ندارد که به پیامبر خودش بگوید بچه بازی کار زشتی است و این کار را نکن؟!
-       بر فرض که در آن زمان، کارهای زشتی چون بچه بازی، رواج داشته است، آیا نباید بین الله و پیامبر او، با جمعی عرب نادان، فرق باشد؟!
ج) تصور کنید رییس قبیله «گومبا گومبا» که تا سیصد سال پیش شخصا آدم خواری می کرده، مدعی پیامبری شود و  اعضای قبیله، به مردم دنیا بگویند که این رییس قبیله، نماینده خدا است!

اولین سوالی که مردم دنیا می پرسند، این است که این رییس قبیله شما، چرا آدم خواری می کرده است؟! طبیعی است که اعضای آن قبیله خواهند گفت که در قبیله ما، آدم خواری کار معمولی است و این کار را باید در بازه زمانی خودش سنجید!
طبیعی است که هر فرد عاقلی خواهد گفت: «بر فرض که در قبیله شما، این کار عادی و متداولی بوده است، اما سوال اینجاست، چرا خدای شما، به این پیامبرش نگفته است:

"الاغ، تو نماینده من هستی، خبر مرگت آدم خواری نکن!"

د) در قران، در مورد اینکه محمد چه شبی با کدام زنش به سانفرانسیکو برود و سکس کند، آیه وجود دارد (آیه 50-51 سوره احزاب) اما یک کلام گفته نشده است:
 "ای مسلمانان، محمد برده داری و بچه بازی می کند، مربوط به بازه زمانی الان است، اما در سال 2012 چنین کاری نکنید!"
آن هم در شرایطی که ده ها حدیث و آیه داریم که این قران، کتابی کامل است و برای تمامی اعصار است!  

ختم کلام اینکه: 

وقتی ما نکات فوق را کنار هم می چینیم، بعد به یاد می آوریم که پیامبر اسلام، اعمال کثیفی چون اعمال زیر انجام داده است، تازه می فهمیم که این دین، تا چه چیز پلیدی است:

-          برده داری: محمد خودش شخصا برده داری می کرده است و برده فروخته است! (منبع)
-        بچه بازی: محمد با عایشه هشت ساله، بر اساس مدارک غیر قابل انکار، رابطه جنسی برقرار کرده است (منبع).
-          ترور: محمد دستور به کشتن مخالفین خودش داده است. (منبع)
-          راهزنی: محمد بن عبدالله، به این دلیل به مدینه مهاجرت کرده بود که سر راه کاروان های تجاری باشد و بتواند راهزنی کند! (منبع)
-          تجاوز به زن شوهر دار: محمد بن عبدالله، شخصا به صفیه، زن یکی از اسیران تجاوز کرد، در حالی که شوهر، پدر و برادر او را همان روز کشته بوده است! (منبع)
-          دستور به کتک زدن زنان در اسلام (منبع)
-          کشتن مخالفین:(منبع)
پی نوشت:
یک) این ویدیو را درباره لزوم تفسیر قران، بخوانید: (پیوند به نوشته)

دو)
با دیدن این ویدیو، قلبم به درد آمد، آنچه بر این دختر جوان گذشته است، حاصل اجرای قوانین
اسلامی است، در دین اسلام، پدر مالک کودک است و هر بلایی بر سر کودکش بیاورد، کسی او 
را مسئول نمی داند.
 تمامی ماله کشان دینی (روشنفکران دینی) در این جنایت شریک هستند، چون باعث ادامه 
حیات اسلام در این کشور مصیبت زده  می شوند.









۵ نظر:

  1. در زمینه ماله کشی سن عایشه ماله کشان دو دسته هستند!
    1: عایشه 24 سال سن داشته و دانشجوی آرشیتکتی بوده!
    2: عایشه گرچه 9 سال داشته از لحاظ بدنی در حد جنیفر لوپز 18 ساله و از لحاظ عقلی اینشتین بوده است!

    من میگن اصلا باشه قبول! شما راست میگد! ولی قبول دارید که محمد این سنت ازدواج با دختر 9 ساله رو وارد اسلام کرد؟ مگر دخترش 9 سالگی ازدواج نکرد؟! اصلا عایشه راضی....تکلیف هزاران هزار دختر 9ساله که در طول تاریخ (وهنوز در مناطق بدوی مثل افغانستان و یمن) طبق شریعت اسلام به فاک رفته و میروند چیست؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا،
      چرا پیامبر اسلام می توانست درباره اسلام آوردن بادمجان یا ربط قوزک پا به اندام جنسی زنان، حدیث صادر کند، اما خبر مرگش یک کلام نمی توانست بگوید این غلطی را که من می کنم، شما تکرار نکنید؟!؟!؟ دی

      حذف
    2. یک چیزی هم من اضافه کنم. میگن زنهای عرب اون زمان درشت هیکل و قوی بوده اند خب به همون نسبت مردهاشون همه قوی بوده اند یا نه؟ به هر حال یک بچه 9 ساله با یک مرد 50 ساله همیشه در هر سایزی هم که هردوشون باشن غیر قابل قبول هست....

      حذف
  2. خانم گمنامیان
    من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم، هر روز می آیم نوشته جدید بخوانم، بعد یک ساعت در وبلاگ شما می چرخم و چیزهای دیگر می خوانم
    ماشالله درباره همه چیز هم که مطلب می نویسید.
    ممنونم از مطالب خوب شما

    پاسخحذف
  3. من در این نوشتار به مسأله‌یِ جماع محمد بن عبدالله با عایشه‌یِ خردسال پرداخته‌ام. به‌گمانم به بیشتر ماله‌کشی‌هایی که در این رابطه می‌شود هم پاسخ‌های مختصر اما کافی داده‌ام:
    .
    پیامبر اسلام، و هم‌خوابگی با عایشه‌یِ خردسال
    http://nabard.wordpress.com/2012/04/17/mammad-pedo

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.