دوشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۹۱

آنقدری که طالبان از ملاله می ترسیدند، از بمب های آمریکایی نمی ترسند! ملاله سه جرم با هم داشت:هم کودک بود و هم زن و با سواد!

خبر ترور ملاله، تنها یادآور این است که دین اسلام، قابلیت تبدیل کردن انسان های معمولی، به بدترین جنایتکاران را دارد!

ملاله سه جرم اساسی مرتکب شده بود، هم برای باسواد شدن، تمامی توان خود را به کار گرفته بود، هم کودک بود و هم زن! در دین مبین اسلام، هر کدام از اینها، به تنهایی جرم است! زن بودن جرم است، کودک بودن جرم است و تلاش برای باسواد شدن زنان نیز، جرمی نابخشودنی! 

ملاله دخترکی شجاع است، اولین بار در سن یازده سالگی، با نوشتن خاطرات زندگی خود، درست در محلی که طالبان در آنجا قدرت داشتند و کشور را کنترل میکردند، در سطح بین المللی خود را نشان داد. (پیوند به نوشته او در سایت بی بی سی). جایزه بین المللی صلح برای کودکان، ملاله را به تمامی دنیا معرفی کرد(اینجا) و ترور وحشیانه این دخترک، تنها نشان داد که طالبان تا چه حد از انسانیت فاصله گرفته اند!

سوال اینجاست، چگونه است که طالبان از اسلحه های آمریکا و بمب و موشک ترسی ندارند، اما دیدن دختری که قصد دارد خواندن و نوشتن بیاموزد، آنها را اینچنین به وحشت می اندازد؟!

واقعیت این است که روش مبارزه با تروریسم و جنایتکارانی چون طالبان، تنها ترویج دموکراسی و هزینه بر روی آموزش در کشورهای اسلامی است، تنها با این روش می توان جلوی ظهور تروریست های جدید را گرفت.

علت وحشت طالبان از ملاله نیز، همین تلاش او برای آموزش و یادگیری است. آنها خوب می دانند که با وجود دخترانی مانند ملاله، نسل های بعدی پاکستان و افغانستان، آنها را به حذف خواهد کرد.

در اثر حمله یازدهم سپتامبر، بیش از سه هزار میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا ضرر وارد شد، در اثر حمله ای که فقط کمتر از پنجاه هزار دلار برای برنامه ریزی آن خرج شده بود. باید از دولت آمریکا پرسید، چقدر تا کنون برای موضوع مهم آموزش در کشورهای اسلامی هزنیه کرده است ؟

بدون وجود آموزش درست ، زمینه پرورش و رشد تروریسم و به وجود آمدن تروریست های دیگری چون بن لادن براحتی وجود دارد.

این ویدیو(که برای سایت تد آنرا ترجمه کرده و بر آن زیر نویس فارسی گذاشته ام) ، به شکلی مستند نشان می دهد که چگونه کمک قرآن ، از کودکان معصوم، تروریست های اسلامی ساخته می شوند.





/--------------------نوشته دیگر امروز من: 




/-----------/چرا سگ خامنه ای، صد شرف دارد به هاشمی رفسنجانی؟!/ یادمان نرفته، فائزه پول می داد تا انصار حزب الله، او را کتک بزنند! 







۱۷ نظر:

  1. درود گرامی گمنامیان
    کار تو همیشه چنان پر کار و پشت کاری دارد که خاننده و بیننده می ماند که چه بگوید!
    تو همه چیز را بدونه هیچ مک و کاستی گفته و نشان میدهی
    تنها باید به تو درود بیکران فرستاد و سپاسگزاری کرد
    ولی این همه ی کار ما نیست
    ما هم باید بکوشیم تا همچون تو آزادمش و آزاد اندیش در راه خرد باشیم تا نخست از بست و گره های خود و خودی رهایی یابیم
    من تو را یک انسان بدون بت می بینم که بدترین چیز برای یک آدم داشتن بتی است که از خود او کمتر و ناتوان تر و بی ارزش تر است
    تندرستی و استواری و پایداری را برای تو ارگمندم آرزومندم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیر سوسکهای شهید تو کون رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران.

      حذف
  2. درست گفتی ملاله هم زن بود هم کم سن سال هم باسواد و البته یادت رفت که بگی هم حجاب داشت و هم اینکه در تمام مساجد پاکستان مسلمانان واقعی برای سلامتی این شیر دختر مسلمان دعا کردن
    او نه لائیک بود نه خدا ناباور
    پس به شما ربطی نداشت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صحیح!!!

      مسلمانان بوده اند که این بچه را کشته اند (طبق تعالیم اسلام) بعد شما معتقدی که در مساجد پاکستان، برایش دعا می کنند...1!؟؟!!؟ رو که نیست!!

      ضمنا، او خداناباور نبوده، اما یک انسان بوده، به عنوان یک انسان از او دفاع کرده ام.

      حذف
  3. واقعا طالبان مسلمان بودن!!نمیدانستم خوب شد شما خبر دادی
    خب ابن ملجم هم ادعا میکرد مسلمان هست ولی حضرت علی را کشت اتفاقا مدعی بود که علی کافر است
    بهتر بود همان خبر را کامل میدید بعد حتما متوجه میشد که در تمام مساجد پاکستان برای او دعا کردن
    اگر به روسری ی روی سرش هم نگاه میکردی شاید بیشتر متوجه میشدی
    بله او یک انسان بود ولی اگر همین انسان یعنی ملاله نوشته های جنابعالی توهین دروغهای شما را به پیامبر اسلام میدید مطمئن باش تف هم روی صورتت مینداخت چون تو از لحاظ منطق طالبان هستی فقط فرقت اینکه طالبان خادباور هست تو خداناباور

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببخشید،
      من نمی دانستم طالبان مسیحی هستند!! دی

      ضمنا، صد تا عکس بی حجاب از او وجود دارد، بماند که اصولا در پاکستان زن نمی تواند بی حجاب باشد.

      مهم مقابله این دختر با قوانین اسلامی است.

      حذف
    2. ضمنا، من به پیامبر اسلام کجا توهین کرده ام!؟

      حذف
  4. khafe sho baba, ghable eslam dokhtar ha ro zende be gur mikardan, bade4 eslam, zanhaq shodan moalem va yaq farmandeh jang mesle ayeshe, cheghadr az yahudya pul migiry? bysavade ashghal , 2 ta ketab nakhunde, khodesho alame dahr midune

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دروغ شاخداری به نام زنده به گور کردن دختران قبل از ظهور اسلام!/ این صحابه محمد بوده که دخترانش را زنده به گور می کرده!
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/09/blog-post_7.html

      حذف
  5. جناب گمنامیان عزیز، از نوشته هایی که از شما خواندم این طور دریافت کردم که به دین اسلام نفرت خاصی (درست یا نادرست) دارید. بنده در جایگاهی نیستم که شما را نصیحت کنم ولی باید دانست که شرط اول آزادی انسان رها بودن فرد از هر نفرت و کینه ای است. امید دارم این نوشته من موجبات رنجش شما را فراهم نیاورده باشد.

    پاسخحذف
  6. سلام گمنام جان، مطلب عالی‌ بود. ما صدامون به جائی‌ نمیرسد میشود یک مطلب هم در رابطه به سؤ استفاده اصلاح طلب‌ها از واژه جمهوری خواهی‌ بنویسید. خیلی‌ها نمی‌دانند چه خبر است.

    http://www.khodnevis.org/index.php?news=19977

    شرم بر کسی‌ که گفت جمهوری خواهی‌ یعنی‌ مخالفت با رضا پهلوی و در را به روی جک و جونور‌های اسلامی باز کرد.

    پاسخحذف
  7. اینهایی که همش می گویند طالبان مسلمان نیستند, و اسلام آنها اسلام نیست, یا اسم هر گروه و دسته ی مسلمان دیگر که می آید ادعا می کنند اسلام این نیست, بگویند پس اسلام چیست و کجاست؟ مثل کمونیستها که می گویند چین کمونیست نیست, شوروی کمونیست نبود, کوبا, کره شمالی, آلبانی و ... هیچ کدام کمونیسم واقعی را پیاده نکردند. پس کمونیسم چه گهی است؟ اصولن ایدئولوژی که قابلیت پیاده سازی ندارد, ( چه اسلام چه کمونیسم چه هر چیز دیگری) و هنگامی که اجرا می شود یک همچین معجون افتضاحی ازش در می آید, به چه درد می خورد؟ همان نباشد که بهتر است.
    در ضمن بعضی ها فکر می کنند اگر کسی مثلن مسلمان نبود نباید از کشته شدن یک مسلمان ابراز ناراحتی بکند, علتش اینست که اینها اصولن با مفهوم انسانیت و حقوق بشر آشنایی ندارند و جان انسانها هیچگونه ارزشی در قاموس آنها ندارد. یا با مایی و زنده می مانی یا با ما نیستی و می میری!!!! اینست منطق آنها. حقیقتش هیج کجای دنیا و تاریخ هنگامی که یک ایدئولوژی و یا دین ( که انهم در واقع یک ایدئولوژی محسوب می شود و هیچگونه جنبه ی فرا زمینی و ماورای طبیعی ندارد, بلکه زاییده ی تفکر برخی انسانها بوده است)حاکم شده اند و قدرتی بدست آورده اند, از هیچ رفتار جنایتبار و غیر انسانی خودداری نکرده اند. نمونه ی جدیدش همین افغانستان , پاکستان , ایران , عربستان , کره شمالی , کامبوج رد زمان پول پوت و....
    افرادی هم که کورکورانه یک چیزی را تکرار می کنند, بهتر است مغزشان را از حالت آکبند خارج کرده و به جای فحاشی و جوسازی کمی مطالعه کنند. از مطالعه کسی تا بحال نمرده است. مطالعه کنید و بعد فکر کنید اگر واقعن دنبال حقیقت هستید. اگر هم پول می گیرد مغلطه و جوسازی کنید که دیگر بحثش جداست.از ما گفتن بود .

    پاسخحذف
  8. عزیزان من
    زن و بچه همتون رو گاییدم چه موافقان این پست چه مخالفان این پست
    خایه چپ شمقدر تو دهن خارمادر تک تک شما خارکسه ها

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. 50000000000 کیر شمقدر به کون خار مادر جنابعالی واریز شد.

      حذف
  9. به مناسبت گل پر افتخار ایران به کره جنوبی:
    کیر گوهی بزمجه صحرای بی آب کربلا تو کس فاحشةالزهرا (فاطمه زهرا) مادر جنده امام حسین.
    خرطوم گوهی فیلهای نایاب دشت سرنگیتی تو کس ننه حزب اللهی ها.
    کیر گوهی نهنگ دریای شمال تو کس ننه وزارت اطلاعاتی ها.
    کیر گوهی صدام حسین تو کس ننه آخوندها.
    کیر گوهی سید حسن نصر الله لبنانی تو کس ننه بسیجی ها.
    کیر گوهی سید علی یه دست گدا(مقام عظمای ولایت)تو کس ننه مدافعان و موافقان جمهوری اسلامی ایران(چپ و راست)
    دشنامها یک راست به کس زینب خواهر امام حسین واریز.

    پاسخحذف
  10. 2,000,000,000,000,000,000,000 سنده شمقدر (ع) حواله خواهر و مادر بسیج 20 میلیونی.

    بسیجی مادر جنده و سپاهی مادر قحبه است. همه شون از همشون مادر قحبه ترند. همهَ از همهَ مادر قحبهَ ترند.

    پاسخحذف
  11. با سپاس از ثامن الامه و آقا امام زمان و ابولفرض بی دست بخاطر زدن گل به کره جنوبی.
    کیر سندرپیتی و کونا در کون آقا حضرت محمد رسول الله به نشانه تشکر از همکاری سه جانبه آقا امام رضا (ضامن تفنگ) و آقا امام زمان (متخصص جاسوسی و دارای سربازان گمنام که همه جاسوس و ادم کش هستند) و ابوالفرض بی دست (ایشان در دروازه کره جنوبی نقش ستون پنجم ایفا کرده چون دست نداشتند کره گل خورد.)
    به نشانه تشکر:
    کیر گوهی تیرانازوروس تو کوس و کون ننه وزارت اطلاعاتی ها و بسیجی ها و سپاهی ها.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.