پنجشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۱

رهبر جنبش قهوه ای، محمود احمدی نژاد که در حصر خانگی است، خواستار بازگشت به دوران طلایی امام خامنه ای شد...!

با توجه به اختلافات کنونی بین سران سه قوه و همینطور بین احمدی نژاد و خامنه ای،ممکن است خامنه ای به زندان انداخته شود. هیچ هم بعید نیست خامنه ای او را در آب نمک بخواباند و بعد از مدتی، به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری باز به صحنه بیاورد.

حتما بعد از آن، شاهد سر خط ها به شکل  زیر خواهیم بود:

-          احمدی نژاد، یک وبسایت به نام سایت «جمله» (!)  و  یک وبسایت (جنبش راه قهوه ای: (جرق) را به منظور اطلاع رسانی راه اندازی کرد.

-          احمدی نژاد: خواستار بازگشت به دوران طلایی امام خامنه ای هستم.

-          پسر احمدی نژاد که به خارج فرار کرده بود و با مجتبی خامنه ای از قدیم بر سر غارت ایران دعوا داشته است، به ایران باز می گردد...! (اینجا)

-          احمدی نژاد حاضر نمی شود از کارهای گذشته خود عذرخواهی کند، اصلاح طلبان طرفدار او نیز می گویند که او امکان این کار را نخواهد داشت و اگر چنین کند، ممکن است که او را از لیست کاندیدها او را خارج کنند. 

-          صدای آمریکا نیز به طرفداری از اصلاح طلبان برخواسته است. یکی از مجریان که نزدیکی فکری با اصلاح طلبان دارد، در پی زندانی شدن پسر احمدی نژاد، می نویسد که آنها خوب بلدند رای بیاورند...!  

-          احمدی نژاد از پاسخ گویی به سوالات دانشجویان درباره کشتار سال 67 و کشتار کهریزک، خود داری کرد.

-          احمدی نژاد: ما خواستار اجرای تمامی بند های قانون اساسی، از جمله ولایت فقیه هستیم:

-          تعدادی از دوستان خوش تیپ احمدی نژآد با خارج می روند و خود را به عنوان روشنفکر دینی معرفی می کنند و خواستار اجری دمکراسی دینی می شوند.

-          همه اصلاح طلبان، به مردم ایران یادآوری می کنند:
 «علی رغم وجود تحریم های بین المللی در دوران احمدی نژاد، مردم ایران در رفاه نسبی به سر می بردند، مسایل اختلاس ها و یا کشتار آزادی خواهان نیز ربطی به احمدی نژاد نداشته است»

-          احمدی نژاد کاندید انتخابات می شود،  مردم ایران اعتراض کرده ، به خیابان می آیند و چند میلیون ایرانی در خیابان هستند، اما احمدی نژاد که مخالف سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، مردم را به خانه های خود باز می گرداند.

-          احمدی نژاد در پی شعارهای مردم معترض علیه ولایت فقیه:
 «مردم شعارهای ساختار شکن سر ندهند»

-          احمدی نژاد، در دیدار به اعضای جبهه و حزب فلان، سال آینده را سال «حماقت و صیر اسلامی» نامگذاری کرد...!

-          یکی از نزدیکان احمدی نژاد که جزو گروه روشنفکران دینی (ماله کشان سابق) است، گفت:
"مردم ایران هرگز در خیابان ها نگفته اند نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران! بلکه گفته اند: هم غزه هم لبنان، جانم فدای هر دو!"

-          احمدی نژاد، خواستار بازگشت جامعه، به ارزش های اسلام ناب محمدی شد.

-          احمدی نژاد، در بیانیه ای گفت:
"کسانی که از اسلام انتقاد می کنند، رفتار مشکوکی دارند...!"

حافظ چه زیبا می گوید: دور چون با عاشقان افتد، تسلسل بایدش...!

هدف این نوشته، تاختن به یک زندانی در بند نیست، بلکه صرفا هدف این است که به یاد بیاوریم برای رسیدن به آزادی، نمی توان به کسی اعتماد کرد که به دمکراسی اعتقاد  دارد.

امیدوارح به حرمت امام نقی (که من شخصا از پیروان خاص او هستم) امیدوارم سبزاللهی های عزیز، با دیدن این نوشته، مرا فحش باران نکنند...!

یا اگر قصد فحاشی نیز دارند، لااقل برای لحظه ای فکر کنند، چه تفاوتی بین احمدی نژاد و میرحسین موسوی است؟! آیا هر دو به ولایت فقیه اعتقاد ندارند؟! آیا هر دو خواستار ادامه حیات رژیم اسلامی نیستند؟! آیا هر دو خواستار اجرای قوانین اسلامی نیستند؟! آیا در زمان حکومت هر دو، به بدترین شکل ممکن، حقوق بشر نقش نشده است؟!



۶ نظر:

  1. جررررررررررق :)))))))
    خیلی باحال بود
    اللهم صل علی النقی و آل نقی
    خداییش در زمینه طنز با معنا هم خوب مطالبت عالیه

    پاسخحذف
  2. اقای گمنامیان

    نشانه هایی پیدا شده است که سایت بالاترین همکاری نزدیکی با لابی های جمهوری اسلامی در خذف و آزار کاربران مستقل و روشنفکر دارد

    این جریان یک جریان سیستماتیک است

    چرا باید در این مورد سکوت کرد؟
    خذف هر کاربر اعدام یک صدا است . باید روشن شود چرا بخاطر تفکر و عقیده کاربران حذف میشوند؟

    پاسخحذف
  3. گاینده مقام عظمای ولایتجمعه, آبان ۰۵, ۱۳۹۱ ۸:۳۸:۰۰ بعدازظهر

    کیر گوهی تو کس ننه مامورات اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران.

    پاسخحذف
  4. کیر سگ تو کس ننه نوره کش کربلا.

    پاسخحذف
  5. گمنامیان تو خودت اوپزسیون رو متعم میکنی که ۳۳ ساله تو سر و کله همدیگه میپرن الان خودت به جنبش آزادی خواهی صدمه وارد میکنی به هر حال موسوی هم طرفدارانی داره و در زندان رژیم به سر میبرد

    پاسخحذف
  6. بالای صفحه جمله خوبی به چشم می‌خورد: به سوی تشکیل شورای ملی

    ولی این نوشته در جهت عکس کار می‌کند! الان زمان اتحاد است. بدون اتحاد هیچگونه شانسی برای رهایی از این دیکتاتوری نیست. بیایید در جهت تضعیف دیکتاتوری بکوشیم و نه در جهت تضعیف خودمان!

    سعی کنید این را هم به دوستانتان توصیه کنید.

    https://azadegi.com/link/2012/10/28/267315

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.