جمعه، مهر ۲۸، ۱۳۹۱

بچگاه از خود پرسیده اید چرا اصلاح طلبان خارج نشین،هیچ کدام به کشورهای خارجی پناهنده نشده اند؟!

اصلاح طلبان را باید چون آفتاب پرستانی دانست که با زرنگی رنگ عوض می کنند و نقش بازی می کنند. تعریف اصلاح طلب این است که طرف به جنایتکاری چون خمینی اعتقاد دارد، اما اکنون چون خامنه ای به او و دار و دسته اش، مجال بازی نداده است، ناچار شده نقش بازی کند و رل آزادی خواه را به عهده گیرد!

مشکل اصلاح طلبان، نابودی کشور و غارت آن توسط خامنه ای نیست، بلکه مشکل آنها این است که چرا خامنه ای، آنها و هم پیاله های آنها را در این غارت شریک نمی کند...!!

اما با این همه، محک های ساده ای وجود دارد که با آن می توان فهمید یک اصلاح طلب، تا چه حد به رژیم وابسته است و اصلا چقدر از مفاهیمی چون آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دور است! کافیست از اصلاح طلبان، سوالات زیر را بپرسید، دست آنها برای شما رو خواهد شد:

-          نظر شما درباره جنایتکار بودن خمینی چیست؟!
-          آیا به نظر شما، باید همجنسگرایان را مجازات کرد؟!
-          سزای کسی که مثلا مانند شاهین نجفی ترانه می خواند چیست؟! آیا موافق مجازات او هستید؟!
-          نظر شما درباره اسراییل و نابود کردن آنها چیست؟!
-          آیا موافق هستید که بهایی ها، به صورت آزادنه ای دین خود را داشته باشند!؟
نکات یاد شده، نکاتی است که اصلاح طلبان، مجبور می شوند بازی را کنار بگذارند و ذات «اسهال طلبانه»، ببخشید، اشتباه تایپی بود، ذات اصلاح طلبانه خود را به معرض نمایش بگذارند.

مورد دیگر، رفتار اصلاح طلبانی است که از ایران خارج شده اند. این افراد، معمولا حاضر نمی شوند پناهندگی بگیرند و تلاش می کنند که به روش های دیگری، اقامت بدست بیاورند! دلیل آن نیز مشخض است، آنها امید دارند که باز در همین نظام مقدس (!) جمهوری اسلامی، قدرت به دست دوستان آنها بیافتد، و آنها بتوانند به ایران بازگردند و اینبار، آنها به جای احمدی نژاد به غارت کشور بپردازند.


لطفا نفرمایید که حجاب و یا مساله اقامت، یک موضوع شخصی است، چرا که وقتی کسی به عنوان یک روزنامه نگار پا به میدان می گذارد، دیگر چیزی به نام زندگی شخصی معنا ندارد! مثلا اگر یک سیاستمدار زنش را کتک بزند، مردم حق دارند که مطلع بشوند، و به او رای ندهند. مسیح نیز پا به عرصه سیاست و روزنامه نگاری گذاشته است...! 

نوع پوشش عقیده شخصی یک مسلمان اصلاح طلب است، همانطوری که مثلا آزار بهاییان و یا کشتن همجنسگرایان، عقیده شخصی او محسوب می شود...!! (اینجا را ببینید)

صد البته که از فعالیت های خانم علی نژاد برای مجروحین و افراد در بند نیز آگاه هستم، اما مشکل من با رفتار گزینشی ایشان است. ایشان بیشتر انرژی خود را برای  افراد اصلاح طلب و در بند می گذارد و گزینشی عمل می کند، این رفتار، منش کسی که دغدغه حقوق بشر دارد، نیست...! 

به هکذا مساله اقامت ایشان نیز مساله شخصی محسوب نمی شود، نشان می دهد که او چقدر تعلق خاطر به این رژیم دارد.

توضیحات بیشتر در صفحه شخصی نیک آهنگ
پی نوشت:
می دانم طبق معمول، قلم گزنده من ممکن است برخی را آزار دهد، اما چه کنم؟! می دانید که قسمت های خاصی از خیار، تلخ است...! 




۳ نظر:

  1. اللهم عجل لولیک الفرج
    بند انگشت امام زمان در همبرگری در قم پیدا شد.

    پاسخحذف
  2. گمنامیان عزیز


    خطر افرادی مثل مسیح علینژاد از رضا مدحی هم بدتر است . ماموریت معصومه (مسیح)علی نژاد هیچگاه تمام نمیشود.

    وقتی مسیح علینژاد ادای آزادی خواه و روشن فکر در میاورد حالم بهم میخورد. علی نژاد در سازمان اطلاعات کد راهبری و عملیات برون مرزی دارد. دقیقا همانند رضا مدحی و نایاکی ها

    باسپاس از گمنامیان که شهامت به خرج داده و این زن لکاته را افشا کردند

    پاسخحذف
  3. یادش بخیر تو تحریریه روزنامه ... چه حالی با مسیح میکردم
    چه روزایی بود

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.