دوشنبه، مهر ۱۰، ۱۳۹۱

هر کسی که این ویدیو را از بسیجی دهن گشاد (تئورسین رژیم اسلامی) نبیند و از دنیا برود، به مرگ جاهلیت مرده است!

وضع اقتصادی ایران، بسیار شبیه عراق در زمان صدام حسین است، به عنوان مثال، تنها ظرف امروز،  ریال ایران، نه درصد ارزش خود را از دست داد!

اگر به آمار های بین المللی نگاه کنیم، با چند واقعیت خیلی تکان دهنده روبرو می شویم، کشور ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا است، و از نظر منابع زیر زمینی، مردم ایران هفت برابر ثروتمندتر از متوسط دنیا هستند.

جایگاه ویژه جغرافیایی، و همینطور مردمی که سخت کوش هستند و وجود نیروی جوان قابل توجه، به کشور ما این قابلیت را داده است که توانایی تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا را داشته باشد.

اما در سایه وجود حکومتی به نام ولایت فقیه، کشور ما تبدیل به خرابه  شده است.

براستی مغزهای متفکر و طرفداران این رژیم چه کسانی هستند؟!

در انتهای این نوشته، ویدیویی از بسیجی دهن گشاد را ملاحظه می کنید که مشغول اظهار فضل است!  بسیجی دهن گشاد را می شناسید، او چهره تلوزیونی حاضر در مراسم های نماز جمعه است.

در رژیمی که چنین موجود احمقی، اجازه داشته باشد لباس نظامی بپوشد، اسلحه بدست بگیرد و ندا و سهراب را بکشد؛ طبیعی است که وضع اقتصادی کشور و جایگاه بین المللی آن، به شکل کنونی در می آید...! 








متن سخنرانی حضرت بسیجی دهن گشاد، که یکی از دوستان در فرندفید زحمت ترجمه اش را کشیده است:
بسم الله رحمن الرحیم. شنوندگان و بینندگانِ عزیز سلام عرض میکنم.من از ایران پایتختِ تهران تماس میگیرم. و میخواهم برایتان سوالهایی که پیش آمده است و در رسانه های بیگانه، باعث تشویش اذهانِ عمومی و اقدام علیه امنیتِ کشورِ جمهوری اسلامیِ ایران میکنند، برایتان بیان کنم. (نفس میگیرد) چرا باید در کشورهای جوری.... و کشور جمهوری اسلامی ایران دانشگاه ها تفکیک جنسیتی قرار بگیرند. علت آن را بیان مینمایم. بینندگان و شنوندگان عزیز و ای دانش آموزان و ای دانشگایایان. عزیزان من. اگر خوب کنیــ... اگر خوب نگاه کنید، میبینید! کشوری که در آن جمهوریِ اسلامی میباشد و نامِ آن جمهوری اسلامی است. باید تمام جواحر و اعضای آن اسلامی باشد. ما باید اول پایه گاه ها را از مدارس شروع کنیم، و سپس به دانشگاه ها انجام بگیرد چرا باید دوتا جنس مخالف در یک جا واقع بگیرند و باعِــ... و تحصیل بکنند؟ این خیلی مهمه... کشور جمهوری اسلامی یک کشور اسلامی است. و نایب امامِ زمان در آن حکم فرماست و نگاه ... دارنده‌ی آن است. و پرچم دار آن حضرت آیت الله سیدعلی... خامنه ای میباشد. ما از اینجا به تمامِ شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه.. اعلام میکنیم. هرگز نخواهیم گذاشت، که دانشگاههای ایران و مدارسِ ایران، موردِ دستخوشِ نا آرامیها قرار بگیرد. آنها باید بین زن و مرد فرق ... بگذارند. وباید دو جنس مذکر و مونث باهم باید سوا بشه و تا ..ف.. بتوانیم...بیشتر آشنا به تدریس و آن قرار بگیریم. امیدوارم از این که سوالهایی که پیش میآید بتوانم به عنوان یک فعال سیاسی و فعال دانشجویی... به پاسخهای شما... بدهم. من منتظرم سوالهای شما میباشم. ان تنصرالله... ینصرکم و یثبت اقدامکم. و السلام و علیکم و رحمة اللهِ و برکاته

--------- چند نوشته اخیر این وبلاگ:



۳ نظر:

  1. گر تئوریسین مملکت ایران این بسیجی دهن گشاد باشد،
    بر این مملکت و رهبرش باید رید.

    البته شاید دیگر نیازی به اینکار نباشد، زیرا سیر افسارگسیختۀ سعود نرخ دلار، خود در حال اغتشاشیدن و بلکه اغتشاریدن به بسیجی دهن (کون) گشاد، رهبر تریاکی نایب امام زمانش و صد البته به شکل وشمایل حضرت صاحب الزمان است.
    پیام واقعی بسیجی دهن (کون) گشاد باید این باشد:
    یا مهدی زودتر بیا که نایبت رید به سرتاپای مملکت!

    پاسخحذف
  2. حالا ما سوالاتمون رو به کجا باید بفرستیم که ایشون جواب بده؟نه ایمیلی داد نه تلفنی نه آدرس پستی

    پاسخحذف
  3. ملت قيور ايران توجو فرمائيد
    ملت قيور ايران توجو فرمائيد
    من هميدرزا اهمد آبادي هستم كه با شما تماس ميگيرم
    آخرين حشدارم را به مديران و معاونين اين وب ثايت كه اض كافرون و بي دينيان هستن اعلام ميكنم
    اين ثايت ضد جمبوري اصلامي كه هزينه آن هزران هزار ميليارد دلار ميباشد توسط رجيم سهيونينيثتي پرداخت ميشود و زد جمبوري اثلاميست را، جم كنيد وگرنه ميام خونه همتون هتي اگه تو فرنگ هستيد و علي وار ، سر همتونو گوش تا گوش ميبرم
    پص به آقوش گرم اثلام بازگرديد هر چند كه در اين ثورت هم ، خواهيد مُرد
    در ظمن وزع اغطصادي ايراني بسيار خوب است هتي اگه اغتصاد مال خر باشه همه همينو تعييد ميكنه!!
    شما كث ِ خانومم ، بي بي حرزت فتمه را هم نميتونيد بليسيد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.