سه‌شنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۱

آلمان را مهاجرین ترک ساختند!/مسئول وضع بد اقتصادی و ناامنی،سران بی کفایت رژیم هستند،نه افغان های بی پناه!/ آزار افغان های بی پناه، هنر نیست!

در دو روز گذشته به ماجرای حمله به دویست خانوار افغان در یزد پرداخته بودم که در زیر پیوند آنها را آورده ام:
در پی این دو نوشته، کامنت ها و ایمیل های متعددی را دریافت کرده ام. بسیاری از هموطنان ما، به نحو عجیبی مردم مصیبت زده افغان را مسئول نا امنی و همینطور وضع بد اقتصادی در ایران می دانند.

این اخلاق زشت و زننده ای است که در پی هر اتفاق، به دنبال یک فلک زده ای بگردیم و انگشت نشانه را به سمت او بگیریم و شخص ثالثی را مسئول اتفاقات رخ داده بدانیم.
آزار افراد ضعیف یا اقلیت ها، هنر نیست!
نکات ذیل قابل توجه است:

-         مسئول ناامنی و  وضع وخیم اقتصادی کشور ایران، مردم فلک زده افغان نیستند! مسئول رژیم دیکتاتور و سران فاسد و نالایق آن است. چرا هموطنان عزیز ما، به جای اینکه یقه خامنه ای را بگیرند، به مردم بی پناه افغان بند کرده اند؟!
-         آمار پلیس ایران نشان می دهد که آمار جرائمی که افغان ها مرتکب می شوند، از متوسط جامعه ایرانی کمتر است. یعنی افغان مقدار کمتری خلاف مرتکب می شوند!
-         در این چند ده ساله، سخترین کارها را مردم سختکوش و مصیبت زده افغان به عهده گرفته اند.
-         کشور آلمان را بعد از جنگ جهانی دوم، مهاجرین ترک بنا کردند و نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور آلمان بازی کرده اند.
اگر رژیمی لایق در ایران بر سر کار می بود، حتما از این همه نیروی کار زحمتکش، استفاده بهینه می کرد.
-         مگر می توان چشم فرو بست و مصیبت همسایگان همزبان خودمان را ندید؟! این شرط نانوشته همسایگی است که در مصیبت ها به داد یکدیگر برسیم.
در خاتمه باز خدمت این قشر از هموطنان بی انصاف، یادآور می شوم که به جای اینکه بخواهی با کلام و یا عمل خودم، یک همنوع افغان که قربانی جنگ و هزار بدبختی است را آزار دهی، بهتر است نیروی خودت را صرف مبارزه با رژیم کنی تا کشورت به دمکراسی برسد و نا امنی و وضع اقتصادی بد از بین برود!






۶ نظر:

  1. گمنامیان عزیز
    قبل از هر چیز بگویم که خود من ایرانی هستم. اما از ایرانی بودنم بسیار شرمگینم. مردم ایران بسیار پفیوز، جاهل و متعصب، زورگو و در عین حال توسری خور و کفش لیس تشریف دارند. سپاه و بسیج به جوانان، زنان و دخترانشان تجاوز میکند، ۳۰ سال است که با ارتجاع و خشونت و توحش مشتی آخوند خونخوار زندگی میکند، نه امنیتی برایش باقی مانده و نه پشت و پناهی از تجاوزات این جانوران عمامه دار، منتهی در مقابل این جانوران بسیار فروتن و خاشع هستند. تمام زورشان هم به یکمشت پناهنده بی پناه میرسد. خودشان را هم پشت "ناموس پرستی" پنهان میکنند و از یاد میبرند که در همین دخمه های سپاه و بسیج، به دختران و جوانانش تجاوز میشود. زنان و دخترانشان را آقا زاده ها برای فاحشگی به دبی و امارات میبرند اما نه تنها صحبتی از آتش زدن خانه های این آقازاده ها نیست، بلکه حتی برای گرفتن ویزای امارات سر و دست هم میکشند. ان هم اماراتی که چشم طمع به خاک ایران دارد. معذلک هیچیک از این "باغیرتها" نه تنها کمترین مخالفتی نشان نمیدهد، که برای رفتن به دبی و امارات سر و دست هم میشکنند و اغلب با فرستادن پولها و پس اندازهایشان به امارات، حتی در اقتصاد ان سرمایه گذاری هم میکنند. تمام افتخارشان هم به منشور کوروش و تاریخ ۲۵۰۰ ساله است که با در نظر گرفتن وضعیت امروزشان، تنها انسان بیاد حرف حافظ میفتد که میگفت /گیرم پدر تو بود فاضل/ از فضل پدر تو را چه حاصل/

    پاسخحذف
  2. کدوم حرومزاده ای گفته ترکها آلمان را ساختند؟ همون ترکهای خر (ارک ایشک) بی ناموس حرومزاده ای که الان خودشون به یک معضل اجتماعی برای آلمانیها تبدیل شدند.
    آلمان به صنعت خودروسازیش معروفه در حالیکه این خران مغول تبار تو کشور خودشان ترکیه یک برند ماشین ندارند.
    این مغول تباران حرومزاده تنها کارشان تو آلمان لیس زدن کاسه توالت آلمانها و برق انداختن آن است.
    هر توریستی که برای گاییدن ناموس اینها به استانبول میرود مجبور است یک جیب برای شرتش بدوزد تا مگر به این طریق این نوادگان چنگیز او را غارت نکنند

    پاسخحذف
  3. خوشحالم که کامنت ضدترک مرا پاک نکردی و آزادی بیان را رعایت کردی

    پاسخحذف
  4. مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر منافقین وطن فروش
    مرگ بر صهیونیسم
    زنده باد ایران زیر سایه رهبر و اسلام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1.  توپ تانک مسلسل ریدم تو حلق رهبر
       توپ تانک مسلسل ریدم تو حلق رهبر
       توپ تانک مسلسل ریدم تو حلق رهبر
       توپ تانک مسلسل ریدم تو حلق رهبر
      (علی شیره ای)

      حذف
  5. nemidoonam oon kasi keh injoor be torkhaye alman bi ehterami karde kie, o koja bozorg shodeh, adam bi aghl to aslan booee az ensaniat nabordi, kash ye roozi majboor nabashi be ye ja panahande beshi bebini class nadashtan too ye keshvare gharibe ba to o amsale to che mikoneh, va hala rooye tarafam ba kasist keh az Iran be rahbarie velayate faghih shoar dade, kei mikhay cheshato baz koni bebini in velayate emame zamne to va rahbaret ba oon keshvare Iran che karde, kase lisi arabha base, be khodet bia

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.