دوشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۱

عباس فخرآور، متجاوز جنسی که با حمایت وزارت اطلاعات تا سمت مشاور کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بالا می رود!

در وصف حزب جمهوری خواه آمریکا، همین بس که گاو چران ابلهی، چون جورج بوش را هشت سال ریاست جمهور آمریکا کردند و حاصل هشت سال ریاست جمهوری بوش، نابوی اقتصاد آمریکا و اروپا بود.

مثال ساده ای از حماقت و بلاهت آمریکایی!

تحت مدیریت ابلهی به نام جورج بوش، آمریکا به افغانستان حمله کرد، هزینه این حمله  تا کنون بیش از هزار  میلیارد دلار، برآورد شده است (منبع: رویترز )، و هدف این حمله، نابود کردن طالبان عنوان شده است، هدفی که تا کنون میسر نشده و به نظر نمی رسد اصلا عملی باشد. اکنون این نوشته چند سال پیش مرا ببینید، در آن به مساله ترویج فرهنگ ترور و خشونت، در پاکستان و افغانستان پرداخته ام. بدون هیچ شکی، راه حل نابودی تروریست های طالبان، بمب و موشک نیست، تنها روش حل مشکل، آموزش مردم بی سواد است.

باید از گاوچران های آمریکا پرسید، تا کنون چه مقدار هزینه ساخت مدرسه در افغانستان و پاکستان کرده اید؟! کافی بود یک هزارم این هزینه گزاف جنگ (که به نابوی اقتصاد آمریکا انجامید) را صرف ساخت مدرسه در افغانستان می کردید، مشکل طالبان حل می شد!

حال به مساله امیر عباس فخرآور می پردازم:

بنا به گزارش ها، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه، امیرعباس فخرآور را به سمت مشاوره برای امور ایران، برگزیده بود، اما بعدا آنرا حذف کرده بودند.


هر چند که گویا حزب جمهوری خواه، با توجه به واکنش منفی ایرانیان، اسم فخر آور را حذف کرده است، اما همین انتصاب اولیه که نشان دهنده رابطه این حزب با فخرآور است، لکه ننگی بر پیشانی این حزب به جای می گذارد!

چه می توان گفت وقتی این کاندیدا، می خواهد مشاوره اش درباره ایران را از کسی بگیرد که مشکوک ترین پرونده ممکن را دارد؟!

خروج او از ایران، ابهام فراوان دارد، رابطه و عملکردش جای سوال بسیار است. هیچ گروه سیاسی ایرانی و هیچ فعال دانشجویی و حقوق بشری نمی یابید که سر سوزنی به امیرعباس فخرآور، اعتماد داشته باشد.

شاید یکی از پر افتخارترین وکلا ایرانی، دکتر ناصر زرافشان باشد، انسان بزرگی که به دلیل قبول پرونده قتل های زنجیره ای به زندان افتاد، و شاید یکی از پر افتخار ترین وکلا تاریخ معاصر ایران باشد.

دکتر زرافشان که مدتی با فخرآور همبند بوده است، به صراحت می گوید فخر آور، ابتدا به دلیل تجاوز و تعرض به یک خانم در رضاییه، به زندان می افتد و بعد به شکل عجیبی، به بند زندانیان سیاسی منتقل می شود و از آنجا، حیات سیاسی فخرآور آغاز می گردد، دکتر زرافشان می گوید:

" ... برای همه زندانیان این پرسش مطرح بود که اگر اتهام عباس فخرآور سیاسی بود ، پس چرا در ماه اول به بند خلاف کاران منتقل شده است ؟ هرچقدر سعی کردیم از خود عباس فخرآور در بیابیم که موضوع پرونده اش چیست زیر بار نمی رفت و حرف قابل قبولی نداشت . از طریق دوستان قضایی در بیرون از زندان تحقیق کردیم دیدم ایشان پرونده منافی عفت دارد . او در رضائیه به یک دختری ... ، بله ...، اساس پرونده اش این بود . دلیل انتقال او هم به بند امنیتی ارتباطات او با رئیس حفاظت زندان بود . همین وضعیت که زندانیان را نسبت به او حساس می کرد ... "

وزارت اطلاعات ایران که در پی کنترل فعالیت سیاسی مخالفینش است، همیشه سیاست تقلبی سازی را پی می گیرد. اپوزسیون تقلبی، تلوزیون تقلبی و یا فعال دانشجویی تقلبی!

فخرآور بعد از زندانی شدن، مهره مناسبی شناخته می شود تا با پر و بال دادن به او، در خارج از کشور، او را فعال سیاسی جا بزنند.

و اینچنین است که با حمایت رژیم، علی رغمی که فخرآور همه جا می گوید "حکم تیر برایش داشته اند"، بدون اینکه خون از دماغش بیاید، از فرودگاه رسمی کشور خارج می شود و به آمریکا می رود! 


قبلا نیز نوشته بودم: 
/-----------/آقای فخرآور، ما نامه حزب ٧٠ساله دمکرات کردستان را می پذیریم،نه انگلی  که سعی دارد از اعتبار احمد باطبی، خودش را مطرح کند!

/----------/عوضعلی کردان عجب شباهتی دارد به عباس فخرآور...! 


------------------------------نوشته های دیگر چند روز پیش این وبلاگ:

۲۵ نظر:

  1. آقای گمنامیان عزیز! من در مورد سیاست خارجی امریکا با شما موافق نیستم، اولا اینکه صرفا" این حزب جمهوری خواه نبود کە تصمیم به حملەی نظامی گرفت، سیاست امریکا رو یک حزب نمیگردونە، این تصمیم نتیجەی تفکر کلی امریکا بود، یعنی هیچ طرف و جهتی تو امریکا نمیتونە در هنگام سلطەی خودش خودسرانە رفتار کنە، در مورد جنگ در عراق و افغانستان، اونا یک تاکتیک قدیمی رو به بهترین شکل پیاده کردن، جنگ با طالبان و القاعدە رو آوردن توی خاک خودشون و ویرانی رو از امریکا دور کردن، چون ستراتژی القاعدە و طالبان، هر چیز امریکایی رو کە شما فکر کنید مورد هدف قرار دادە بود، برای مثال انفجار سفارات امریکا در افریقا و آخرش هم حملە بە برجهای دوقلو، پس امریکا اومد جنگ رو آورد توی خاک خودشون و ویرانی و نا امنی رو از خودش دور کرد.. نتیجەش هم معلومە، دستگیری یا قتل بزرگترین سران القاعدە و طالبان (برای مثال: بن لادن، زرقاوی) و از بین بردن سرمایەهای مادی و انسانی این سازمانهای تروریستی.. اگر مایلید میتونم بیشتر در مورد چگونگی این تاکتیک و پیشینەی تاریخیش باهاتون بحث کنم.. و البتە همون طور کە گفتم من مخالف این موضوع هستم کە سیاست امریکا رو حزب حاکم خودسرانە انجام بدە، اما اگر شما بە این موضوع اصرار دارین، یادتون نرە ٣ سال پیش بهترین فرصت برای دموکراتهای امریکا بە ریاست اوباما پیش اومد کە با بە خیابان اومدن مردم ایران، کار جمهوری سلامی رو یکسرە کنن، ولی جواب "اوباما، یا با اونا، یا باما"، بیشتر "با اونا" بود.. سپاس..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      هزینه جنگ حدود 4500 میلیارد دلار شده، همان مقداری که اقتصاد آمریکا را فلح کرد!

      بهتر نبود یک صدم همین پول را در افغانستان و عراق، خرج آموزش می کردند و مشکل را حل می کردند؟!

      حذف
    2. گمنامیان عزیز، وقتی کە سازمانهای تروریستی آن زمان داشتن اوج میگرفتن، بە صورت جالبی در سطح دنیا پراکندە شدە بودن، بە همین دلیل جنگیدن باهاشون کار سختی بود، امریکا جبهەی جنگ رو توی خاک خودشون باز کرد و باعث شد همەی گروهها متمرکز بشن و راحت از پسشون بربیاد.. و تمام سرمایەهای این سازمانها رو خالی کرد، چە انسانی و چە مادی، همین طور جهات و کشورهای پشتیبانشون رو شناسایی کرد.. بە نظر من اگە این کار رو نمیکردن، سازمانهای تروریستی ضررهای بیشتری رو بە غرب میزدن، بە علاوەی اینکە جنگ رو در خاک خودشون انجام میدادن و میتونستن ویرانی رو بە غرب ببرن.. حد اقلش این بود کە غرب خودش رو از این ویرانی نجات داد، حالا شاید بە بهای زیادی.. گمنامیان من ساکن کردستان عراق هستم، ویرانی بعد از جنگ عراق بە اینجا نیومد کە هیچ، اینجا طی ٦-٧ سال اخیر پیشرفت وسیعی رو بە خودش دید.. اون مناطق دیگەی عراق در مرکز و جنوب، خودشون در ابتدای حضور امریکا با همکاریهاشون، باعث پیدایش و رشد سازمانهای تروریستی شدن.. این یک واقعیتە کە اگە ملتی خودشون نخوان، صلح و آبادانی بهشون روی نمیکنە.. امریکا اینجا در کردستان هم بیمارستان و هم دانشگاه هم ساختە، همچنین پیشرفت سریع اقتصادی، تبدیل شدن بە یکی از بهترین مناطق گردشگری منطقە باز بە خاطر حضور امریکاس (نوروز امسال، ١٧٠هزار گردشگر بە ٣ استان اومدن کە رقم خیلی بالایی محسوب میشە)، همچنین کشف و انهدام گروهکهای زیرزمینی و تروریستی کە پیش از سال ٢٠٠٣ اینجا داشتن قدرتمند میشدن باز بر سبب همکاری امریکا بودە.. من نمیگم امریکا فرشتەس، ولی اگە مردم بخوان، میتونن کشورشون رو از ویرانی نجات بدن.. بە ژاپن نگاه کنین کە یک کشور جنگ زدە بودە.. سپاس

      حذف
  2. احمق کسی که فکر می کنه آمریکا جهان سوم یک نفر برای آمریکا تصمیم میگیره !! وارد شدن جنگ در امریکا بدون مجوز چراغ سبز گنگره غیر ممکنه در آنزمان هر دو حزب دمکرات و جمهوری خواه موافق جنگ بعد از 11 سپتامبر بودند در واقع مشاوران ارتش طرح جنگ رو به کنگره می ددهند پس از بررسی و موافقت کنگره رئیس جمهور فقط امضا می کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسی نگفت که او تصمیم گیر می شود برای آمریکا!!

      به صراحت نوشته ام یکی از مشاوران در مورد ایران!

      این کجایش معنی تصمیم گیر می دهد؟!

      حذف
  3. واقعن روی چه حسابی فخر آور کلاش باید بشه مشاور میت رامنی؟!

    پاسخحذف
  4. لینک بالاترین
    http://balatarin.com/permlink/2012/7/30/3103250

    پاسخحذف
  5. با دورود بر گمنامیان عزیز
    زمان زیادی است که سایت تان را می خوانم ، در بیشتر مورد با شما هم عقیده هستم اما فکر میکنم آمریکا با حمله به طالبان کار درستی را انجام داد . گاهی کار ها با آموزش تنها درست نمیشود .

    با دورود
    بی خدا

    پاسخحذف
  6. مردکِ ابله که بی‌ شخصیتی تو از نوشتارت پیداست.مردک ۵۵ میلیونِ آگاه تر از تو رئیس جمهوری انتخاب کرده‌اند و اگر طبق میل و خواسته شما نیست گوه می‌‌خوری که به وی‌ توهین کنی‌.برو کمی‌ ادب یاد بگیر،شعور که نداری.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله، ادب رو باید واقعا از شما آموخت. چقدر متین و موجه پاسخ میدین! عجب

      حذف
  7. از فامیلت پیداست زیر بوته بزرگ شدی.کس و کار نداری.تو با این سواد کمت کسی گیرت نیاد به سایت گیر میدی چرا دنبالم میای.بابا برو یکم مطالعه کن بچه.چند سالته؟خدا نکنه امثال شما به جایی برسید.عقده ای روانی!با این ادبیاتت له کردی دموکراسی رو!کسی که از آموزش حرف میزنه باید خودش چیزی بلد باشه.ضمنا گه حق نداری به جای میلیون ها آدم حرف بزنی .اسلام مشکل مملکت ما نیست.مشکل امثال تو هستند.مشکل شغال که جای شیر نشسته چوپان مدیر عامل شده و....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صحیح!
      مشکل ما اسلام نیست! باید قوانین برده داری و سنگسار اجرا بشود!

      حذف
  8. گاو چران ابلهی چون جورج بوش
    این چه طرز بیان و ادبیات است که شما به رئیس جمهور انتخابی یک کشور و یک ملت دموکرات اینطور توهین میکنید اینکه همان طرز بیان احمدی نزادی و دیگر رهبران حکومت اسلامی است شرم نمکنید خب دیگر از کسی که در ان فرهنگ عقب مانده اسلامی تربیت شده است شاید نباید بیشتر از این انتظار داشت روی همین حساب مقاله شما هیچ ارزشی ندارد و به دوستان دیگر هم توصیه میکنم که دیگر مقالات این اقای بی ادب را نخوانند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان
      انتخاب جرج بوش، ننگی است بر پیشانی آمریکایی ها!

      نوشته فردای مرا بخوانید

      حذف
  9. مردکِ ابله که بی‌ شخصیتی تو از نوشتارت پیداست.مردک ۵۵ میلیونِ آگاه تر از تو رئیس جمهوری انتخاب کرده‌اند و اگر طبق میل و خواسته شما نیست گوه می‌‌خوری که به وی‌ توهین کنی‌.برو کمی‌ ادب یاد بگیر،شعور که نداری.

    پاسخحذف
  10. در این وانفسا به همه چیز باید شک کرد حتی به وبلاگ شما وبهترین کار ممکن اینکه جواب ابلهان خاموشی است وبس

    پاسخحذف
  11. در مورد عباس فخرآور که خودش با پاسپورت قانونی وزارت اطلاعات از ایران خارج شد و برادرش بعد از امضای توبه نامه و قول همکاری به ایران بازگشت و اکنون در ایران به یکی از عناصر اطلاعاتی تبدیل شده در این وبلاگ بخوانید

    http://efshagar2011.blogfa.com/

    پاسخحذف
  12. فخرآور یک دروغگوی شارلاتانه همین الانشم داره آشکارا دختر بازی میکنه به اسم کنفدراسیون برید ببینید چه خبره ...واقعا باعث بدبختیه ایرانیهاست اگه این مهره اطلاعاتی رو باور کنن

    این امیر اردلان که از رفیق های خود فخرآور بود اینا رو در موردش گفته وای به روزگار بقیه ...

    http://www.youtube.com/watch?v=T-lqagVAbLo&feature=related

    پاسخحذف
  13. آقاي گمناميان عزيز ميشه بفرماييد قبل از اينكه آمريكاييها طالبان رو به عقب برونند چطور ميشده كه پول خرج آموزش كودكان افغاني بكنند ممنونم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان
      کلی عرض کرده بودم
      منظورم این بود که سالها به افغانستان هیچ کاری نداشتند، تا برج های آمریکا را زدند، آمدند و چند هزار میلیازد دلار آنجا به باد دادند!!

      حذف
    2. Gomnamian jan doorood gerami,

      Ta oonjayi ke man midoonam, hamle USA be Afghanistan aslan rabti be T-Tower nadasht. Ina donbale bahane boodan.

      Az vaghti ke manabee gaz va nafte Uzbekestan, Tadjikestan va Turkemenestan be in shekl ashekar shod, tamame hadaf e inha dast resi be in manabee tabii boode. Bekhatere masaele Iran, bayad ba loolehaye naft va gaz az shomale afghanistan va Pakestan be darya az tarighe khalije Karachi dast peyda mikardand.
      Ke allaf mulla ha too Iran nabashan.

      Ba ehteram
      B

      حذف
  14. همه سخنان شما درست. اما درباره نام تاریخی اورمیه باید بگویم با همه ارجی که به رضا شاه می گذارم ولی نمی توانم نام تاریخی اورمیه را با رضاییه عوض کنم. جابجایی جاینامهای تاریخی خیانت است به ایران و تاریخ آن کاری که جمهوری اسلامی برای نمونه با نام قمشه و شاه آباد و سنگسر انجام داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله اگر به نوشته های خنجی هم مراجعه کنید اورمیه و یا ارمیه را از نامهای باستانی میداند. حالا یک کله خری بیاید و چون رضا است رضاییه کند که نمیشود
      داریوش.

      حذف
  15. سلام گمنامیان جان
    در مورد بوش بد قضاوت میکنید. درست است که بی عقل بود و غیره ولی کلان مدیریت احتیاج به تخصص ندارد بلکه بایستی جذبه داشته باشد. ثانیا اینکه همان حرف زرافشان به عنوان تنها دلیل کافی بود که این فرد پفیوز (ببخشید از بدکلامی من) را خوب بشناسم. اگر جه مقاله جالب شما به دل نشست.
    لطفا قول بدهید که به کارتان همچنان ادامه دهید.
    دوست دور شما
    داریوش

    پاسخحذف
  16. جناب ناشناس ساعت 4:59:00، چندین قاعده وجود داره که شما رو در عرایضتون در مورد کشور بسیار دموکرات امریکا تایید میکنه و چندین قاعده هم وجود داره که رد میکنه. اما بیانات شما با توجه به تربیت در فرهتگ جلو افتاده غیر اسلامی کاملا نمایانگر بستری است که بذر آفت زده وجود جنابعالی در آن رشد و نمو داشته، نویسنده این بلاگ را قابلیت تکامل در اندیشه و اخلاق هست چرا که پختگی آینده یک خام پرتکاپو است اما مدعی دموکراسی که نقد کمی آلوده به بی نزاکتی یک جوان اگر حتی باشند را بر نمی تابد باید به گورستان اذهان سپرد، سیاست قدرت های خود کامه غربی با همه زیبایی هایی که در ظاهر و حتی در باطنش می توان دید به دلیل ریشه در حرص و آز داشتنشان در نهایت ثمری برای جهان سومی ها نداشته مگر آنکه طبق گفته یکی از نظر دهندگان همین صفحه خود مردم بخواهند. در مورد میزان نفرات رای دهنده در قاره ای مثل امریکا 50 میلیون رای دهنده همیشه در مقابلش خفقان بیش از 50 میلیون رای مخالفش بوده که شخصی همچو بوش را رد کرده اند.ظرف سیاست در غرب و اروپا مکارانه تر از اندیشه جنابعالی پُر و خالی می شود. حمایت تعفن آور قدرت های سیاسی از ادیان بخصوص اسلام در روی کار آمدن انقلاب 57 بسیار محرض است هیچ دینی همچو اسلام که خود ریشه در حرض و آز شهوت و قدرت دارد به کار قدرت هایی همچو انگلیس و امریکا و روس و فرانسه نخواهد بود. این می شود که خواسته یا ناخواسته جانوری همچو عباس فخرآور را لابلای انگشتانشان می بینیم.
    پرنده...

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.