شنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۱

آقای واحدی، سوراخ دعا گم کرده ای! حمایت شما از دیپلمات بچه باز، مانند سخن گفتن از حقوق انسانی بشار اسد است...! / حقوق بشر وسیله دفاع از جنایتکاران نیست!

اگر یک شخص متهم به بچه بازی، با استفاده از مصونیت دیپلماتیک، خود را بالاتر از قانون می بیند، و جلوی اجرای قانون و عدالت را می گیرد،  دیگر نیازی به استفاده از کلماتی چون اخلاق و حقوق انسانی درباره او نیست!

آقای واحدی در صفحه فیسبوکی خود، متنی را انتشار داده و از اینکه بدون اثبات جرم، مجرم بودن دیپلمات جار زده شده، ابراز نگرانی کرده است! (اسکرین شات آنرا در انتهای این نوشته ملاحظه می کنید)

درباره حقوق انسانی آن دیپلمات، نکات ذیل شایان یادآوری است:

-          صد البته که هر انسانی، دارای حقوقی مشخص و مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر است. این شامل بشار اسد، صدام ، خامنه ای و یا دیپلمات های بچه باز ایرانی نیز می شود.
-          در هیچ شرایطی، هیچ انسانی از انسان بودن ساقط نمی شود.
حتی افراد پدوفیل نیز از حقوق بشر باید بهره مند شوند و هیچ کس و هیچ جرمی باعث نمی شود کرامت انسانی کسی از بین برود و او از دایره اعلامیه جهانی حقوق بشر خارج شود.
-          به صورت مشخص در اعلامیه جهانی حقوق بشر امده که هر انسانی باید از حق  دادگاه منصفانه و وکیل برخوردار باشد و هر انسانی محق است تا زمان اثبات و احراز جرم، بیگناه تلقی شود و آبروی او مصون بماند. (مواد ده-یازده-دوازده اعلامیه جهانی حقوق بشر)
ولی چرا با وجود نکات یاد شده، صحبت های آقای واحدی بی اساس است و اشتباه است؟!

-          همانطوری که هر انسانی حق دارد از حق دادگاه عادلانه برخوردار باشد، دیگر انسان های جامعه نیز حق دارند که شخص را به دادگاه فرابخوانند.
در ماجرای مشابه قبل، دیپلمات بچه باز با بی شرمی تمام از برزیل فرار کرد و با سو استفاده از مصونیت قضایی خود، هیچ مجازاتی نشد.
-          در حقیقت دولت ایران با حمایت دیپلماتیک از این افراد منحرف، آنها را فراری می دهد و اجازه اجرای عدالت را نمی دهد.
-          اگر آن شخص، بی گناه بود و نگران نام خودش بود، با توجه به تجربه مشابه و با توجه به وجود این روند غلط، و اینکه دادگستری آلمان رسما اعلام کرده مشغول تحقیق از این شخص است، اگر او می خواست نامش پاک شود و همه بدانند که او بچه باز نیست، خودش  راسا مصونیت دیپلماتیک خود را لغو می کرد تا دادگاه بتواند به اتهامش رسیدگی کند.
-          در آلمان، دادگاه منصفانه و بی طرف وجود دارد، چرا این دیپلمات  و وزارت امور  خارجه رژیم به جای اینکه اجازه دهند دادگاه کارش را انجام دهد، سفیر آلمان را فرامی خوانند و مواخذه می کنند؟! این فشار به دولت آلمان، تنها نشان از مجرم بودن فرد است.
نکته مهم اینجاست، افرادی که حاضر می شوند سمت های بالا چون رییس کنسولی را بگیرند، افراد پلیدی هستند که برای قدرت همه کاری می کنند. چنین اشخاصی عموما از نظر اخلاقی و مالی، فساد بسیار دارند. (در غیر اینصورت حاضر به پذیرش سمت در رژیم نمی شدند!)

آقای واحدی، عملکرد این دپیلمات آبروی میلیونها ایرانی را به بازی گرفته است، آنوقت شما فکر آبروی خانوده او هستید؟! اگر خود او به فکر آبروی خانواده اش بود، مصونیت دیپلماتیک خودش را لغو می کرد، تا در یک دادگاه بی طرف چون دادگاه آلمان، تبرئه شود و سر بلند از دادگاه بیرون بیاید.

آقای واحدی، شما می توانید مدعی نقض حقوق انسانی برای این دیپلمات شوید، اما رفتار شما مانند این است که درست در زمانی که بشار اسد مشغول سلاخی کردن مردم سوریه است، مدعی نقض حقوق بشر برای بشار اسد شوید!!

آقای واحدی، سخن از مدرک علیه این دیپلمات به میان آورده اید! لطفا به نکات و موارد زیر توجه بفرمایید:
-          کسی که در این رژیم سمت بالا دارد، سرسپرده قدرت است و در یک نظام جنایتکار مشارکت دارد و خود یک جنایتکار است.
-          وقتی کسی از مصونیت دیپلماتیک برای پرده پوشی بر کثافت کاری خود استفاده می کند، اجازه نمی دهد که دادگاه کار خودش را انجام دهد، مشخص است که یک جای کارش می لنگد!
در حقیقت آقای واحدی می گوید اگر  این افراد، به بچه بازی و کثافت کاری خود ادامه دادند و  با استفاده از مصونیت دیپلماتیک در دادگاه پاسخگو نبودند و آبروی هفتاد میلیون ایرانی را بردند، شما حرفی نزنید، چون حقوق انسانی آنها نقض می شود!


از آن جهت در تیتر این سخنان آقای واحدی را با حمایت از بشار اسد مقایسه کرده ام که شخص متهم، در اوج قدرت است و  علی رغم جرم بزرگی که مرتکب شده، حتی دادگاه آلمان نیز به دلیل مصونیت دیپلماتیک، نمی تواند او را دستگیر و یا محاکمه کند، اما آقای واحدی حرف از آبروی خانواده او می زند! خوب اگر آن شخص بیگناه  و  نگران آبرویش باشد، خود مصونیت دیپلماتیکش را به صورت داوطلبانه لغو می کند تا دادگاه کارش را درست انجام دهد و او تبرئه شود.

نمی دانم این احساسات انسانی و اخلاقی آقای واحدی، زمانی که حکم اعدام شاهین نجفی توسط علما اسلام صادر شد یا زمانی که پدر یاشار خامنه را گروگان گرفتند، چرا به غلیان نیامد؟! 


پی نوشت: 
در فیسبوک گلایه ای از آقای واحدی دیدم که گفته شده بود آقای واحدی در جواب کامنت نقد، فرد کامنت گذار را بلاک کرده و کامنتش را پاک کرده اند! (اینجا) از آقای واحدی انتظار تحمل بیشتری می رود.



--------------------------------------چند نوشته اخیر من:

منبع: لینک به پست آقای واحدی در فیسبوک


۲۰ نظر:

  1. این هم لینک بالاترین:
    https://balatarin.com/permlink/2012/7/7/3080111

    پاسخحذف
  2. گمنامیان، باز یه نفر یه چیزی گفت که تو بهش بپری و عمشو بیاری جلو چشاش 

    پاسخحذف
  3. مرده شور هرچی سید است ببرند. تخم و ترکه های یک دزد کثیف در ریگزارهای حجاز سید و آقا هستند و ما هم بنده و نوکر؟

    پاسخحذف
  4. حالا این بیچاره یه مختصری به رضا پهلوی ایراد گرفت هااا. بابا انقدر زود در مورد افراد قضاوت نکنین. یاد سه سال پیش بخیر که همه یک صدا میگفتیم موسوی مامور حکومت هست اما دقیقا چند ماه بعدش همه به اشتباهمون پی بردیم و با کمال تعجب دیدیم که موسوی حتی شهید هم داد اما از کنار نیومد. متاسفانه ما ایرانی ها خیلی خیلی راه داریم تا به دموکراسی واقعی(فرق میکنه با دموکراسی قلابی) برسیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این موضوع و نوشته من چه ربطی به رضا پهلوی دارد؟!

      من بر اساس نوشته او قضاوت کرده ام

      ضمنا، سه سال پیش من نگفتم او مامور حکومت است، بلکه گفتم جزو رژیم است و اعتماد به او اشتباه است، دیدیم هم که چطور جنبش سبز را به گند کشید!!

      حذف
    2. تنها گناه رضا پهلوی این است که ایرانی است، و عرب و روس و تجزیه طلب و بیگانه خائن به ایران نیست. و قلبش تنها برای ایران می تپد.

      حذف
  5. اسلام تاکنون انگل‌وار از حوزه تمدنی ایران تغذیه فرهنگی، اقتصادی، و سیاسی کرده و فربه شده است. با اخراج اسلام و الیگارشی اسلامی و وابستگانش از ایران مرگ این پدیده اهریمنی را در سایر سرزمین های آلوده به این آفت نیز شاهد خواهیم بود.

    پاسخحذف
  6. جناب گمنامیان، شاید اسم بنده براتون آشنا باشه، در خیلی از مواقع مطالبتون رو تحسین و از انها دفاع کردم اما اینبار با خوندن این مطلب حتی شک کردم که نوشته ی خودتون باشه (هر چند که با توجه به سبک نوشته میشه مطمئن بود که کار خودتون هست)اما ایرادات از نوشته ی شما ۱- طبق تعریف شما ما الان نزدیک به مینیمم ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار متهم تو ایران داریم صرفا بدلیل داشتن مقام بالا در این نظام (لطفا سر عدد از من بل نگیرید)۲-فرمودین که تو آلمان دادگاه عادل پیدا میشه که طرف بدون نگرانی خودش رو به اون دادگاه بسپاره، آیا تو کشور سوئد پیدا نمیشود که جولین آسانژ با این وحشت حاضر نشد پاش رو تو سوئد بذاره یا رییس کل بانک جهانی که در امریکا متهم میشه بعد از استعفا از سمت و کناره گیری از نامزدی ریاست جمهوری فرانسه ،تبرعه میشه (از یکی از جرمهایی که بهش محکوم شده بود البته)یا زندانیانی تو همین امریکا که بعد از ۲۰ یا ۳۰ سال حبس بی گناهیشون بخاطر پیدا شدن مجرم اصلی اثبات میشه و آزاد میشند (تو گوگل سرچ کنید نمونه هاش فراوونه) پس دادگاه عادل در هیچ جای جهان وجود نداره همانطور که عدالت مطلق وجود نداره (مخصوصا در خصوص جرمهایی که به آدم های سیاسی نسبت داده میشه )آیا امکانش نیست که همین مجاهدین که با پول میتونند ۲۰ تا ۳۰ هزار آدم رو در مهد دموکراسی جهان (کشور فرانسه )به عنوان طرفدار خودشون جا بزنند، به یک خانم مقداری پول بدهند تا این فیلم رو برپا کنه ۳- بعله همین بشار اسد هم که شما مثال زدین باید از حقوق انسانی خودش برخوردار باشه و عادلانه محاکمه بشه نه مثل قذافی به اون طریق کشه بشه (که اگه اشتباه نکنم خوده شما هم در همون رابطه مقاله ای نوشتین )۴-بحث اصلا سر بیگناه یا گناه کار بودن اون دیپلمات نیست، بحث سر اینه که آقای واحدی ۱۰ خط مقاله ای کاملا منطقی نوشته اند و یک جمله ی کاملا منطقی رو بیان کردن که نباید اتهام با جرم اشتباه گرفته بشه و اینکه چرا هنوز جرمی ثابت نشده تمام سایت های مخالف حکومت این دیپلمات رو محکوم کردند و مقاله ها در این باره نوشتند آیا این است معنای دموکراسی ! آیا با شرایط کنونی که وبلاگ نویسان ما که جزو افراد با سواد و روشنفکر جامعه محسوب میشند اینگونه رفتار میکنند میشود امید دموکراسی برای فردای ایران رو داشت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام و درود بر شما دوست گرامی!

      یک-
      عزیز جان، آدم هایی در مست رییس کنسولی، شاید به تعداد پنج هزار هم نباشند، آنها وابستگان رژیم هستند که باعث قوام و بقای رژیمند!

      دو-
      عزیز جان،
      جولیان آسانژ به این دلیل به سوئد نمی رود که قرارداد استرداد مجرمین بین سوئد و آمریکا، ممکن است باعث برگرداندن او به آمریکا شود! او از دادگاه نمی ترسد.

      سه-
      عزیز جان، در کشورهای متمدن هم دادگاه اشتباه می کند، البته در اروپا به نسبت آمریکا تعدادش خیلی کمتر است.
      اما در کل تعداد اشتباهات بسیار انگشت شمار است و تنها به این دلیل که مطبوعات آزاد وجود دارد، خیلی جلوه می کند!

      با این منطق شما، پس هیچ مجرمی نباید پایش را به دادگاه های اروپا بگذارد، چون ممکن است اشتباه یک در میلیون صورت پذیرد و او بی گناه باشد و محکوم شود؟!

      این که نشد حرف!!

      سه-
      بله، بشار اسد و قذافی باید از حقوق انسانی مساوی برخوردار شوند، اما وقت صحبت از حقوق مساوی، مال زمانی است که قذافی دستگیر شده باشد (مانند نوشته قبلی من هنگام دستگیری قذافی!) ، نه وقتی که مشغول خونریزی و جنایت است (مثل الان بشار اسد!)

      در بالا نیز نوشته ام:
      در هیچ شرایطی، هیچ انسانی از انسان بودن ساقط نمی شود.

      قبلا نیز نوشته بودم:
      حقوق بشر اما و اگر و تبصره نمی شناسد، حتی قذافی و صدام نیز از حقوق انسانی برخوردار هستند...!
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/10/blog-post_27.html

      چهار-
      گویا شما مقاله مرا نخوانده اید!!
      عزیز جان، در بالا عرض کرده ام که: وقتی آن شخص از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است، دیگر دادگاه معنا ندارد و از دادگاه معاف است!
      اگر او نگران نامش است، خیلی راحت مثل بچه آدم بلند شود برود دادگاه، تا دوغ از دوشاب مشخص شود و اگر بی گناه است، تبرئه شود!
      نه اینکه وزارت امورخارجه ایران، سفیر آلمان را احضار کند که چرا به دیپلمات ما گفته اید بالای چشمت ابروست ( آنهم به جرمی مانند بچه بازی که بزرگترین جرم است!!)


      پنج-
      باز تکرار می کنمم که:
      - کسی که در این رژیم سمت بالا دارد، سرسپرده قدرت است و در یک نظام جنایتکار مشارکت دارد و خود یک جنایتکار است.
      - وقتی کسی از مصونیت دیپلماتیک برای پرده پوشی بر کثافت کاری خود استفاده می کند، اجازه نمی دهد که دادگاه کار خودش را انجام دهد، مشخص است که یک جای کارش می لنگد!

      حذف
  7. جناب گمنامیان عزیز، مطمئن باش که من اینجا از در حمایت حکومت آخوندی وارد نشده ام اما ۲ نکته ۱- خدمتتون عرض کردم که از این عدد من بل نگیرید چون مطمئن بودم که شما روی اعداد حساسیت دارید و من هم عرض کردم که ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار نفر در رده های بالای حکومت مشغول کارند و نه در امور خارجه بگذریم ۲- حرف من اینه که آقای واحدی گفته اند که نباید تا اثبات شدن جرم علیه یک نفر جنگ تبلیغاتی راه انداخت شاید ۱ در هزار طرف بی گناه باشه، و این حرف ایشون کاملا منطقی و درست هستش، شما تصور کن که داری تو یکی از خیابون های لندن راه میری (این فقط یک مثال هستش )بعد یک دختر بچه ی ۹-۱۰ ساله رو میبینی که داره گریه میکنه ، دولا میشی تا باش صحبت کنی اما از زاویه دید مادر شما قصد بوسیدن اون دختر رو داری و جنجالی به پا میکنه و پلیس و باقی مسائل ،آیا درسته که هنوز چیزی اثبات نشده تمام اینترنت بنویسند که گمنامیان در حال تجاوز به یک دختر بچه ی انگلیسی توسط پلیس انگلیس بازداشت شد! این فقط یک مثال بود و من هم به هیچ وجه نمیخوام بگم که اون دیپلمات بی گناهه یا حتی گناهکار بلکه به نظر من هم اکثر بالا دستی های حکومت جمهوری اسلامی آدم سالمی نیستند غیر این بود که توی حکومت دزدان و قاتلان پیشرفت نمیکردند اما باز هم تکرار میکنم به نظر من کلام آقای واحدی کاملا منطقی بود و کاملا مطابق با اصل دموکراسی، در ضمن تا یادم نرفته بگم که امریکا اگر دادگاه های عادلانه تر از اروپا نداشته باشه کمتر از اینجا نیست پس آقای آسانژ چرا حاضر نمیشه به دادگاه آمریکائی بره ؟! در ضمن جرم ایشون سکس بدون کاندوم با دو خانم سوئدی هستش و این چه ربطی به امریکا داره که بخواد تو امریکا محاکمه بشه (جرم ایشون اینجا اینقدر خنده داره که به قول شما مرغ پخته رو به خنده در میاره، سکس بدون کاندوم تو کشوری که دختر ۱۵ ساله با پسر ۱۵ ساله توی خلوتگاه های شهر آزادانه سکس میکنند اون وقت ۲ تا خانم میان ادعا میکنند که طرف بدون کاندوم باشون سکس کرده تازه اونهم بعد چند ماه یادشون میوفته که شکایت کنند و این مثل روز روشن که جرمی که به ایشون نسبت دادن کاملا سیاسی هستش )

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      سپاس از کامنت مجدد شما،

      یک-
      من هم کل رژیم گفته ام، رییس کنسولی سمت خیلی بالایی است.

      دو-
      بله که در یک شرایط عادی و برای یک فرد نرمال جامعه، به نسبت یک در ده هزار این احتمال وجود دارد ایشان بی گناه باشند.

      اما مساله اینجاست که ایشان پشت مصونیت دیپلماتیک پنهان شده اند و هر غلطی می خواهند می کنند.

      اگر ایشان بی گناه بودند، مثل بچه آدم به دادگاه می رفتند تا تبرئه شوند و بی گناهی ایشان ثابت شود!!

      سه-
      موضوع جولیان آسانژ که مساله امنیت ملی آمریکا است را با مقایسه کردن با کار یک بچه باز، عجیب است!!

      برای موضوع جولیان آسانژ در صورت استرداد به آمریکا مجازات مرگ در نظر گرفته شده است.

      او به این دلیل نمی خواهد به آمریکا برود،

      حذف
    2. ok پس حالا که به هر دلیلی مصونیت سیاسی خودش رو لغو نکرد تا به دادگاه بره پس ما ۱ در یک میلیارد هم احتمال نمیدیم که این ممکنه که یک بازی سیاسی یا یک پاپوش باشه و اتهام ایشون رو اثبات شده تلقی میکنیم و شروع به دری وری گفتن به ایشون میکنیم و آقای واحدی اصلا غلط کرد که گفت باید اول جرم اثبات بشه بعد راجع به مجرم مطلب نوشته بشه، بلکه هر کی توی جمهوری اسلامی متهم به یک جرمی شد ما اثبات نشده پوستش رو میکنیم. در ضمن مثال جولیان آسانژ نقض آشکار حقوق بشر و سرکوب آزادی بیان توسط دولت امریکا هستش اما آیا کسی جرات صحبت کردن در این مورد رو داره ؟ این فقط یک مثال بود از میلیون ها حق که در همین اروپا و امریکا پایمال شده و میشه و به هیچ وجه نمیشه این کشور ها رو دموکراسی مطلق نامید (جناب گمنامیان من از بچه گی به سوئد اومدم و ۳۰ سال اینجا بزرگ شدم و اینجا رو وطن خودم میدونم، به هیچ عنوان هم حاضر نیستم به ایران برم واسه زندگی کردن اما به شما قول میدم که تو همین کشور سوئد هم موارد متعددی از اشتباهات دادگاه ها و پایمال شدن حق ها وجود داره )

      حذف
    3. عزیز جان،

      وقتی یک اتهامی به این زشتی علیه کسی مطرح می شود، طرف امکان این را دارد که مثل بچه آدم برود دادگاه و ثابت کند بی گناه است، اما نمی رود!

      ضمنا، سابقه مشارکت در یکی از خونخوارترین رژیم های تاریخ را نیز دارد، آنوقت با آبروی میلیونها ایرانی نیز بازی می کند، آنوقت ما نگوییم او مجرم است؟!

      عزیز جان، ا
      اگر او مجرم نبود و این اتهامی غلط بود، مثل بچه آدم می رفت به دادگاه...!!!

      در مورد جولیان آسانژ نیز من هم معتقدم نقض حقوق بشر است، او کارش اشتباه نبوده.

      صد البته که در سوئد هم اشتباه دادگاه هست، اما همانطوری که در بالا گفتم، این اشتباه نسبتش یک در میلیون است. (مثلا!)

      حال آیا منطقی و ممکن است چون چنین نسبت اندکی برای اشتباه است، دیگر مجرمین و متهمین را به دادگاه نبریم؟!

      شما پای احتمال اندک را وسط می کشی و می گویی چرا صبر نمی کنید دادگاه تشکیل شود، در حالی که احتمال اصلی را (مجرم بودن شخص) زیر پا می گذارید، از طرف دیگر هم نگاه نمی کنید که چنین شخصی اصولا به دلیل مصونیت دیپلماتیک، به دادگاه نمی رود...!!

      بماند که اگر حتی بگوییم درصد اندکی برای خطای دادگاه باشد، حتی این شخص اگر مجرم هم باشد، ممکن است به دادگاه برود و تبرئه شود!! پس حتی اگر تبرئه هم شد، با این استدلال شما نباید او را مبری دانست!!

      سپاس از کامنت شما

      حذف
  8. ملتی به دنبال گوشت و مرغ و تخم گرانبار مرغ بودند ،،،دولت جاکششان به فکر دهه فاطمیه و مرگ زهرا بود //ملت از گرانی و کمبود دارو و نداشتن اجاره میمردند ،،، رهبر جاکشان عالم علی گدا به فکر منقل و تریاک اعلا بود//کودکان کارتون خواب برای لقمه ای نان در تجاوز دیوان ،،، آخوند کس کش در حال گریه روی کون زهرا بود//رمق شادی از این ملت بدبخت گرفتند ز بس نوحه خواندند،،، مرگ زهرا تمام نشده ملای جاکش فکر محرم و عاشورا بود //جاکشان به سرنزنید و کون خود ندرانید و شیون نکنید ،،، که محمد و ال محمد یعنی سید و ملا رهبر کل مفت خورها بود //

    پاسخحذف
  9. اماما ! من بر آن سيمای همچون عَنترت ريدم
    بر آن ريش و سبيل و صورت بد منظرت ريدم

    گرچه دورم با تاسف از حضور انورت لیکن،
    من مخلص غياباً بر حضور عَن وَرت ريدم

    امامی، رهبری، اما بقدر خر نميفهمی
    به ريشت ، بر آن فهمِ هم از خر كمترت ريدم

    به توضيح المسائل ، آن اراجيفی كه بنوشتی
    به تاليفات بی ارج و بهای ديگرت ريدم

    به تسبيح و عَبا و جامه ی تقوی كه پوشيدی
    بر آن عمامه ی پيچيده بر دور سرت ريدم

    شنيدم گفته ای مسجد بُوَد از بهر ما سنگر
    به سرتاپای آن مسجد كه باشد سنگرت ريدم

    ز حزب اللّهيان تشكيل نيرو دادی و لشكر
    به نيرويت، به حزبت، بر تمام لشكرت ! ريدم

    نه تنها بر خودت بل بر طرفــدارانت ای خائن
    که بر فرق پسر، دختر، برادر، خواهرت ريدم

    نداری چون پدر، من از پدر چيزی نمی گويم
    ولی ای بی حيا رهبر به روح مادرت ريدم

    عيال مهربانت وقت ريدن شد فراموشم
    كنون (با عذرخواهی) بر دهان همسرت ريدم

    تو ريدی بر تمــام مملکت منهم پی جبران
    ز انگشتان پا بگرفته تا فرق سرت ريدم

    تو آن جغدی که بال و پر ترا بخشيد آن کوسه
    روا باشــد اگـر گـويـم که بر بال و پرت ريدم

    بُوَد گوش تو كر، فرياد ملت بی اثر، ای خر
    کنون من ای خر مُظطَر، بر آن گوش كرت ريدم

    اگر اسلام اهریمن برایت بوده است آیین
    بر الله ت، به قرآنت، بر آن دین سراسر نکبتت ریدم
    اگراينست ترا دين وَ گر اينست پِيغمبَر،
    به آئينت، به دينت، بر سر پيغمبرت ريدم

    پاسخحذف
  10. یک کامنت در بالاترین :

    اولاً واحدي هيچ حمايتي از طرف نكرده.
    دوماً تمام حرف‌هاش منطقي بوده.
    سوماً هنوز معلوم نيست اين ديپلمان قصد بدي داشته و هيچ حكمي و مدرك و سندي ارائه نشده:
    دوریس مولر-شو، سخنگوی دادستانی فرانکفورت در این باره به بی‎بی‎سی گفته است: “ما پیگیر شکایت خانمی از سنگال هستیم که می‌گوید ۱۰ روز پیش دختر ۱۰ ساله‌اش در یک پارک بازی در جلو خانه‌اش بازی می‌کرده که مردی به او نزدیک شده و به او دست زده و موهایش را لمس کرده و او احساس کرده که آن مرد می‌خواسته او را ببوسد.” به گفته خانم مولر-شو “یک هفته بعد این خانم با بچه هایش در خیابان دوباره این فرد را می بینند و به پلیس اطلاع می دهند و او بلافاصله دستگیر می شود. این مرد ۴۵ ساله و معاون سرکنسولگری ایران در فرانکفورت است. ما اکنون در حال تحقیق از وی به اتهام آزار جنسی کودکان هستیم.”
    اونايي كه بدون مدرك و دليل و سند ميگن طرف بچه باز و پدوفيل و ... ميخونن يه ذره به خودشون بيان. شايد طرف قصد بدي هم داشته باشه ولي اينجور تهمت زدن كار صدا و سيماي جمهوري اسلامي و روزنامه كيهانه نه آدمايي كه ارواح عمشون دارن با دروغگويي و تهمت و افترا مبارزه ميكنن.

    .....
    نظر بنده :

    دقیقا درست است .
    امثال گمنامیان یک مشت آدم های متعصب و دروغگو هستند و علاقه دارند همه چیز را به اسلام ربط بدهند.
    انقدر بی انصاف هستید که یکبار فکر نمیکنید شاید این اتفاق یک تفاوت فرهنگی باشد.
    به کسانیکه این عمل این دیپلمات را بچه بازی می دانند دوباره خوب این قسمت را مطالعه کنند:
    """
    دوریس مولر-شو، سخنگوی دادستانی فرانکفورت در این باره به بی‎بی‎سی گفته است: “ما پیگیر شکایت خانمی از سنگال هستیم که می‌گوید ۱۰ روز پیش دختر ۱۰ ساله‌اش در یک پارک بازی در جلو خانه‌اش بازی می‌کرده که مردی به او نزدیک شده و به او دست زده و موهایش را لمس کرده و او احساس کرده که آن مرد می‌خواسته او را ببوسد.” به گفته خانم مولر-شو “یک هفته بعد این خانم با بچه هایش در خیابان دوباره این فرد را می بینند و به پلیس اطلاع می دهند و او بلافاصله دستگیر می شود. این مرد ۴۵ ساله و معاون سرکنسولگری ایران در فرانکفورت است. ما اکنون در حال تحقیق از وی به اتهام آزار جنسی کودکان هستیم.”"""

    این کجایش بچه بازی است عزیزان دموکرات و آزادیخواه ؟
    اگر این بچه بازی است تمام پدران و مادران همه ایرانیان و همه ایرانیان یک مشت بچه باز هستند.
    زیرا در ایران این کار نه تنها ناشی از سو نیت و میل جنسی است بلکه یک میل شرقی است که ایرانیان علاقه به بچه دارند و از با نمکی آنها خوششان می آید.
    کسانیکه این حرکت را بچه بازی می پندارند ، بسیار نامنصفانه برخورد می کنند و فقط علاقه دارند سوژه ای علیه جمهوری اسلامی پیدا کنند.
    این بسیار زشت است که علیه دشمن خود هر وسیله ای را بکارببریم ( هدف وسیله را توجیه نمیکند)
    این کاری است که از کیهان بر می آید نه انسان های متمدن و آزادیخواه.
    جناب گمنامیان و کسانی که ده ها سال است در ایران نبوده اید ، تشریف بیاورید ایران و این تفاوت فرهنگی را خوب در جای جای ایران مشاهده نمایید که این نه تنها بخاطر میل جنسی نیست بلکه فقط و فقط بخاطر میل شرقی است به دوست داشتن کودکان و با مزگی شان..
    مشخص شده است این غربی ها آنقدر وحشی هستند و انقدر آمار بچه بازی و تجاوز در انجا بالا است که همه را به چشم خود می بینند.
    یادآوری می شود به کسانی که در شرف خارج رفتن هستند: در انجا مانند ایران هرگز به بچه ای محبت نکنید . زیرا در انجا همه بیماران جنسی هستند مگر خلافش ثابت شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آی کیو!!

      یک پدر، بچه خودش را از روی محبت پدری می بوسد، یک بچه باز برای امیال انحرافی جنسی می بوسد و نوازش می کند (مثل همین دیپلمات بچه باز)!!!

      یک زن و شوهر هم همدیگر را می بوسند و لب می گیرند، پس هر کسی از راه رسید و هر زنی را دید، ّباید لبش را ماچ کند!؟

      ضمنا،
      اسم بچه بازی را تفاوت فرهنگی نگذارید!!
      قبلا نوشته بودم:


      آقای سخنگو، از کی تجاوز بخشی از فرهنگ مردم ایران شده است؟! /نظام اسلامی است، پیامبرش بچه باز است، دیپلماتش نیز به سیره نبوی اقتدا می کند...!

      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/04/blog-post_3206.html

      حذف
  11. آقای سخنگو، از کی تجاوز بخشی از فرهنگ مردم ایران شده است؟! /نظام اسلامی است، پیامبرش بچه باز است، دیپلماتش نیز به سیره نبوی اقتدا می کند...!"""""""""

    یک دیگر از حرف های مفت گمنامیان. کی تجاوز کرده است که تو همچین تیتری زده ای ؟؟؟
    خوب بلدی مغلطه کنی . بهت در این زمینه باید مدال داد.

    ضمنا اگر از سیره پیامبر اسلام هم میخواست پیروی کند باید با طرف ازدواج میکرد نه اینکه بدون محرم شدن چنین کاری کند یعنی باز هم باز هم تو یک طرف مسستقیما و به شدت چرت و پرت گفتی و متعصب بودن خود را نشان دادی.

    پاسخحذف
  12. جالب است بدانید گمنامیان کامنت های من را در وبلاگش حذف کرده است .
    زیرا این کامنت ها را بسیار منطقی دیده است.
    اینجا اعلام میکنم تا بعدا بتوانم اثبات کنم که که گمنامیان به آزادی بیان احترام نمیگذارد.
    بعد از کامنت جواب گمنامیان به بنده ، کامنت هایی قرار داده ام که حذف شده است. ...........
    این را در بالاترین هم اعلام کرده ام و بعدا صددرصد علیه شما مبنی بر عدم احترامتان به آزادی بیان استفاده می کنم . ...

    معلوم است تحمل شنیدن حرف حق را ندارید. حتما مطلبی در وبلاگم قرار میدهم و نوشته ی پر مغلطه و چرت و پرتتان را به چالش می کشم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.