جمعه، دی ۲۳، ۱۳۹۰

آقای مهاجرانی، مجتبی فرزند خامنه ای است، با این اسناد دزدی مجتبی،آیا همچنان در کارنامه اقتصادی آقای خامنه ای نقطه سیاهی نمی بینید؟


این سه خبر را کنار هم بگذاریم:

·        مهاجرانی گفته است:" آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسد و می‌داند که در تمام کارنامه‌ی اقتصادی خودش و اقوامش، نقطه‌ی سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت." 

·        روزنامه لیبراسیون چاپ پاریس، در گزارشی از دویست هزار سند موجود در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که برخی از آنها به خارج کردن پول و سپرده‌های مجتبی خامنه‌ای از بانک‌های خارجی مربوط می‌شود، خبر داده است.

·        سایت جرس، نوشته است:‌ «چندی پیش هیاتی متشکل از ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات با محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری دیدار می‌کنند و مدارک دخالت و دست داشتن اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی را به وی ارائه داده و می‌گویند پرونده وی کامل است و از احمدی‌نژاد می‌خواهند مشائی را برکنار کند تا به اتهام او رسیدگی شود. احمدی نژاد می گوید: اشکال ندارد، اما باید به همه پرونده‌های اختلاس رسیدگی شود. من اسناد و مدارک موثقی دارم که به موجب آن آقای سید مجتبی خامنه‌ای فرزند محترم مقام معظم رهبری رقم ناقابل (۱،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ یورو - شانزده با هشت تا صفر) یک و شش دهم میلیارد یورو از بیت المال اختلاس کرده است. اگر متعهد می‌شوید که به هر دو پرونده همزمان رسیدگی کنید من با استعفای مشائی موافقت خواهم کرد.» 
از جهت اطلاع آقای مهاجرانی باید گفت که مجتبی خامنه ای، فرزند خامنه ای است و بدون حمایت او نمی توانسته چنین دزدی مرتکب شود.




۸ نظر:

  1. اسلام يعني دزدي يعني زر سالاري يعني متعه نفقه مهر يعتي جزيه يعني حق امام يعني خمس و ذكات يعني فقر و فساد يعني اختلاف طبقاتي يعني منفعت پرستي - يعني خشم مقدس!!

    پاسخحذف
  2. میشه سندها رو بذاری البته سند معتبر که احمدی نژاد گفته بعد ادعا کنی

    پاسخحذف
  3. سند اختلاس مهمه وگرنه میشه هر کسی رو متهم کرد

    پاسخحذف
  4. گرامی
    لینک منبع در خود نوشته موجود است..

    پاسخحذف
  5. دویست هزار سند یکیش هم موجود نیست که در سایت ها بگذراند؟ باید سند باشه وگرنه احمدی نژاد از این حرفها زیاد زده.

    پاسخحذف
  6. این مجتبی‌ قیافش مثل کیر خر می‌مونه

    پاسخحذف
  7. کس ننه همشون اخوندای کسکش
    بعد اونوقت اسم از علی وعدالت و.. میزنن

    پاسخحذف
  8. به تمام مقاله اعتقاد کامل دارم به جز قسمتی که از اوباما یک امریکایی انتظار بی موردی داریدروشن است که بستن تنگه هرمز به کشوری که از ان سود می بردخط قرمز باشد خط قرمز ما مردم باید کشته شدن نداها و سهرابها در خیابان بود فکر نمی کنید از کسانی انتظار رعایت خط قرمز دارید که خود حکومتی را برای ما اوردند که با جان و مال مردم بازی کنند ایا میدانید پدر خمینی یک انگلیسی بوده ومادرش یک کشمیری یک خارجی به ما حکومت کرد و ملتمان خط قرمز نکشیدیادم است دایی من وقتی کوچک بودم گفت یک اشنا در زندان تبریز دارم وپاسدار است ومی گوید نمیدانید در زندانها چه خبر است به زنان در زندان سیاسی تجاوز می کنند اینها خط قرمز ماست یا اوباما

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.