سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۰

آقای اصلاح طلب، ننگت باد که چنین خون کشته شدگان عاشورا را چون شعار مرگ بر ولایت فقیه سر داده اند، بی حرمت می کنی...!

آقای اصلاح طلب، شرمت باد، این ویدیو را ببین که چطور با ماشین نیروی انتظامی از روی تن مجروح جوانان وطن رد می شوند، ننگت باد که آنها را مزدور رژیم آخوندی می خوانی!

گروهی از وبلاگ نویسان آزادی خواه ایرانی، یک بازی وبلاگی راه انداخته اند و با انتشار متنی مشترک، به محکومیت انتخابات نمایشی پرداخته اند. بیش از یکصد تن از وبلاگ نویسان ایرانی، به باز انتشار این متن پرداخته اند (لیست کسانی که در این کنش مشارکت داشته اند)؛  ولی در این میان، واکنش جرس (ارگان اصلاح طلبان) بسیار جالب است.

جرس با بی شرمی تمام متن بیانیه وبلاگ نویسان را تغییر داده و نکاتی از آنرا حذف و مطالبی را به آن اضافه کرده است، نکات ذکر شده به صورت کاملا مشخصی در جهت خلاف نظر وبلاگ نویسان امضا کننده است.

مثلا سایت جرس این چند جمله را به متن فوق اضافه کرده است:

" بعد از این انتخابات بود که نظام برای اولین بار در مقابل مردم بی دفاع خود، تا بن دندان مسلح ایستاد و حتی سکوتشان را نیز تحمل نکرد و در سناریویی از قبل نوشته شده و با راه‌اندازی کارناوال عاشورای 2 سعی کرد مردم را بار دیگر فریب دهد و جنبش را به بی راهه بکشاند غافل از آنکه مردم در خانه‌هایشان به خودسازی مشغولند برای اینکه با کمترین هزینه کشور خود را نجات دهند.."

نکات ذیل قابل توجه است:

-         اگر در گوگل سرچ کنید، تنها یک وبلاگ این نوشته سایت جرس را منتشر کرده است که آنهم تاریخش بعد از انتشار نوشته جرس است!!
-         هیچگاه وبلاگ نویسان ایرانی، به  دلاورانی که روز عاشورای دو سال پیش، جان خود را کف دست گرفته اند و به خیابان آمده اند، بی حرمتی نکرده اند.
سایت جرس با بی شرمی تمام وقایع عاشورای دو سال پیش را کارناوال عاشورای 2 لقب داده است که یادآور مراسم ساختگی عاشورای سال 76 و انتخابات خاتمی است.
-         چرا سایت جرس، با کشته شدگان روز عاشورای دو سال پیش، بی ادبانه برخورد می کند و آنها را مزدور حکومت می داند؟
دلیل ساده است، در آن روز عاشورا، رژیم تا آستانه سقوط پیش رفت، شعارهای ساختار شکنی سر داده شد، چون مرگ بر اصل ولایت فقیه و یا نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران.
البته که چنین شعارهایی بر مذاق اصلاح طلبان خوش نمی آید. آنها در صدد حذف ولایت فقیه نیستند، چون می دانند بدون حذف ولایت فقیه، و وجود دمکراسی در ایران، انها دیگر در قدرت جایی را نخواهند داشت.
سایت جرس، بی شرمی را به انتها رسانیده است، در این نوشته، اولا سعی کرده اند واکنش بیش از یکصد وبلاگ نویس ایرانی را بدزدند و دوما، به خون کشته شده های روز عاشورا، اینچنین بی حرمتی می کنند.

آقای جرس، شرمت باد از دخترک کوچکی که مادر آزادی خواه او در روز عاشورا زیر چرخ ماشین نیروی انتظامی کشته شد، اما شما آن مادر شجاع را مزدور رژیم می خوانید.

آقای جرس، اگر قرار باشد کسی مزدور رژیم آخوندی باشد، کسانی را باید مزدور خواند که سالها بر خوان رژیم اسلامی نشسته اند و اکنون اینچنین جوانان دلاور وطن را بی حرمت می کنند.

در پایان، دو ویدیو اینجا می گذارم، بلکه نویسندگاه جرس ( و خصوصا آقای حجت السلام کدیور و مهاجرانی) کمی شرم کنند...! براستی آیا این دلاوران کشته شده، مزدور رژیم آخوندی بوده اند؟!

یکی مربوط است به شعار مردم که آقای کدیور جلوی تلوزیون آنرا عوض کرد و دیگری عبور ماشین نیروی انتظامی از روی مردم آزادی خواه در روز عاشورا...!

پی نوشت: 
قبل از من این وبلاگ نیز به این مطلب پرداخته است








۲ نظر:

  1. کیر خر تو دهن آخوند دروغگو!

    این کدیور گوساله هم که خودش رو سخنگوی جنبش سبز می‌دونه.

    پاسخحذف
  2. همراه شوعزیز

    باید با همیاری مردم آزاده ایران و تمامی گروه های مخالف حکومت خودکامه، جنبش “تحریم فعال انتخابات” را به اجرا گذاشت. محدود ماندن به “قهر” ملوسانه و منفعلانه چند چهره اصلاح طلب نتیجه چندانی در پی نخواهد داشت. “تحریم فعال انتخابات” به معنای مجموعه اقدامات عملی برای به حداکثر کردن رساندن تاثیر فشار تحریم انتخابات نمایشی است.

    “تحریم فعال انتخابات” شامل برنامه های “اطلاع رسانی”، “توجیه”، “یادآوری”، “جهت دهی”، “متحدسازی”، “گسترده سازی” و”نوآوری” خواهد بود.

    اقدامات اجرایی شامل و نه محدود به موارد زیر خواهد بود:
    - اتحاد هرچند موقت گروه های مبارز در برار دشمن مشترک
    - یادآوری اعمال حکومت در سی وسه سال گذشته
    - یادآوری کشتار وسرکوب بعد از انتخابات، در دو سال گذشته
    -یادآوری قربانیان جانباخته، مجروح، زندانی، تبعیدی، محروم شده و آواره
    -یادآوری قانون نظارت استصوابی، انتقال پاسداران از سپاه به مجلس، خنثی و وابسته بودن و مصوبات ضد مردمی و ضد ایرانی مجلس
    - شعار نویسی روی دیوارها
    -اسکناس نویسی
    - پخش اعلامیه
    - برگزاری گردهمایی بزرگ وقدرت نمایی آرام وبدون شعار مردمی در پیاده رو خیابان های پرتردد در آخرین زمان ممکن ( ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه، دهم اسفند ماه)
    - برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان خارج از کشور در درمقابل دفاتر نمایندگی سازمان ملل و…در روز انتخابات نمایشی ( جمعه، دوازدهم اسفند ماه)
    -اعتصاب عمومی در سیستم حمل و نقل، تعطیلی مغازه ها و خانه نشینی مردم ایران در روز انتخابات نمایشی

    رهبران احزاب، سازمان ها و گروه ها، پیشوایان ادیان و مذاهب، راهبران قومیت های ایرانی، گروه های وابسته به جنبش سبز، گروه های اپوزیسیون، صاحبان تریبون، مدیران مسؤول رسانه ها، رادیو و تلویزیون های آزاد، روزنامه ها و وبگاه های خبری، وبلاگ نویسان، افراد نامدار (آقای رضا پهلوی و…)، یادگاران عاشقان جانباخته ایران ( اعدامیان، شهدای جنگ، قربانیان ترور، جانباختگان انتخابات سال هشتاد وهشت و..)، خانواده های مبارزین دربند، دانشجویان وجوانان آگاه در تهران وشهرستان ها، معتمدان محلی در شهرستان ها و روستاها، روحانیون و طلاب غیروابسته به حکومت و نظامیان آزاده وظیفه مهم روشنگری و دعوت مردم به جنبش همگانی “”تحریم فعال انتخابات” را به عهده دارند.

    سپیده دمان آزادی ایران نزدیک است.

    لطفا به آگاهی همگان برسانید.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.