سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۰

به نظر می رسد تمامی درآمد های کشور توسط خامنه ای غارت می شود که وضع کشور چنین فلاکت بار است

زمان خاتمی را به یاد دارید؟! آن زمان نفت کمتر از بیست دلار در هر بشکه فروش می رفت ولی وضع اقتصادی مردم ایران بهتر از الانی بود که نفت قیمتش بیش از یکصد دلار است...!

نکته اینجاست، زمان خاتمی وضع اقتصادی مردم ایران بسیار بهتر بود، لطفا توجه بفرمایید:
-         همان موقع هم مافیای خامنه ای (شامل بنیاد مستضعفان و آستان قدس و ...) مشغول غارت کشور بودند.

-         همان موقع نیز مافیای سپاه (قرارگاه های مختلف) مشغول غارت کشور بوده اند.

-         همان موقع نیز خاتمی و تیم او به بدترین وجهی کشور را اداره می کرده اند.

با توجه به اینکه قیمت نفت چندین برابر شده است،چرا وضع اقتصادی مردم اینقدر وحشتناکتر شده است؟!

اخباری که از ایران به گوش می رسد، بعضا وحشتناک است، به عنوان مثال:

-         عقد قرارداد بسیار طولانی مدت برای استخراج و فروش نفت ایران با چینی ها، که در بهترین شرایط ایران بیش از چهارصد میلیارد دلار متضرر می شود و البته که خامنه ای هم مبلغ مشابهی را به عنوان رشوه دریافت می کند.

-         درآمد نفت به صورت مستقیم به حساب های شخصی افراد نزدیک خامنه ای واریز می شود!
-         و اخبار مشابه دیگر...

دلیل بدتر شدن وضع براحتی قابل کشف است...! خامنه ای به صورت رسمی به شکل غارتگر وارد میدان شده است.

خامنه ای به شیوه چنگیز خان مغول، بعد از اینکه خاتمی را کنار گذاشته است، به صورت رسمی به شکل یک دزد سرگردنه وارد میدان شده است.

به نظر می رسد تمامی درآمد های کشور توسط خامنه ای غارت می شود که کشور به چنین فلاکتی افتاده است...!






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.