شنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۰

هموطن مسلمانم، این چه دینی است؟ آیا از انسانیت بدور نیست که یک جوان باید به جرم تایپ چند کلمه کشته شود اما قاتل ندا آزاد باشد؟

کشتن یک انسان بدلیل اینکه به شکل دیگری می اندیشد و همانند مسلمانان  فکر نمی کند، نهایت جنایت و نهایت وحشی گری است. این نهایت خود خواهی است که گفته شود یا باید مانند ما بیاندیشی و یا باید شکنجه و کشته شوی.


رژیم احمق، تصور می کنند با اعدام، می توانند جوانان را بترساند/و این است عدالت اسلامی، جوانی به دلیل فشار دادن چند دکمه کیبرد، باید اول شکنجه شده و بعد کشته شود، اما قاتل ندا آقا سلطان براحتی و آزادی در ایران زندگی کند و جایزه نیز بگیرد.

به گزارش فعالین حقوق بشر، دانشجویی به نام وحید اصغری، به دلیل فعالیت بر روی اینترنت به اعدام محکوم شده است. وحید اصغری متهم ردیف اول سناریویی است که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از آن به عنوان «شبکه ارائه محتوای مستهجن ضد دینی و ضد انقلابی» یاد کرده بود

در رهانا می خوانیم:

"وحید اصغری فعال سایبری ودانشجوی مقطع کارشناسی انفورماتیک در دانشگاه هند طی هفته گذشته با صدور حکم اعدام از سوی قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران مواجه شده است. این حکم در حالی صادر شده است که اصغری نزدیک به چهار سال در بازداشت موقت بوده است."

دادگاه ضد بشری رژیم، با شکنجه اعترافات احمقانه ای را از این دانشجو اخذ کرده و بر اساس آن اعترافات، حکم اعدام او را صادر کرده است:

" وحید اصغری  در ٢۵ آذر ماه ١٣٨٨  طی نامه‌ای به رئیس شعبه ١۵ دادگاه انقلاب اسلامی شرح کاملی از فشارها و شکنجه‌های متحمل شده را بیان کرده است. وی در بخشی از این نامه گفته بود که، «با چشم بند و دست بند …. و مرا شدیدا به چوب بسته و به ـ حالت ـ کاسه سر و به سمت پائین آویزان کردند با طناب و دستبند و شلاق و سیلی می زدند….. ضربه زدن به شکم و پهلو با پنجه بوکس و گذاشتن چاقو زیر گلویم و روی رگ دستم و تهدید به قتل و تجاوز جنسی چند نفره به من به زور هر چه می خواستند را تلقین می کردند وبا وعده و اجبار از من اعتراف غیر واقعی و کذب و امضا و اثر انگشت و نوار مصاحبه ی ویدئویی جعلی بارها گرفتند…..در حالی که من فقط متهم بودم"

آخوندهای احمق تصور می کنند با اعدام، می توانند جوانان را بترساند و آنها دیگر سراغ اندیشه و تفکر نخواهند رفت! زهی خیال باطل، مطمین باشید هر انسانی با دیدن این قوانین وحشیانه بیشتر به فکر فرو می رود که این چگونه دین و آیینی است که یک انسان را به جرم اندیشیدن، اینچنین آزار می دهد و شکنجه می کند و بعد می کشد؟

کشتن یک انسان به جرم اندیشیدن، به جرم فکر کردن و به جرم نوشتن، جنایت بزرگی است، کشتن یک انسان بی گناه است.

جنایتکاران رژیم اسلامی بدانند که با اعدام انسان ها تنها به جرم اندیشیدن، پایه های رژیم سست تر می شود...!

مطالب مرتبط:

نوشته های دیگر امروز من:




/------------/هموطن مسلمانم، این چه دینی است؟ آیا از انسانیت بدور نیست که یک جوان باید به جرم تایپ چند کلمه کشته شود اما قاتل ندا آزاد باشد؟



تصویر  وحید اصغری


۱ نظر:

  1. گمنامیان عزیز خواهشا کامنت رو حذف نکن می خوام فاکتور بگیرم
    کیرم توی دهن یکصدوبیست و چهار پیامبر
    ریدم توی عمامه پونزده تا امام شیعیان به ویژه حسین جاکش.عصمت فاطمه زهرا رو گاییدم که جنده تر از این فاحشه حتی در شهر نو هم پیدا نمیشه .ریدم توی اون 72حلق تشنه ای که در صحرای کربلا به گوز خر واصل شدن. شاشیدم به صورت ابوبکر عمر عثمان.کیر من توی کس خواهر و مادر هر کسی که کوچکترین هواداری از حکومت علی شیره ای می کنه
    با تشکر از گمنامیان عزیز

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.