سه‌شنبه، دی ۲۷، ۱۳۹۰

آقایان قضات دیوان عالی کشور، اگر قرار است سعید ملک پور را اعدام کنید، لطفا آیت الله العظمی روحانی، مرجع تقلید شیعه را نیز اعدام کنید، چون گناه هر دو یکی است

آقایان قضات دیوان عالی کشور، جرم مرجع تقلید شیعه و سعید ملک پور یکی است، چرا باید یکی اعدام شود و دیگری تکریم؟!


ارتش سایبری رژیم، از مزدوران رژیم تشکیل شده اند، این مزدوران در ازا آدم کشتن، پول می گیرند، حال چه قربانی یک انسان مظلوم مانند ندا آقا سلطان باشد و چه یک آدم بی گناه مانند سعید ملک پور. برای این جنایتکاران مهم تنها این است که بتوانند نشان دهند در کار خود موفق بوده اند تا بتوانند پولی به جیب بزنند. ماجرای شکنجه و اعتراف گرفتن از سعید ملک پور، نمونه بارز جنایات آنها است.

همه ما در جریان هستیم که سعید ملک پور، ساکن کانادا و فارغ التحصیل از دانشگاه شریف، به جرم نوشتن یک نرم افزار به اعدام محکوم شده است. گناه او این بوده که از نرم افزاری که او نوشته است، در ساخت سایت های پورنو، استفاده شده است.

جدای از اینکه کشتن یک انسان به جرم انتشار مطالب پورنو و یا توهین به پیامبر اسلام، چقدر احمقانه و مسخره است، باید گفت که اصولا حتی سعید ملک پور خودش بالشخصه در انتشار مطالب پورنو دخیل نبوده است، بلکه اشخاص دیگری از نرم افزار او استفاده می کرده اند.

حکم دادگاه مضحک است، مانند این است که مدیر عامل شرکت گوگل را به اعدام محکوم کنند، چرا که یک نفر در سایت متعلق به آنها یک وبلاگ راه انداخته و در آن مطالب پورنو گذاشته و یا به اسلام توهین کرده است...!

خوانندگان عزیز این وبلاگ، فتوایی که من از آیت الله العظمی محمد صادق روحانی گرفته بودم را دیده اند، من در قالب یک زن بیوه ساکن آمریکا، از مرجع تقلید شیعه آیت الله صادق روحانی پرسیده بودم که شوهرم مرده است و من متوجه شده ام مبلغ کلانی پول در حساب او است، وکیل انحصار وراثت می گوید این پول درآمد ساخت فیلم های پورنو و سایت های پورنو است ؛ آیا این پول حلال است؟

آیت الله روحانی در جواب من نوشته بود که نیمی از آن پول را به حساب پسرش در فرانسه بفرستیم تا پول حلال شود! (فتوای فوق به دست خط آیت الله فوق در انتهای این نوشته)

باید از مسولان رژیم ایران سوال کرد، چگونه مرجع تقلید شیعه پول ساخت فیلم و یا سایت پورنو را حلال می داند و می خواهد نیمی از آنرا به جیب بزند، اما سعید ملک پور تنها به دلیل نوشتن یک نرم افزار، که در آن سایت مورد استفاده قرار گرفته، باید اعدام شود؟!

آیا منصفانه است که سعید ملک پور بر اساس قوانین اسلامی، به دلیل نوشتن یک نرم افزار به مدت سه سال شکنجه شود، بعد هم اعدام شود، اما یکی دیگر از مراجع تقلید همین دین، نیمی از پول حاصله را به جیب بزند؟

لطفا در اصل بودن این استفتا شک نفرمایید، دستخط و مهر مرجع فوق در آن است و فتوا نیز شماره دارد و می توانید اصل بودن آنرا از دفتر آقای روحانی، استعلام کنید. ضمنا، این درست بودن این استفتا در سایت های رژیم نیز تایید شده است:  تایید این استفتا در سایت های وابسته به رژیم 

لینک های مربوط به این نوشته: 



۲ نظر:

  1. ریدم به هر چی‌ آخونده : از طلبه تا مرجع تقلیدش.

    پاسخحذف
  2. :))

    ببین منو!

    کاری که روحانی می کنه (شیخ حسن نه، محمد صادق!) از کار تو مفید فایده تره!
    اینو مطمئن باش... خیرش می رسه به بقیه لا اقل.

    مثل تو نیست که روز و شب بشینه پشت کامپیوتر خزعبلات ردیف کنه.
    تو از پس مناظره با یه طلبه بر نیومدی....
    برو عمو...برو سوادت رو ببر بالا.


    باور کن جز شـــــِر و ور کار دیگه ایی نمی کنی!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.