یکشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۹۲

انتخابات رژیم، مانند انتخابی است که شکنجه گر به قربانی می دهد و می گوید:«خودت انتخاب کن، با باتوم به تو تجاوز کنم یا شیشه نوشابه!؟»

به چه زبانی باید گفت این دزدانی که نامزد ریاست جمهوری هستند، هیچ کدام دلشان برای ایران مصیبت زده ما نسوخته است!؟

به چه زبانی باید گفت این دزدانی که نامزد ریاست جمهوری هستند، همه قصد غارت این کشور را دارند، هر کدام از آنها می خواهند گروه سیاسی خود، و افراد نزدیک به خودشان، بتوانند این کشور را غارت کنند...!

به چه زبانی باید گفت از میان این دزدانی که نامزد ریاست جمهوری هستند، هیچ کدام رای اکثریت مردم را پشت سر خودشان ندارند.

به چه زبانی باید گفت این سیرک مسخره، اسمش انتخابات نیست! وقتی نمایندگان واقعی مردم، حذف می شوند و تنها افراد نزدیک به خامنه ای باقی مانده اند، دیگر اسمش انتخابات نیست.

این اسمش انتخابات به منظور تعیین یک شهروند به سمت رییس جمهور نیست، بلکه اسمش انتخاب یکی از نوکران دربار خامنه ای، به سمت ریاست جمهوری است...!

انتخابات واقعی زمانی است که مردم بتوانند از میان امثال فعالان سیاسی با شرفی که اکنون در زندان رژیم هستند، یکی را به عنوان رییس جمهور برگزینند، یکی مانند نسرین ستوده، دکتر زرافشان، دادخواه و ....!

خامنه ای چند تن از نوکران خود را در لیست گذاشته و می گوید یکی از این دزدان را انتخاب کنید، و خودتان تعیین کنید چه کسی باید کشور شما را غارت کند...!

در حقیقت به مانند متجاوزی که به قربانی می گوید: خودت انتخاب کن! دوست داری با باتوم به تو تجاوز کنم؟ یا با شیشه نوشابه!؟

بماند که اصولا تجاوز اصلی و مهمتر، همان موقعی روی می دهد که خامنه ای، حق حاکمیت مردم ایران بر خودشان را می دزدد، و جنایاتی که در کهریزک روی می دهد، وقایعی است تنها چون او توانسه بر اریکه قدرت تکیه کند، رخ می دهد...!


_______________حدیث نقوی روز:
امام نقی همیشه به «دمقراسی دینی» پایبند بودند و اصول آنرا رعایت می کردند، ابولاشی صدیق (ره) روایت می کند هر گاه امام نقی، قصد داشت که زندانیان بازداشتگاه «قهریزک» را شکنجه دهد، بین زندانی ها، انتخابات برگزار می کرد و به آنها اجازه می داد تا خودشان تصمیم بگیرند که شکنجه گر آنها چه کسی باشد و زندانیان، در نهایت آزادی  شکنجه گر خود را بین ابولاشی و ابافاکر و عسگری کوچولو، انتخاب می کردند، حتی گاهی امام نقی به زندانیان اجازه می داد که خودشان ابزار شکنجه را انتخاب کنند و مثلا بگویند  برای تجاوز به آنها، از شیشه نوشابه استفاده شود یا باتوم!! 
_______
منبع:سیره النقی / نوشته ابن قنبل / بخش: استخراج دمکراس از اسلام، مانند استخراج اورانیم غنی شده از غائط شمقدر است!!/ فصل: انتخاباتی که ابولاشی و ابافاکر، تنها نامزد آن بودند...!

فیلم کاندیاتوری امام نقی برای انتخابات، در انتهای این نوشته گذاشته شده است: 

نوشته های دیگر دیروز و امروز نگارنده: 








۱۶ نظر:

  1. با کلیپ حال کردم با خواهرت بیشتر.
    مسلمونا گریه کنید گریه ثوابه
    آب کیر شمقدر تو دندونای مادرتون و زن گمنامیان
    به دل نگیر تو این خراب شده کسخل شدیم رفت پی کارش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو از اونایی هستی که برای ماندن این رژیم و نه اسلام (هردوشون یک گهن)از ناموست مایه میذاری ادمایی مثل تو اسیر نون مفتن که این رژیم مثل سگ جلوت میندازن که پارس کنی و فحش بدی البته ذات رژیمه و ذات ناپاک تو

      حذف
    2. کس ننه خامنه‌ای یاعلی

      حذف
  2. با سلام و احترام

    به آقای ناشناس عرض کنم که همون چیزهایی که برای دیگران می گی همونارو هم یکی دیگه برای تو می خواد. زندگی بسیار بی رحم است, اگرچه ارزش جواب دادن نداری.
    آقای گمنامیان من هم مثل شما فکر می کردم اما به این نتیجه رسیدم که من غذا دارم, جای خواب دارم و از نظر فرهنگی هم امکانات برایم به حد کافی (نسبت به بقیه) وجود دارد, عجیب نیست که در حال حاضر به فکر آزادی بیفتم; در حالی که مردم عادی دارند له می شوند, له. فقر اقتصادی و فرهنگی بیداد می کند. نتیجه تحریم به نظر من رادیکال تر شدن فضاست و در فضای رادیکال افراطی ها رشد می کنند ( از هر دو سو). لطفا به مقاله آقای نوری زاد نگاهی بیندازید
    http://nurizad.info/?p=21899
    موفق باشید

    البته آزادی بهایی دارد از جمله اوباش که با الفاظ رکیک به دیگران حمله می کنند هم باید آزاد باشند.

    پاسخحذف
  3. امروز مقام معظم رهبری در میان جمعی از دانشجویان بسیجی فرمودند:"آقای حداد عادل انصراف دادند که دادند، به کیرم که دادند. ما امروز بعد از جریان فتنه، انحرافی، تردید با جریان انصرافی روبرو هستیم. بعضی از خواص شل آلت، اراده سست و آلت سست تری دارند و خود را آلت دست دشمن می کنند. جریان انصرافی خود را به باطل اصول گرا می نامند و چهار سال یکبار راست می کنند ولی توانایی خلق حماسه در بستر ایجاد شده و ظرفیت لازم را ندارند"

    پاسخحذف
  4. برای هماهنگی بیشتر بین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بعد از انتخاب دکتر سعید جلیلی به ریاست جمهوری، پیشنهاد می کنم: یک تخم علی لاریجانی کشیده شود. ریاست مجلس با دو تخم برازنده و در شان نظام جمهوری اسلامی با رهبری یکدست و رییس جمهوری یکپا نیست.

    پاسخحذف
  5. به حسن روحانی میگن با کلید جمله بساز میگه: بهشت زیر پای مادران است.میگن پس کلیدش کو؟ میگه: لای پای پدران.

    پاسخحذف
  6. برادر گمنامیان یه سوال فنی شما چند ساله بلاگری تجربه داری
    چجوری این متن "هیچ نظری موجود نیست: ارسال یک نظر" رو تغییر دادی به خواننده گان عزیز این وبلاگ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود،

      اول یک بار آیت الکرسی می خوانید. بعد وضو می گیرید،

      سپس به بخش setting رفته

      بعد به بخش کامنت می روید

      سپس در بخش Comment Form Message هر متنی دوست دارید، می نویسد.

      حذف
    2. بهتره اول آیت الکرسی رو با ایه قران با یک کم گه گاو مخلوط کنید و بعد استعمال کنید (شیاف) سپس به کربلا رفته ودر قبر شش گوشه حسین ع برینید .

      حذف
    3. این سوال فنی بود اردک؟

      حذف
  7. واقعا براتون متاسفم انگار اسلام ننه شونو گاییده!!رفتار خامنه ای کوسکش با اسلام در تضاد هست،یکی اینو به گمنامیان احمق بفهمونه!!در ضمن میدونستید اینکار باعث تفرقه است؟؟؟واین دقیقا خواسته رژیمه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پشم کیر نهصد ساله حضرت نوح (ع) این قدر سفید نبود که محاسن امام خامنه ای سفید شده. اینو بفهم احمق! ولایت فقیه بیشترین سختی را برای تحقق نظام اسلامی و ظهور امام زمان عجل الله تحمل کرده اند. شما باعث تفرقه اید عملی ها. از این ناراحتید که حداد عادل انصراف داد و مرد عمل شما حذف شد. آقا برای اینکه دشمن شاد نشه این مردک رو تحمل می کنن. این آقا حداد رو خدا روز قیامت سوسکش می کنه میندازه ته فاضلاب جهنم. اعتماد به نفس جنتی رو ایشون خراب کردن با پیرمرد شوخی دستی می کنه الدنگ!

      حذف
    2. خامنه ای کوسکش محصول همین اسلامه دیگه الدنگ ریدم تو اون مغزت و تو ایه های قرانت

      حذف
  8. Khatab b harumzadeye balaei!!in sher vase emamo aqat:خلق را بر دار کرد ،کس کشی بود این امام //فتنه ها در کار کرد ،جاکشی بود این امام //جنگ ها بر پا کرد تاجیب آخوند پر کند //جاکشان را بر سر کارکرد ، جاکشی بود اینامام //جاکشی بود بااصل هندی ، گفت منایرانیم //خون ایرانیریخت در خیابان, کسکشی بود این امام//کشورایران را لانه مار کرد. جاکشی بود این امام //خمینی و فرزند خلفشخامنهی جاکش قاتلایران را لانه مارهایتروریست کردند با هروسیله این جاکشان راافشا کنید

    پاسخحذف
  9. یعنی همه ی شما دوزار فرهنگ ندارین که فقط فحش بلدین به هم بدین البته از صدقه سر جذام آخوندیه که فرهنگ غنی ولایت فقیه رو واسمون به ارمغان آوردن در مورد انتصابات ریاست جمهوری هم که از اول انقلاب اسهالی به جز دوره اول همش واسه ی خر کردن ملت بوده مردم ایران هم که حافظه ی تاریخی ندارن بازم میرن رای میدن صد سال دیگه هم با این ملت خر فهم که اول خمینی با وعده ی آب و برق مجانی خرشون کرد و بعد احمقی نژاد با پول نفت سر سفره حالا هم آخوند روحانی با یه مشت وعده ی پوچ و سر خرمن همین وضع مملکت ولاییمونه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.