پنجشنبه، تیر ۰۶، ۱۳۹۲

آوخ که با این درد چه کنم؟!/هم میهنم! همین روحانی، سد خاتمی بود برای اصلاحات؛به امید کدام اصلاحات به او رای دادید؟!

زمانی که خاتمی رییس جمهور شد، افراد خامی چون نگارنده، به امید اصلاحات، با تمامی وجود تلاش کردیم تا او رای آورد. رای آوردن خاتمی، بار اولی بود که رفسنجانی، به اسم اصلاحات، ملتی را فریب می داد و یکی از نوچه های خود را از زیر عبایش، بیرون می کشید و رییس جمهور می کرد!

ضرب المثل معروفی است که می گوید:

"fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me"

اگر یک بار مرا فریب دادی، شرم بر تو، اما اگر بار دوم مرا فریب دادی، شرم بر من که گول خورده ام!

حال حکایت ما ایرانیان است، بدون تعارف بگویم، اگر رفسنجانی بار اول ما را فریب داد و خاتمی را علم کرد، شرم بر او باد، اما چرا من و تو، برای بار دوم و سوم، ملعبه دست او شویم؟! چرا باید او بتواند بعد از شانزده سال، یکی دیگر از حواریون خود به نام حسن روحانی را به ما قالب کند و بر گرده ما سوار کند!؟

هم میهن عزیزم، یادت رفته که شانزده سال پیش، همین حسن روحانی و امثال او بودند که سد راه خاتمی برای اصلاحات بودند؟! حال به چه امیدی به روحانی رای دادی؟!

فاجعه وقتی عیان می شود که نکات ذیل در نظر گرفته شود:

یک- خاتمی خواستار اصلاحات اساسی نبود، حتی همان اصلاحاتی که خاتمی هم طلب می کرد، به درد آینده کشور نمی خورد و ما را به جایی نمی رساند!

ب- خاتمی بیست میلیون رای پشت سرش بود، از آن طرف، خامنه ای هنوز به اندازه الان قوی نبود!

ج- شرایط بین المللی طوری بود که هنوز رژیم ایران، اینچنین قدرت نیافته بود و مافیای خود را سرطان وار، گسترش نداده بود!

هم میهن عزیزم، حال به یاد آور که همین امثال روحانی، سد راه خاتمی بودند، همین آقای روحانی، بعد از فاجعه کوی دانشگاه، دانشجویان و مردم آزادی خواه  را اوباش خواند و آنها را به برخورد های وحشیانه و حیوانی تهدید می کرد...!

هم میهن عزیزم، به چه امیدی به روحانی رای دادی؟!

تصور می کنی می توانی با روحانی، به خواسته های خودت برسی!؟ اگر در طلب آزادی و دمکراسی و اعتلای حقوق بشر هستی، باید بدانی که روحانی، در نقش یک سرکوبگر، با قدرت تمامی برای سرکوب این خواسته های به حق پا به میدان می گذارد! پس چرا به او رای دادی؟!

آیا هر بار که خامنه ای خیمه شب بازی انتخاب بد و بدتر راه انداخت، من و تو باید شرکت کنیم و به سیرک انتخاباتی او رونق ببخشیم؟! قبلا بین خاتمی و ناطق نوری بود، حالا بین روحانی و جلیلی است! (باور کنی که ناطق نوری، صد شرف دارد به روحانی!!)

آیا دفعه دیگر، باید شاهد انتخابات بد و بدتر، بین مثلا فلاحیان و قاضی مرتضوی باشیم!؟

هموطن، آزادی و حقوق بشر و دمکراسی، گرفتنی است، و تا زمانی که من و تو، دست در دست هم برای رسیدن به آن تلاش نکنیم، اینان را به دست نخواهیم آورد...!

این تصویر حسن روحانی، با بابک زنجانی است که میلیاردها دلار از پول مردم ایران را دزدیده است! 


نوشته دیگر دیروز این وبلاگ: 



 نوشته های روزهای گذشته این وبلاگ:



! 



۹ نظر:

  1. این لینک بالاترینش است:

    https://www.balatarin.com/permlink/2013/6/26/3345627

    پاسخحذف
  2. تو هم میهن این مردم نیستی. تو یه خارج نشین بی درد هستی که حتی اگه آمریکا به ایران حمله کنه هم ککت نمیگزه. حتی اگه این مردم بریزن تو خیابون و برای آزادی تلاش کنن و دسته دسته کشته بشن هم باز برات مهم نیست. تو کسی هستی که حتی از لو رفتن اسمت هم وحشت داری. اونور دنیا رو منبر نشستی و بدتر از آخوندا موعظه میکنی. یکیتون هم تا حالا یه راه حل درست به جای رای ندادن ارایه ندادین. تو اول پاشو بیا ایران ببین چه خبره بد شروع به موعظه کن. نه تو هم میهن ما نیستی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      خارج نشین بی درد!؟ عزیز جان، اگر من بی درد بودم که در همین خارج، زندگی شاد خودم را می کردم و بی خیال مردم کشورم می شدم، اگر درد ایران را نداشتم که می رفتم پی کار و زندگیم...!!

      ضمنا، نام من یاشار پارسا است،

      ضمنا،
      راه حل هم ارایه داده ایم، و داریم تلاشمان را می کنیم، اینجا را ببین:
      https://www.facebook.com/ShorayeMeliIran?fref=ts

      حذف
    2. ناشناس! نام تو چیست که از لو رفتن نامت ترس نداری عزیز دل برادر!!!

      حذف
  3. http://holycrime.com/CrimeDoc60.asp
    این آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است .
    این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی - اسلامی شان را راحت تر انجام دهند .
    بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند .
    این ویدیو را ببینیدو بر بیچارگی ملت ما بگریید

    پاسخحذف
  4. خفه بمیرید دیگه. شما خارج نشین های از همه چیز و همه جا بی خبر هی داد زدید تحریم تحریم ملت گوز هم دستتان نداند حالا هی "مقاله" می نویسید که چرا رای دادید چرا فلان کردید.

    بله شماها خارج نشین بی درد هستید. نمی فهمید یک جوان بیکار داخل ایران با خانه متری 5 میلیون تومان و تورم بالای 40 درصد به چه امیدی زندگی می کند... یک گوشه اروپا یا آمریکا نشسته اید با دل آرام نظریه می دهید. مردم نشان دادند منتظر حرف های صد من یک غاز شما نیستند لطف کنید دهن گشاد را ببنید.

    پاسخحذف
  5. به به خایه مال پهلوی هم که هستی ! ای شاشیدم تو حلق پهلوی و هرچه سلطنت طلب ! بروید لس آنجلس مثل آن عتیقه هایی که BBC نشان داد جلوی "ملکه" قلابیتان خم و راست شوید و کف کفشش را بلیسید و برایش گریه کنید. درد مردم ایران چیز دیگریست. رضا تپل که یک روز در عمرش کار نکرده و از مال و اموال این ملت که پدر مفلوکش دزدید و برد مفت خورده و خوابیده حالا "سخنگوی شورای ملی" شده؟! تف به ذات کثافت پهلوی. شاشیدم به قبر هرچه پهلوی

    پاسخحذف
  6. بزرگترین اشتباه این تحلیل این است که نویسنده فکر می کند که مردم با اعتقاد به روحانی به ایشان رای داده اند.
    این اشتباه بزرگ اونهایی است که در ایران نیستند و تصور دوم خرداد را دارند.
    اگه تووی وضعیت فعلی ایران بودید می دیدید که چقدر جو اختناق که از سال 88 وحشتناک تر شده، نهادهای قدرت قویتر شدند، سرکوب شدیدتر، بحران اقتصادی و ...
    تووی این بین مردم یک فرصت احساس کردند : نه برای بهود که برای اعتراض و زدن یک ضربه به حریف.
    مردم و همه ما فهمیدیم بخاطر حضور احمدی نژاد امکان تقلب وجود نداره(نه اینکه متقلبان اصلاح شده باشند)حالا جریان به اصطلاح فتنه از یک کاندیدا حمایت کرده بودند و اون کسی بود که بارها در صدا وسیما در این چند سال بعنوان سازشگر هسته ای مورد هجوم واقع شده بود. و مردم ریشه مشکلات اقتصادی رو در سازش می دونستن.
    خیلی ها می گفتن با شرایط سال 88 به بعد تنها کسی که میتونه جلوی باند کودتا قرار گیره هاشمی رفسنجانیه . حالا با همه گذشته ای که همه میدونن. ولی ابزار قدرت در این ساختار صلب رو فقط اون داشت و همه میگفتن روحانی ابزار اونه....
    این انتخابات مثل 76 نبود . هیچ شباهتی به اون نداشت . اون موقع همه فکر میکردن خاتمی میتونه یک امید باشه ولی الان همه خوشحالن که یک ضربه در لحظه غفلت و ضعف حریف زدن.(اثرش رو هم همه می بینن:بزودی)

    پاسخحذف
  7. Bebakhshid emrooz be ye dalili font haaye farsi rooye computeram moshkel daare va majbooram englisi benevisam.
    faghat mikhastam be doostaani ke nevisande ro khaarej neshine bi dard tasavor mikonan va bi adabi mikonan begam ke man vaghti iran boodam ham ray nemidaadam vaghti iran boodam zamaane daaneshjooi jebhe ham raftam na be dalile in ke be jang aghide daashtam balke be in dalil ke yek mosht araazel va obaash mesle kasaaii ke injaa bi adabi mikonan tasmim girande boodan - vaghti iran boodam baa darde mardom kaamelan aashnaa boodam va hamin darde mardome iran ham baaes shod ke be khaarej biaam - be nazare man darde mardome iran bi farhangi - bi masouliati - moft khori - ehsaasaati boodane bi mantegh - adame aayande negari - adame tamaayol be fekr kardan va ketaab khoondan - moghaavemate bi dalil dar moghaabele har chize no va yek aalame chiz haaye dige hast - bishtare afraadi ke az iraan be khaarej oomadan bi dard o bi masouliat nistand - chera ke agar boodand hich keshvari behtar az iran baraashoon nabood va laazem nabood dar sharaayeti ke oobaash (az ghabile nevisandeye comment haaye baalaa) mashghoole rant khaari va dalaal baazi , aadam forooshi , paache khaari, hoghe baazi, aadam koshi, tajaavoz, va hezaar mokhareb ejtamaaii boodan be khodeshoon zahmate mohaajerat bedan va baa bikaari va moshkelaate dige dast be gariboon beshan ke be jaaii biaan ke mardomesh nemikhaan baa daste khodeshoon khodeshoon va hameye dige ro badbakht konan. Man midoonam ke obaashe baalaa tanbal tar va tan parvar tar az oon hastan ke in matne toolaani ro bekhoonan.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.