شنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۲

زلزله شش ریشتری بندر جاسک مصیبت بدتری برای ایران است یا نامزدی اکبر کوسه رفسنجانی برای انتخابات!؟

اخبار را که نگاه می کنیم، می بینیم دو خبر در صدر است، یکی شش ریشتری جاسک و دیگری کاندید شدن اکبر کوسه برای انتخابات.

نگارنده به این می اندیشد که کدام یک خبر بدتری برای کشور است؟! به نظرم نامزدی اکبر کوسه، در دراز مدت، برای مردم ایران، خسارت بیشتری را از زلزله جاسک به بار بیاورد...!! 

توجه به نکات ذیل، برای درک ضرر نامزدی اکبر کوسه در انتخابات، ضرروی است: 

-          خاندان هاشمی، غیر از نقش غیر قابل انکاری که در پیروزی انقلاب و ادامه عمر رژیم داشته، غیر از آنکه بیش از همه در غارت اموال ایرانیان سهیم بوده است، در دو اتفاق مهم دو دهه اخیر نیز، کارگردان اصلی بازی بوده است.
-          یادمان نرود، این رفسنجانی بود که خاتمی را رییس جمهور کرد! اصلاح طلبانی چون خاتمی، در زیر عبای رفسنجانی پنهان شدند و با وجود اینکه پتاسنیل عظیمی در جامعه وجود داشت تا کشور را به سمت آزادی برده شود، آن پتاسنیل عظیم را نابود کردند. به عنوان مثال، یاد آور می شوم که بعد از کوی دانشگاه، این خامنه ای بود که در تلوزیون از ترس گریه می کرد!
-          با توجه به مکاله لو رفته بین نیک آهنگ کوثر و مهدی هاشمی، این رفسنجانی بوده که اصلاح طلبان و میر حسین موسوی را در سال 2009،  به صحنه آورده است و همه چیز، درباره جنگ قدرت بین رفسنجانی و خامنه ای بوده است. به یاد بیاوریم که جنبش آزادی خواهی ایران، چه پتانسیل عظیمی را در جنش سبز و وقایع بعد از انتخابات سال 2009، از دست داد و باز برای بار دوم، فرصت آزادی کشور مصیبت زده را از مردم ایران دریغ کرده است.
-          براستی، آیا تصور می کنید کسی مانند هاشمی، که مسولیت ادامه جنگ با او بوده (او کسی بوده که کمسیون معاملات اسلحه به جیبش می رفته)، غم مردم ایران را دارد؟! آیا او حاضر است قدمی برای آزادی کشور بردارد؟!
-          این رفسنجانی بوده که دو بار، مردم ایران را بر سر انگشت بازی داده و از آنها به عنوان یک بازیگر، در دعوای خود با خامنه ای، استفاده کرده است!
-          خامنه ای به شدت با بحران مشروعیت رژیم روبرو است، از طرفی به دلیل تحریم ها، اقتصاد در حال نابودی است و رژیم او به شدت در معرض فروپاشی است.
در جمع بندی، تنها می توان گفت که کاندید شدن هاشمی برای انتخابات، تنها به منظور این بوده که او بازی دوباره ای را به مانند دوم خرداد علم کند،  با غرب توافقی برای تعلیق برنامه اتمی و رفع تحریم ها داشته باشند و رژیم را دوباره پا بر جا و مستحکم کنند.

وای به حال مردمی که هاشمی رفسنجانی، با چنین پیشنیه کثیفی، تبدیل به امید برای بهبودی اوضاع شود...!

به یاد داشته باشیم که این خاندان فاسد، برای به قدرت رسیدن به هر کاری دست می زند.  به یاد بیاوریم که فائزه هاشمی رفسنجانی، پانزده سال قبل، زمانی که قصد داشت در انتخابات مجلس کاندید شود و حتی رویای رییس جمهور شدن را در سر می پروراند، مدتی را به دوچرخه سواری می پرداخت (که یک تابو در جمهوری اسلامی بود) و خودش، به انصار حزب الله پول می داد تا او را کتک بزنند و او معروف شود...! (منبع)


چند نوشته نگارنده را درباره خاندان هاشمی را در زیر ملاحظه بفرمایید: 




البته نوشته های دیگری نیز وجود دارد، که در این پیوند، آنها را به ترتیب ملاحظه می فرمایدد.


۷ نظر:

  1. دوست عزیز گمنامیان
    بین دو گزینه نابودی خامنه ای یا جنگ (نابودی ایران) شما گزینه دیگری سراغ داری؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جاکشان وقت شادی نیست ، دهل نزنید
      که این اکبر رفسنجان همان اکبر دزد است
      پولهای این مردم به یاری ٤ پسر خورده
      حال بر خامنه ای جاکش سجده برده
      این کاندید پیک نت ، سایت روز و کلمه هست
      یعنی پیر پاتال های منقل نشین دون و پست
      این جاکشان ٥٧ نیت خیر در کارشان نیست
      پس شب و روز به حال این ملت باید گریست
      شیخ جاکش ، ملای قحبه ،رفقای توده ای نو
      دشمنان جاکش ایرانند ، از اباذر بشنو
      اباذر غفاری شاعر نسل جوان سوخته به شر نادانهای ایران بر باد ده سال ٥٧

      حذف
  2. این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید:
    هاشمی رفسنجانی ناجی خودی‌ها و نخودی‌ها:
    http://texthand.blogspot.de/2013/05/blog-post.html

    پاسخحذف
  3. جناب گمنامبان جالب است که تمام اطلاعاتتان در مورد فائزه هاشمی مبیی بر صحبت های امیر فرشاد ابراهیمی است. آیا شما این فرد را میشناسید. من خاندان هاشمی را نمیشناسم ولی آقای ابراهیمی معرف خوبی نیست. اگر بقیه حرفهای شما هم همین منابع باشند که باید گفت دست مریزاد. کمی در مورد آقای ابراهیمی در اینترنت تحقیق بکنید بعد لبنک بدهید و کل مقاله را بر مبان ان بنویسید.

    پاسخحذف
  4. آقای گمنامیان لطفن در لینک زیر مطالب جالبی در مورد آقای امیر فرشاد ابراهیمی بخوانید و بعد مردم را به سایتش رجوع دهید:
    http://www.irajmesdaghi.com/page1.php?id=334

    پاسخحذف
  5. به عنوان یک جوان ایرانی‌ و عضو کوچکی از مردم عادی که به جز بدبختی و آوارگی هیچ بهره و سود و منفعتی از بودن این نظام خون آشام نبرده دوست دارم بپذیرم که این جماعت بی‌ وطن آخوند زده و بی‌ شرفی که با این استدلال که باید از همهٔ امکانات موجود هر چند کم در جهت تضعیف و ضربه زدن به این نظام کثیف استفاده کرد با پا گذاشتن روی خون جوانان آزادی خواه ایران همگام با مدیای رژیم سعی‌ در تحمیق و تحریک مردم به شرکت در انتصابات این رژیم کثیف رو دارند دلسوز و خیر خواه ایرانیند و باور کنم که اینها هیچ گونه منافع و سودی در بودن این نظام ندارند و همه از برای دلسوزی و تحقق‌ اهداف ملی‌ و میهنیست ولی‌ وقتی‌ به پیشینه این افراد نگاه می‌کنید فعالیت این افراد فقط به تبلیغ برای مهره‌های رژیم و کار شکنی و تخریب اپوزیسیون محدود میشود! مگر نه این که این افراد رای دادن را استفاده از امکانات موجود هر چند محدود برای مبارزه تعبیر میکنند ولی‌ چگونه هست که وجود شورای ملی‌ را بر نمیتابند و این جا هم باز به طور اتفاقی!! همگام و همسو با مدیای رژیم در حال تخریب و مبارزه با شورای ملی‌ و رضا پهلوی میباشند؟! وقاحت رو با وجود این افراد از نو باید تعریف کرد...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس عزیز، تمام حمله‌ها به شورای ملی‌ فقط برای این بود که بگویند اپوزوسیون وجود ندارد و مردم باید بین بد و بدتر همیشه انتخاب کنند تا مثل قبل مملکت را بچاپند. این مساله مثل روز از اول مشخص شد، امروز ببینید همانها که حتا به سویس هم ایراد می‌گرفتند که دمکرات نیست چگونه زیر علم هاشمی سینه میزنند از ملی‌ مذهبی‌ گرفته تا اصلاح طلب و فرخ نگهدار و بقیه. اسم جمهوری خواهی‌ را هم گند زدند توش، در آینده مردم تصور میکنند جمهوری خواهی‌ یعنی رفسنجانی خواهی‌ و حفظ انقلاب و نظام به هر قیمت و این بزرگترین ضربه ای‌‌ بود که به کلمه جمهوری این بی‌ شرف‌ها زدند.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.