یکشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۲

خانم صدر، شهروند اهوازی از جنایات رژیم به ستوه آمده و متنفر است، نه از هم میهنان خود و یا کشور ایران!

از خانم صدر بعید است اینچنین نوشتن! جنایات رژیم اسلامی را نمی توان به حساب مردم ایران و یا کشور ایران گذاشت، همانطوری که تهرانی و اصفهانی آزار دیده، همانطور نیز اهوازی و یا کرد، آزار دیده اند...!!

هیچ کسی منکر آزار دیدن مردم اهواز و خوزستان نیست، مگر می شود آب آلوده و هوای آلوده آنها را نبینی و دلت به درد نیاید؟! اما این آزار، دلیل نمی شود ما چشم ببندیم و تمام مردم را هدف قرار دهیم.

آزار رژیم دلیل نمی شود که یک قوم، پیشینه تاریخی خود را رها کند...! 

 این ربطی به ایران ندارد که از کلام نادرستی چون «ایران لعنتی» استفاده کنیم...! چنین کلمات و چنین سخنانی، تنها بر آتش اختلافات می افزاید....! / لااقل وکیل جامعه، باید این را بهتر از دیگران بداند...!!

 بماند که اسم آن رود، شط العرب نیست و اروند رود است!

خانم  صدر بهتر است توجه کنند که کرد و لر و فارس و بلوچ و...، چند صد سال است که در کنار هم به خوبی زیسته اند، مشکل از ایران نیست، مشکل از یک حکومت دیکتاتوری است!

ای کاش خانم صدر چشم بگشایند و ببیند که اگر در ایران دمکراسی باشد، هیچگاه هیچ قومی مورد تبعیض قرار نمی گیرد...!!

ختم کلام اینکه، این رژیم همه را آزار داده، به اراک بنگرید که چگونه سالها است کارخانه آلمونیم اراک، فلز سمی آلمونیم را بر سر شهروندان می ریزد!! یا صد جای دیگر، اصولا رژیم ایران هنگام قربانی گرفتن، به قومیت اشخاص نگاه نمی کند، بهتر است خانم صدر نیز، پای قومیت ها را اینچنین وسط نکشند..!!

این وظیفه قشر تحصیل کرده و روشنفکران جامعه است که به مردم یادآور شود، جنایات رژیم به یک قوم، به نمایندگی از مردم ایران نیست...!! 


نوشته  های روز گذشته این وبلاگ: 

/---------/ویدیو اختصاصی آی تی وی:/ بریدن سر یک انسان در قلب اروپا با ندای الله اکبر!/آموزش تنها راه مقابله با تروریسم اسلامی است!






نوشته های پیشین:

۸ نظر:

  1. آنها ایرانی هستند، اما نماینده کشور ایران و مردم ایران نیستند!!! آزار شهروندان کرد و ترک و لر و خوزستان و یا تهرانی، نظر و خواست مردم ایران و کشور ایران نیست! این جماعت چون سرطان بر ما نازل شده اند! فکر میکنید شهروندان عادی ترک یا شیرازی، خواستار آلودگی هوا و آب اهواز باشند!؟

    پاسخحذف
  2. یکی این شادی صدر رو از برق بکشه حتما باید دور خوزستان دیوار بکشیم براش سقف هم بزاریم تا ریزگرد از سمت عراق نیاد هوا رو الوده کنه! الودگی هوا هم تقصیر شونیسم فارسه:)! به واژه شط العرب در متن دقت کنید و به حرام زادگی بیش از پیش این ادم پی ببرید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Azize man esme asliash shat al arab hast. khodetan ra be tamaroz nazanid in enkaraha keh gooye dar iran arab nist krh kari ro az pish namibsre. man beh khanome sadr dorood miferestam keh ba shojaat az aghwam gheyr Fars matlabi nevesht.

      حذف
  3. حرف خانم صدر درست است. برای یک انسان فرقی نمیکند که زمینی که روی آن زندگی میکند چسبیده به چه کشوری باشد و حکومتش چه دین و قومیتی داشته باشد. وقتی که به خاطر قومیتش زیر ظلم قرار بگیرد میخواهد به کشوری که او را هم قوم و هم ردیفش میداند و غارتش نمیکند و به او احترام میگذارد بپیوندد. کبوتر با کبوتر باز با باز. اگر دولت ایران این منطقه را جزویی از ایران میداند و فقط به مردم سنی آن مثل قوم اسیر و اشغال شده ای نگاه میکند که فقط باید از منبع ثروت نفتی آنها استفاده کرد و عذابشان داد معلوم است که اینها میخواهند به کسانی که آنها را از خودشان میدانند بپیوندند. حالا اسم این را هز چه میخواهید بگذارید. اقلیتهای مذهبی ایران هم چون مورد آزار مسلمانان قرار گرفتند از ایران فرار کردند و به کشورهای دیگر رفتندو نتوانستند زمینهایشان را با خود ببرند و حالا زمنیهایشان در اشغال مسلمانان اشغالگر است. این بیچاره ها نمیخواهند از زمینی که در آن به دنیا آمده اند جدا شوند. کارشان جرم است؟ شط العرب هم از اول اسمش این بوده و حق دارند از اسم اصلیش استفاده کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      کدام کشور؟! کشور عربستان؟!

      مردم خوزستان، از قدیمی ترین اقوام ایرانی هستند، بماند که اصولا درصد کمی از این استان، خود را عرب می دانند...!


      رژیم اسلامی، صد شرف دارد به آن عربستانی که صد برابر رژیم ایران، دست می برد و چشم در می آورد و سنگسار می کند و با شمشیر، سر انسان ها را جدا می کند...!!

      برو نگاهی بیانداز ببین عربستان، با شهروندان اقلیت و اکثریت، چه رفتاری می کند، صد رحمت می فرستی به رژیم ایران...!!

      تنها افراد خود فروخته و نوکر عربستان هستند که چنین طرح هایی را دنبال می کنند و دفاع می کنند!! خانم صدر هم بعید می دانم منظورش، حمایت از تجزیه ایران بوده باشد...!

      بماند که اصولا رفتار رژیم، ربطی به رفتار مردم ایران ندارد، این رژیم همه مردم ایران را آزار می دهد، مشروعیتی ندارد، از روی انتخابات نیز نماینده نشده است که حالا بخواهند کارهای این رژیم را به حساب مردم ایران بگذارند...!


      اروند رود اسمی قدیمی ترا ست، ایرانیان از این اسم استفاده می کنند...!

      حذف
  4. شادی صدر جنده ای بیش نیست چون بدریخته کسی نمیذاره تو کس و کونش.
    از درد بی کیری هار شده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا دیگه حتما عرب‌ها خوب تپندنش و داره اینجوری از شط العرب ز‌ر میزنه .اینجور آدم‌ها با این ز‌ر‌های که میزنند نشون میدند که تاحالا حتا ۱کتاب رو تا آخر نخونده و اطلأعات بسیار سطحی در زمینه اسامی و جغرافیا داره .بهتر هستش این خانم لچک سرش کنه و همان کتاب عربی‌ قرآن رو بخونه .

      حذف
  5. امسال نیز مثل هر سال هرچه بادا باد
    بنده باز به کیر خود رای خواهم داد
    این کیر نه پیرو خط رهبر و امام است
    نه جیره خور یارانه امام زمان است
    این کیر حرام خوری میکند اما نه زیاد
    با رییس هیچ بانکی ندارد ستد و داد
    چند عدد کس ناقابل کجا سه میلیارد دلار کجا ؟
    ضرر به ملت نزده این همیشه سر به هوا
    این کیر دوران طلایی امام راحل را ندیده
    فقط از هر چمن گلی خوشبو را چشیده
    این کیر را هنوزجنتی رد صلاحیت نکرده
    هنوز به شورای نگهبان شکایات نکرده
    اتفاقا هر دختر آخوند که آنرا خورده
    تعریف آنرا به پیش بابای خود برده
    از این روست که این کیر هنوز آزاد است
    کاندیدای سر زنده کس های چاق است
    نه وعده یارانه و نفت سر سفره میدهد هر سال
    نه خایه رهبر میمالد نه مجلسیان جاکش حمال
    این کیر فرمانده جاکش و قاچاقچی سپاه نمیشناسد
    با دلالان اقتصادی میلیاردی گدا گشنه نمی لا سد
    خلاصه ، بعد از این شکوه و درد دل زیاد
    من اباذر فقط به کیر خود رای خواهم داد
    تا که این کیر توسط مه رویی رد صلاحیت نشود
    کاندید اصلی من است تا کون امام پاره پاره شود
    شعر بلندی از اباذر غفاری فریاد نسل سوخته ایران که بقیه در دیوان خودش محفوظ است

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.