یکشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۲

مقام معظم رهبری، به شغل آبا و اجدادی خویش بازگشته است: بازداشت ده ها زن روسپی به دلیل جاسوسی!

در اخبار آمده که دولت ترکیه، ده ها زن روسپی را که در ترکیه، در پوشش روسپی گری، به جاسوسی مشغول بوده اند، دستگیر کرده است...!

نکته حیرت آور ماجرا اینجاست که در داخل ایران، اگر چند تار موی مثلا یک خانم پزشک بیرون باشد، نیروی انتظامی و بسیج، او را آزار می دهند و تحقیر می کنند و حتی ممکن است زندانی شود، اما در خارج از کشور، جاسوسان رژیم حتی از روسپی گری نیز ابایی ندارند...!!

رژیم ایران، رژیم تناقض ها است، و دیدن چنین رفتارهایی، آدمی را شگفت زده می کند!

به یاد داشته باشیم که روسپی گری، در فرهنگ رایج رژیم، نهایت غیر اخلاقی است، به یاد داشته باشیم که اگر زن و مردی رابطه جنسی خارج از ازدواج داشته باشند، ممکن است با سنگسار روبرو شوند...! حال چگونه است که رژیم برای رسیدن به مقاصد خود، دست به هر کاری می زند!؟

جالب اینجاست که این قبیل زنان، درست در ایام انتخابات به میانه میدان می آیند و تصویر مقام معظم رهبری (!!) را بالای سر می گیرند، و علی رغم ناقص بودن حجاب آنها، کسی به آنها کاری ندارد...! 

لازم به ذکر است که عموما روسپیان، قربانی بی مهری جامعه هستند، کسانی هستند که آزار دیده اند و بیش از همه، مورد کم توجهی قرار گرفته اند، عموم این زنان، از سر ناچاری و فقر، به چنین کاری دست می زنند و خدمت جنسی ارایه می دهند، و از نظر نگارنده، هیچ فرقی با دیگر اعضای جامعه ندارند. 

اما اینکه یک جاسوس، برای اهداف خود به روسپی گری تن در دهد، تنها نشان می دهد که او برای رسیدن به اهدافش، چنین کاری کرده و از سر ناچاری، تن به روسپی گری نداده است. در حقیقت، چنین جاسوس هایی، روسپی واقعی هستند. 

به صورت عموم، کسانی که به کار قوادی و (...)کشی مشغول هستند، افراد پلید و پستی هستند، چرا که معمولا زنان زیر دست خود را آزار می دهند و مجبور به چنین کارهایی می کنند. 

 به هر حال، گویا مقام معظم رهبری، به شغل آبا و اجدادی خویش بازگشته و خلاصه کلام اینکه:
هر کسی دور ماند از اصل خویش / بازجوید روزگار وصل خویش...!!
  
نوشته های دیگر دیروز و امروز نگارنده: 







۴ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. aziziran tof be gor ahle bayt va in mazhabe aknde mohamade pedofil.dar zemn inha jasuss nabodan kahar va madare kamenie va zanhaie akonde haramzadeh hastan .marg bar kamenie va goh be gor komenie va mehdi dar ciahe goh jamkaran va an be palane akond..

      حذف
  2. از نشانه ها ظهور هست جل الخالق! کشته های سوریه داره به مرز 100 هزار نزدیک میشه که همشون گفته شده بود که ترک و ایرانی در آن ورود میکنن و گفته شده بود که ایران نباید خودش را درگیر کند چرا که جنگ میان ناپاکان ددمنشان شیطان صفتان هست! فسق و فجور نتنها در بلاد غرب! که در بلاد اسلام هم رخنه گسترده کرده و محمود احمدی نژاد هم که دجال باید باشه با انهمه دروغ و دل بازیهاش و گستراندن تهیدستی و فقر در ایران و...
    اگر این خبر صحت داشته باشه باز سندیست بر آخرالزمانی بودن این دوره ما! بزود جنگی گسترده میان ایران و نیروهای ایرانی با کفار حربی و صهیونیستها و غربیهای صلیب پرست در خواهد گرفت شاید پس از 100000 کشته ی در سوریه! شاید در انتخابات پیش رو فرجی حاصل شود یا دجالی دیگر میاید یا شعیب ابن صالح شاید سعید جلیلی باشد با تفکر انقلابی صدر اسلامی که دیپلماسی پیامبر را درس میدهد شاید او شعیب یا دجال باشد!
    بایستی شنید و دید که صیحه آسمانی که شنیده میشود در آسمان و آن شنانه ها اسمانی کی دیده میشوند!

    پاسخحذف
  3. امسال نیز مثل هر سال هرچه بادا باد
    بنده باز به کیر خود رای خواهم داد
    این کیر نه پیرو خط رهبر و امام است
    نه جیره خور یارانه امام زمان است
    این کیر حرام خوری میکند اما نه زیاد
    با رییس هیچ بانکی ندارد ستد و داد
    چند عدد کس ناقابل کجا سه میلیارد دلار کجا ؟
    ضرر به ملت نزده این همیشه سر به هوا
    این کیر دوران طلایی امام راحل را ندیده
    فقط از هر چمن گلی خوشبو را چشیده
    این کیر را هنوزجنتی رد صلاحیت نکرده
    هنوز به شورای نگهبان شکایات نکرده
    اتفاقا هر دختر آخوند که آنرا خورده
    تعریف آنرا به پیش بابای خود برده
    از این روست که این کیر هنوز آزاد است
    کاندیدای سر زنده کس های چاق است
    نه وعده یارانه و نفت سر سفره میدهد هر سال
    نه خایه رهبر میمالد نه مجلسیان جاکش حمال
    این کیر فرمانده جاکش و قاچاقچی سپاه نمیشناسد
    با دلالان اقتصادی میلیاردی گدا گشنه نمی لا سد
    خلاصه ، بعد از این شکوه و درد دل زیاد
    من اباذر فقط به کیر خود رای خواهم داد
    تا که این کیر توسط مه رویی رد صلاحیت نشود
    کاندید اصلی من است تا کون امام پاره پاره شود
    شعر بلندی از اباذر غفاری فریاد نسل سوخته ایران که بقیه در دیوان خودش محفوظ است

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.