جمعه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۴

هموطن تورنتو نشین، بدهکاری! به خون های ریخته شده در دهه شصت، به یک میلیون کشته جنگ، به کرامت انسانی لگدشده ما!

هموطن تورنتو نشین، این عکس را به یادآور، به یاد آور که چگونه خواهر و بردار ما در تهران و رشت و شیراز و اصفهان و تبریز قد علم کردند، در حالی که می دانستند جان نازنین آنها در معرض خطر خواهد بود.

حال بدان و آگاه باش که مزدوران کثیف رژیم، می خواهند مراسم بزرگداشت خمینی را بر پا کنند...! بر اساس آزادی بیان، دولت کانادا نمی تواند جلوی این مراسم را بگیرد، مگر اینکه آنقدر جمعیت مخالف زیاد باشد که احساس کند امنیت مختل  شده است.

هموطن تورنتو نشین، من و تو آواره شدیم! به دلیل جنایات این رژیم و افکار پلید خمینی، ناچار شدیم ده هزار کیلومتر از کشورمان دور شویم، حال این رژیم می خواهد این افکار کثیف را به بغل گوش ما در تورنتو بیاورد.

هموطن تورنتو نشین، به خون ندا و سهراب مدیون هستی، شرکت در این مراسم جان تو را به خطر نمی اندازد، هیچ خطری برایت ندارد، و تنها به دنیا نشان می دهی که این افکار کثیف، نماینگر جامعه ایران نیست.

هموطنم تورنتو نشین من، تو هم مانند من به دلیل ایرانی بودم مورد بی مهری قرار گرفته ای، به یادآور که این بی مهری تنها به دلیل افکار کثیف خمینی بوده است، حال نوبت تو است تا به شیوه ای کاملا متمدانانه، به دنیا نشان دهی که لیاقت من و تو بیش از این است، به دنیا نشان بدهی که بین افکار خمینی و من و تو، فاصله بسیار است.

هموطنم، به یادآور که بنا به دستور مستقیم خمینی، هزاران انسان بی دفاع و زندانی، تنها به جرم اینکه عقیده ای متفاوت داشتند، به شیوه هیتلری، اعدام شدند.

هموطنم، به یادآور...، به یاد آور که در اثر تئوری ابلهانه خمینی برای حمله به اسراییل بود که جنگ ایران و عراق ادامه یافت، یاد بیاور که شعار خمینی این بود که راه قدس از کربلا می گذرد، و حاصل این نظریه احمقانه، کشته و زخمی شدن یک میلیون انسان بوده است.

هموطنم، کار به جایی رسیده که وزرا و نمایندگان پارلمان کانادا نیز به ایرانیان تورنتو نشین پیوسته اند، و در این تجمع شرکت خواهند کرد، وای بر ما اگر حضورمان کم رنگ باشد.



۶ نظر:

  1. خواهشی که ازهموطنان ساکن آن منطقه دارم این است که فیلم کامل این مراسم و حاضران و شرکت کنندگان آن را در فضای عمومی قراد دهند، سپس نسبت به شناسایی و معرفی آنان در فضای مجازی اقدام نموده تا این چاپلوسان در خارج از کشور شناخته و از جامعه ترد شوند. اگر من بدانم کسی که در کافی شاپ با او قهوه مینوشم و یا معامله تجاری حتی کوچکی با او دارم یک مفت خور و جیره خور جمهوری اسلامی است بلافاصله ارتباطم را با او قطع و به سایرین نیز او را معرفی خواهم کرد. لطفا به بنده و امثال بنده کمک کنید اطرافیان خود را بهتر بشناسیم

    پاسخحذف
  2. آقا جلوی برگزاری رو نگیرید . بذارید این آقا زاده های اختلاس زاده تو این جا شناسایی بشن . فکر میکنید شرکت کننده های این نمایش کیا هستن ؟ امثال خاوری ها - زنجانی ها - بورسیه های تقلبی اخمدی نجاد . بزارین بیان . مطمئن باشین تک تک شون رو شناسایی میکنیم . دولت کانادا هم همین رو میخواد . شک نکنید

    پاسخحذف
  3. اگر زمان و مکان این تجمع رو هم عنوان میکردید بد نبود

    پاسخحذف
  4. امیدوارم که همچین حماقتی بکنند!!
    چونکه شناسایی اونها جز واجبات هستش،بهرجهت کنار ما کار میکنند،بیزینس دارند،درس میخوانند و پارتی میگیرند.
    ما و دوربین هایمان اماده خدمتیم تا بعدا مفصلا خدمت ایشان و نوادگانشان برسیم.
    لطف کرده ادرس این گردهمایی و زمان ان را اطلاع دهید

    پاسخحذف
  5. احتیاجی نیست بگذاریم راحت باشند. من عکس ها و اسامی همگی آنان را در اختیار دارم. فقط منتظرم روز یکشنبه بشود و همه آنها را منتشر خواهم کرد.

    پاسخحذف
  6. خوبه معنیِ آزادی بیان رو هم فهمیدیم!!!
    آقای گمنام پس دیگه حرفی از آزادی بیان نزن!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.