چهارشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۲

مردم انقلابی٥٧: کودکی را تصور کنید که دستبند طلایی دارد، دزدی به وعده شوکولات،هم جواهرش را بدزدد، هم به او تجاوز کند!

مردم ایران در بهمن ٥٧، در حالی انقلاب خود را ادامه دادند که شاه از کشور رفته بود، و بختیار که قدرت را در اختیار داشت، مطبوعات را آزاد، و در کشور، دمکراسی اعلام کرد. اگر مردم ایران انقلاب نمی کردند،  کشور ایران، می توانست در سایه آزادی و دمکراسی، به یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا تبدیل شود.

اما مردم ایران، انقلاب خود را ادامه دادند، چون خمینی، به آنها وعده آب و برق و اتوبوس مجانی را می داد...! عکس خمینی را در ماه می دیدند، و می گفتند خمینی به شش زبان حرف می زند، معجزه می کند و الی آخر...!

در حقیقت، در آن دوران، و در زمان زمامداری بختیار، به همه چیز دست یافته بودند، استقلال، دمکراسی و آزادی در کشور می توانست مستقر شود. بختیار قدرت را در دست داشت، بختیاری که علیه نازی ها در فراسنه جنگیده بود و معنای دمکراسی را بیش از همه درک می کرد.

اما مردم ایران، چون کودکی سه ساله، قدر آن جواهر گرانبها، یعنی دمکراسی و آزادی را ندانستند، و به دنبال یک امید خیالی، یعنی آب و برق مجانی خمینی، به خیابان ها آمدند و علیه بختیار، شعار دادند...!

هیچ کسی از خودش نپرسید، چگونه خمینی می خواست آب و برق مجانی برای شما بیاورد؟ چگونه می خواست پول نفت را به شما بدهد؟! مگر اقتصاد و بانک مرکزی کشور، مانند  حوزه علمیه است که هر جور بخواهند، بشود آنرا اداره کرد؟!

مردم ایران قدر آن جواهرات را نداستند، و خمینی، به وعده دروغین شوکولات، آن جواهرات را از آنها دزدید، و تنها به دزدیدن آن جواهرات اکتفا نکرد، بلکه به روان و غرور مردم ایران نیز تجاوز کرد...!

در اینکه خمینی و دیگر سران رژیم، جماعتی دروغگو و جنایتکار هستند، هیچ شکی نیست. اما باید پرسید چرا مردم ایران، به امید یک شوکولات، اینچنین جواهرات خود را به راحتی به باد یغما دادند؟!

 نوشته دیگر امروز:


صدام با پورمحمدی؟/ دولتی که یک متهم به جنایت علیه بشریت،وزیر دادگستریش باشد، مشخص است که چطور عدالتی را گسترش خواهد داد!


۳ نظر:

  1. البته گمنامیان عزیز،
    کمی ساده انگاری هست که فکر کنیم اولا بختیار آزادی واستقلال برای مردم هدیه می آورد و ثانیا داستان شاهنشاهی پهلوی با روی کار آمدن بختیار تمام میشد. سال 32 همین محمدرضا پهلوی که هنوز فر و شکوه سال 57 را نداشت، دولت ملی مصدق را سرنگون کرده بود و دوباره بر تخت قدرت نشسته بود.
    درحالی که میدانی نه وزن سیاسی و شخصیتی بختیار به اندازه مصدق بود و نه قدرت و سلطه محمدرضا شاه به اندازه سابق.
    پس زاییده شدن انقلاب. امری ناگذیر بود.
    اتفاقا سترون کردن عالم سیاست در زمان پهلوی از مردان فاخر، راه را بر دریوزگان روحانی که اندک اعتباری در پیش مردم داشتند گشود و مردم نفهمیدند که این صداقت و پاکدستی ایشان نه از روحانیتشان که از نبودن امکانات است! و در نهایت یکی از بی باک ترین روحانیون شد رهبر عدالت و آزادی خواهی مردم ایران! (بزرگترین طنز تاریخ معاصر)
    و بزرگترین اشتباه زمانی رقم خورد که این روحانی درخواست ادغام دین و حکومت را کرد و تقریبا بدون مخالف مورد پذیرش مردم قرار گرفت. و دودی که از این آتش اشتباه برخواست تا امروز در چشم مردم هست.

    پاسخحذف
  2. ولی عوضش همچین رید تو اسلام و قران که دین تا ابد به ایران بر نمیگرده نمونش ما که جرات نمیکردیم به امام زمان قسم بخوریم اما حالا با شهامت هر چه تمام میشاشم تو ایه های قران و تو روح محمد پس این انقلاب خمینی ملعون همین یکی رو به سرانجام رسونده یعنی زدودن اسلام لعنت بر محمد و ال محمد

    پاسخحذف
  3. مرگ بر الله
    مرگ بر محمد
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر آخوندها (بلند)

    «یک مسلمان سابق»

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.