دوشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۹۲

به نظر می رسد که هدف غرب، تبدیل ایران به عربستان سعودی است، برای آنها دمکراسی و حقوق بشر در ایران سرسوزنی اهمیت ندارد!

اخبار مذاکرات ااتمی بین جان کری و یا ظریف، و یا سفر یکصد بازرگان فرانسوی به ایران، آدمی را به شگفتی وا می دارد! نمی دانم این بازرگانان، هنگام پا گذاردن بر خیابان های تهران چه حسی دارند، آیا می دانند که خون ندا و سهراب و صدها جوان دیگر، در همین خیابان ها توسط همین رژیم بر زمین ریخته شده است؟!
همین رژیمی که آنها قصد معامله های کلان با او را دارند؟!
 به نظر می رسد که کشورهای غربی، شرم را کناری گذارده اند، و رسما دنبال معامله با رژیم خامنه ای هستند، و برای آنها دمکراسی و حقوق بشر در ایران اهمیتی ندارد! تا زمانی که این رژیم خونخوار، خطری برای آنها نداشته باشد، مجاز است که چون رژیم عربستان سعودی، هر بلایی که می خواهد بر سر مردم بیاورد!
اصولا از نظر کشورهای غربی، ایرانی که دمکراتیک نباشد، به نفع آنها است، چون یک ایران دمکراتیک، اجازه غارت را به آنها نمی دهد، و از طرف دیگر، جلوی رشد دمکراسی در کشورهای عربی را نیز می گیرد.
به یاد داشته باشیم، تنها بهانه ای که بریتانیا و آمریکا برای رابطه صمیمی با عربستان دارند، وجود رژیم جمهوری اسلامی است و ادعا می کنند که به کشورهای منطقه، برای مهار رژیم نیاز دارند..! حال اگر ایران دمکراتیک باشد، قطعا غرب بهانه چندانی برای ادامه رابطه و غارت عربستان نیز نخواهد داشت.
به نظر می رسد تنها نگرانی غرب، منافع اقتصادی خودشان است، و برای آنها سرکوب مردم ایران، و حقوق بشر در ایران اهمیتی ندارد.

در اینجا است که باید به یکدیگر یادآور شویم: وظیفه برقرار دمکراسی در ایران، بر عهده خود ما است، نه بر عهده غرب...! و در این مسیر، حتی نمی توان بر روی کمک کشورهای غربی نیز حساب کرد..! ایران کشور ما است، وظیفه ایجاد تغییر نیز با خود ما است...! 
تصویر رییس جمهور آمریکا، هنگام تعظیم به پادشاه عربستان سعودی، یکی از فاسدترین دیکتاتورهای دنیا.


صدام با پورمحمدی؟/ دولتی که یک متهم به جنایت علیه بشریت،وزیر دادگستریش باشد، مشخص است که چطور عدالتی را گسترش خواهد داد!


۱ نظر:

  1. بازرگانان هیچ حسی ندارند آنها برای قرارداد آمده اند و فرقی هم نمی کند با چه کسی قرارداد ببندند.اگر تا حالا نیامده بودند به این خاطر بوده که منافعشان در خطر بوده وگرنه اگر منافعشان را شیطان هم تامین کند آنها با او هم قرارداد خواهند بست.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.