جمعه، تیر ۲۸، ۱۳۹۲

طنز / تفاوت ها و شباهت های دکتر حسن روحانی (رییس جمهور منتخب) و دکتر عوضعلی کردان (وزیر کشور سابق) را شرح دهید! (دو نمره)

تفاوت ها: 

1-   دکتر عوضعلی کردان، هیچگاه به انگلیس سفر نکرده بوده، اما باز دم  روحانی گرم، لااقل برای شرکت در مراسم فارغ التحصیلی خودش، لااقل یکبار به انگلیس مسافرت کرده است...! 

2-دکتر عوضعلی کردان، مدرک خود را از دانشگاه آکسفورد گرفت، اما دکتر حسن روحانی از دانشگاهی در گلاسکو! 

3- دکتر عوضعلی کردان، برای گرفتن سمت های کوچکی چون معاونت صدا و سیما، یا وزارت کشور از این مدرک استفاده کرد، اما گندش درآمد و تنبان ایشان بر سرش کشیده شد، اما چون برخی از هموطنان، عکس دکتر حسن روحانی را در ماه می بینند،هیچ کسی جرات ندارد به این موضوع بپردازد...! 

4-  دکتر عوضعلی کردان، مدعی شده بود که  در سال 2000 از دانشگاه آکسفورد مدرک گرفته، اما دکتر حسن روحانی در سال 1999 مدرک خود را گرفته است. 

5- دکتر عوضعلی کردان، قبل از انقلاب به جرم تجاوز به یک دخترخانم به زندان افتاده بوده، که بعد از انقلاب، خود را یک مبارز سیاسی جا می زند و به این رژیم می پیوندد، اما دکتر حسن کردان، از همان ابتدا، در شکل گیری این رژیم جنایتکار حضور داشته است..! 

6- برخی عکس دکتر حسن روحانی را در ماه می بینند، اما هنوز هیچ کسی ادعا نکرده که عکس دکتر عوضعلی کردان را در ماه دیده باشد...! 

شباهت ها: 

1- به دلیل سیاست های ضد استعماری و دشمنی با دولت فخیمه و شخص ملاکه، هر دو دانشمند(!) بزرگوار، انگلیس را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند! 

2- هر دو در غارت این کشور، مشارکت داشته اند،

3- هر دو نفر ذوب در ولایت فقیه هستند و سابقه لیس زدن نقاط خاصی از بدن مقام معظم رهبری را دارند...(!)

4- هر دو نفر به سرکوب آزادی خواهان و فعالان مدنی، اعتقاد بسیار زیادی داشته اند: 

 دکتر حسن روحانی، بعد از قیام جاودانه هیجدهم تیرماه سال 78، دانشجویان و آزادی خواهان ایرانی را اوباش خواند و تهدید کرد که مردم (منظور ایشان بسیجی ها بوده)، این اوباش را به سزای اعمالی خودشان می رسانند! (منبع)

دکتر عوضعلی کردن نیز، همه فعالیت های مدنی، حتی دفاع از محیط زیست، فمنیسم، استفاده از اینترنت (!) را چالش امنیتی می دانسته است...!! (منبع)

5- هر دو متقلب هستند...! یکی مدرک را کاملا جعل کرده، یکی دیگر با پرداخت رشوه و با وجود اینکه در دانشگاه حاضر نبوده، مدرک گرفته است!!

پی نوشت: 

یک- لطفا این نوشته سایت خودنویس را که در آن اسناد جدیدی از دروغگویی آقای دکتر حسن روحانی منتشر شده، مطالعه بفرمایید. 

دو- یکی برای من توضیح دهد، خود آقای روحانی گفته در سال 1999، مدرک دکتریش را گرفته است، حال چطور به خودش اجازه داده از سال 1979، به همه بگوید که دکتر است؟! چندی پیش نیز نوشته بودم :/-----------/نیازی نیست نابغه باشی تا دریابی که اعتبار مدرک دکترای حسن روحانی، به اندازه شرافت خامنه ای است...! 

نوشته  دیروز این وبلاگ: 

چند  نوشته دیگر روزهای گذشته این وبلاگ:

1)    /--------/آقای امام جمعه،احترام گذاردن به شخصیت زن، نشان با شعوری است،نه دیوثی! /آخوندی که هم کشورمان را غارت و بعد توهین می کند!
2)    /---------/توقع احترام به حقوق دیگران، از پیروان دینی که به بدن خودشان رحم نمی کنند و روزه می گیرد، انتظار مضحکی است...!
3)    /---------/پژوهشگران، علت نابودی «حزب نازی هیتلری» را نبود «گروه های اصلاح طلب نازی» اعلام کردند...!
4)    /---------/شباهت ها و تفاوت های بین امام خامنه ای و حضرت حجت السلام دکتر روحانی را با ذکر مثال شرح دهید(دو نمره!)
5)    /--------/نمایندگانی که امنیت جامعه را بر باد دادند، و شان ایرانیان را پایین آوردند، دنبال مجوز حمل سلاح و پاسپورت دیپلماتیک هستند!
6)    /---------/حکم اعدام، عمدی ترین نوع قتل و آدم کشی است/حکم اعدام، قباحت آدم کشی را می شکند وآنرا عادی جلوه می دهد!


۲ نظر:

  1. لینک بالاترین:
    http://www.balatarin.com/permlink/2013/7/19/3359632

    پاسخحذف
  2. امروز حسن آقا روحانی رییس جمهور منتخب حرفی زد و هویت و سیاست و خط مشی خود را نشان داد.

    ما با اجازه میتوانیم شعر میرزاده عشقی را در وصف او و اصلاح طلبانی که مدعی همراهی او هستند , با کمی تغییر استفاده کنیم و بکار ببریم .

    بعد از این بر حسن و بر همه دور و برش باید رید
    به چنین منتخبی , به هیکل و فرق سرش باید رید

    به حقیقت اگر اصلاح طلبی این بوده است
    به هر اصلاح طلب و ناز و ادا و هنرش باید رید


    آن‌ که بگرفته از او و نظرش تا کمر ایران را گه
    به مکافات به اصلاح طلبان , تا کمرش باید رید


    بخدا منتخب ملت ایران اگر این بی پدر است
    بر چنین دولت و کابینه و روح پدرش باید رید


    به خدا و به محمد نتوان کرد جسارت اما
    آن‌قدر هست که به عمامه و برریش خرش باید رید

    این جسارت و خیانت , که اصلاح طلبان میدارند
    تا که خاموش شود , برهمه شور وشررش باید رید

    آن دهستانی بی مدرک تحمیلی روشنفکر را
    از توک پاش به افکار که تا مغز سرش باید رید

    گر ندارد ضرر و نفع که این خاتمی و این جریان
    بهر این ملک به او و به همه خوب و بدش باید رید

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.