سه‌شنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۲

نمایندگانی که امنیت جامعه را بر باد دادند، و شان ایرانیان را پایین آوردند، دنبال مجوز حمل سلاح و پاسپورت دیپلماتیک هستند!

پیش درآمد:

الف) این قداره بندان و افراد فاسدی که اکنون نماینده مجلس هستند، می توانند به همان شیوه عادی به حمله قمه و چاقو اقدام کنند، دیگر چه نیازی به حمل اسلحه است؟!

ب)عملا کشور را به شهروندان چند درجه ای تقسیم کرده اند، شهروندان وابسته به رژیم می توانند پاسپورت دیپلماتیک داشته باشند، اما شهروندان بی گناه و عادی، باید در اثر کثافت کاری همین شهروندان درجه یک، در سرتاسر دنیا تحقیر شوند!

و اما بعد: 

پارلمان و مجلس هر کشوری، اساسی ترین رکن دمکراسی در آن کشور است، این مجلس است که به نمایندگی از مردم، بر کار قوه مجریه نظارت می کند، و اجازه نمی دهد که قوه مجریه، بساط دیکتاتوری بر پا کند و یا حق مردم را زیر پا بگذارد.

حتی همین پارلمان است که با تصویب قانون و تغییر آن، به دقت مسایل قوه قضاییه را دنبال می کند، مبادا که آن قوه، با فساد، حرمت عدالت را در جامعه بشکند.

گویا امروز نمایندگان مجلس ایران طرحی را برای تصویب ارایه کرده اند که بر اساس آن، نمایندگان مجلس اجازه می یابند به شکل دایم العمر، اسلحه حمل کنند و به جای پاسپورت معمولی، پاسپورت سیاسی داشته باشند!

بی اختیار، شرایط کنونی ایران را با شرایط بریتانیا مقایسه می کنم، جایی که حتی پلیس نیز اسلحه حمل نمی کند، تا چه رسد به نمایندگان مجلس آن (!)، و یا نمایندگان مجلس، به مانند بقیه سوار بر مترو به محل کار خود می روند، یا محافظ ندارند.

بدون شک، نمایندگان این مجلس خوب می دانند با کشور ایران چه کرده اند، آنها بهتر از هر کسی می دانند که در اثر جنایت های آنها و اعمال تروریستی آنها، شان  و غرور ایرانی در دنیا لگد مال شده و مردم دنیا، به چشم تروریست به ایرانیان نگاه می کنند! آنها خوب می دانند که اگر پاسپورت دیپلماتیک نداشته باشی، در فرودگاه ها با تو خوش رفتاری نخواهد شد...!

بدون شک، نمایندگان این مجلس خوب می دانند با کشور ایران چه کرده اند، آنها بهتر از هر کسی می دانند که در اثر وجود پلیس فاسد، و نیروهای بسیجی که چون سگان هار، بدون قلاده در شهر می گردند، امنیت شهروندان به پایین ترین حد ممکن رسیده است، لذا در پی مجوز حمل اسلحه هستند!

پی نوشت:
 یکی از این گوساله ها(!)، ببخشید اشتباه تایپی بود! یکی از این نمایندگان مجلس گفته بود که چنین درخواست و طرحی، هیچ بار مالی برای جامعه ندارد!  نست اینکه، وقتی وزارت خارجه بخواهد به هر آدم  فاسدی که قبلا نماینده بوده، خدمات ویژه بدهد و او را دیپلمات بشناسد، هزینه بسیاری بر جامعه تحمیل می شود، دوم اینکه، خطر حمل اسلحه به تعداد زیاد در جامعه، امنیت جامعه را از این هم بدتر می کند! 

چند  نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 

۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.