شنبه، تیر ۲۲، ۱۳۹۲

پژوهشگران، علت نابودی «حزب نازی هیتلری» را نبود «گروه های اصلاح طلب نازی» اعلام کردند...!


1-      اصلاح طلب واقعی کسی است که دنبال اصلاح و بهبودی واقعی در جامعه باشد، و از آنجایی که تمامی مشکلات این کشور، از وجود عنصر منحوسی به نام ولایت فقیه می آید، اصلاح طلب واقعی کسی است که به دنبال سرنگون کردن و حذف ولایت فقیه باشد!
بدون شک؛ تا کسی به دنبال دمکراسی و آزادی نباشد، در پی بهبودی و اصلاح جامعه نیست!
2-      آیا اصلاح طلبان رژیم، کسای که عمدا از زیر عبای رفسنجانی بیرون می آیند، در پی حذف ولایت فقیه هستند!؟ خیر!! دعوای آنها با خامنه ای تنها بر سر این است که می گویند خامنه ای باید بخشی از ایران را نیز به آنها بدهد تا آنها غارت کنند...!
3-      اصلاح طلبان، نقش «سوپاپ اطمینان» رژیم را بازی می کنند. هر گاه انرژی مردم انباشته می شود و شرایط رژیم خطرناک می شود و بیم می رود که رژیم سرنگون شود، خامنه ای بخشی از قدرت را به آنها واگذار می کند تا آنها انرژی مردم را به بیراهه ببرند و از مسیر درست خارج کنند...!
4-      به یاد داشته باشید، در نوار مکالمه مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر، فرزند هاشمی رفسنجانی به صراحت می گوید که جنبش سبز را آنها به وجود آورده اند...!!
5-      براستی، چه شد که صدام و هیتلر، سرنگون و نابود شدند؟! غیر از این است که آنها به اندازه رژیم خامنه ای زرنگ نبودند، تا بخشی از حاکمیت، قبای اصلاح طلبی و «رفرمیست» را بر تن کند؟!
6-      اگر صدام نیز گروهی شیاد را به نام اصلاح طلب رنگ می کرد، و در مذاکرات با غربی ها از آن استفاده می کرد، هیچگاه سرنگون نمی شد...!!
7-      اینبار با انتخاب حسن روحانی،  رژیم خامنه ای ، نه تنها انرژی مردم را به بیراهه برد، بلکه غرب را نیز بازی داد و با روی کار آوردن روحانی، زمان بیشتری خرید...!! 
شاید اگر هیتلر و حزب نازی نیز، اصلاح طلبانی داشتند، به این راحتی سرنگون نمی شدند...!! براستی، چگونه ممکن است یک نفر به هیتلر یا خمینی اعتقاد داشته باشد، و بعد ادعای اصلاح طلبی نیز بکند!؟ 

تنها سوال من این است، مگر می شود کسی به عقاید هیتلر اعتقاد داشته باشد، بعد اصلاح طلب نیز باشد؟!؟ مگر می شود کسی به عقاید جنایتکاری به نام خمینی اعتقاد داشته باشد، بعد خواستار بهبودی و اصلاح نیز باشد!؟

حدیث نقوی روز:
امام نقی: «به خدا قسم که اگر هیتلر نیز چند اصلاح طلب و روشنفکر دینی در بساط خودش داشت، الان در وسط هر شهر اروپا، یک تندیس هیتلر قرار داشت...!»
چند  نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 

/--------/توقع احترام به حقوق دیگران، از پیروان دینی که به بدن خودشانرحم نمی کنند و روزه می گیرد، توقع بیجایی است...!

/--------/علت روزه: هم دردی با افراد فقیر!/خبرگزاری العربیه:یکصد نفر به دلیلپر خوری در ماه رمضان به بیمارستان قطر منتقل شدند...!

/---------/مصر، شرایط سال 57 ایران را دارد! / اسلام ویروس وحشتناکی است که تا جامعه حکومت اسلامی را تجربه نکند، به آن مقاوم نمی شود..!

/---------/شباهت ها و تفاوت های بین امام خامنه ای و حضرت حجت السلام دکتر روحانی را با ذکر مثال شرح دهید(دو نمره!)

/---------/اعتماد به نفس اندازه احمدی نژاد و سطح فکر به اندازه بنی صدر! / ترور شخصیت و اخلاق اسلامی!

/--------/نمایندگانی که امنیت جامعه را بر باد دادند، و شان ایرانیان را پایین آوردند، دنبال مجوز حمل سلاح و پاسپورت دیپلماتیک هستند!

/--------/آقای کلانتری! مصیبت ایرانیان، فقط ناشی از مدیریت احمدی نژاد نیست، سی سال است که این مردم اسیر «بدتر از چنگیز» شده اند! 

/---------/حکم اعدام، عمدی ترین نوع قتل و آدم کشی است/حکم اعدام، قباحت آدم کشی را می شکند وآنرا عادی جلوه می دهد!

۸ نظر:

  1. در خود کلمه اصلاح طلب دقت کنین. اصلاح را طلب می‌کنن، فقط حرفش رو می‌زنن یا مطالبه می‌کنن و هیچ کار دیگری به جز بیان حداقلی از خواسته های مردم، آن هم فقط در زمان انتخابات انجام نمی‌دن. این یعنی اصلاح طلبی ساخته آقای خامنه‌ای که با اصلاح‌گرایی Reformism فرق می‌کنه.
    اصلاح طلبی نامزدها در زمان انتخابات مانند مهریه عروس که اصطلاحا می‌گن "کی داده؟ کی گرفته؟" می‌ماند.
    که عروس در زمان جدایی در تنگنا گذاشته می‌شود و چاره‌ای به جز "مهرم حلال جونم آزاد" ندارد.
    حق طلاق سیاسی برای مردم از ولی فقیه وجود ندارد. همانطور که زن دارای حق طلاق نیست. خانواده نمونه کوچکی از اجتماع است. اما بسیار از مردانی که ازدواج کرده اند و در مرحله جدایی هستند خود تبدیل به یک خامنه‌ای می‌شوند. برای داشتن دمکراسی باید از خانواده شروع کرد. حتی دادن مهریه بالا نشان عقب افتادگی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اصلاح طلبی نامزدها در زمان انتخابات مانند مهریه عروس که اصطلاحا می‌گن "کی داده؟ کی گرفته؟" می‌ماند.
      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      حذف
  2. آدرس در بالاترین
    https://www.balatarin.com/permlink/2013/7/13/3356006

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرگ بر الله
      مرگ بر محمد
      مرگ بر اسلام
      مرگ بر آخوندها (بلند)

      «مسلمانان سابق»

      حذف
  3. من میتونم درصد واقع نگری و نیز حد جنبه شما را بدونم و ت چه اندازه به مقدسات پایبندید و به کدام دین؟

    پاسخحذف
  4. گمنامیان عزیز ، گویا کینه جنابعالی خیلی بالاست که حتی به مقدسات ایرانیان نیز توهین می کنید (امام نقی:... که در متن نوشته اید) و به ائمه اطهار علیهم السلام ، هم رحم نمی کنید بهتر است ابتدا خودت و و عقده هایت را معالجه کنی و سپس از انصاف دیگران دم بزنی؟!

    پاسخحذف
  5. گرامی، بنده منتقد دین هستم.
    بدبختی ما از این دین می آید...،
    این نوشته ها را بخوانید:

    http://gomnamian.blogspot.co.uk/search/label/%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85

    پاسخحذف
  6. khak to sareh khaye malan rejim hal be har nam o dastehie
    ehal tlab psulgara mohafezeh kar bi mohafez ba badigard bi badi gard
    ridam be ghabr pedar hameye dozdha o jenayat karan eshali

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.