یکشنبه، تیر ۲۳، ۱۳۹۲

علت روزه: هم دردی با افراد فقیر!/خبرگزاری العربیه:یکصد نفر به دلیل پر خوری در ماه رمضان به بیمارستان قطر منتقل شدند...!


خبرگزاری العربیه:

در روز چهارشنبه، و در اول ماه رمضان، ده ها نفر به دلیل پرخوردی، و از شدت درد به بیمارستان منتقل شدند.
بیمارستان الاهلی قطر، در شب اول ماه رمضان به حالت آماده باش درآمد، بیش از یکصد نفر از شهروندان به علت پر خوری یا مشکلات کلیه، به بیمارستان منتقل شده بودند...!

علت روزه را تلاش مسلمانان برای همدردی با افراد فقیر عنوان کرده اند، حال سوال اینجاست، ایا پر خوری در حد مرگ(!)، تلاش برای همدردی با افراد فقیر محسوب می شود؟!

خنده دار اینجاس، اگر در قطر کسی در طی روز، یک لقمه غذا بخورد، با مجازات های غیر انسانی و وحشیانه شلاق و ... روبرو می شود، اما در عوض، چند ساعت بعد خود آنها از شدت پرخوری، به بیمارستان کشیده می شوند..! 

این تناقضی احمقانه است! 


حدیث نقوی روز:
امام نقی برای همدردی با افراد فقیر، دستور دادند که ملت سالی یکبار روزه بگیرند، تا اینکه دانشمندان سامرا، «ویروس اچ آی وی» را کشف کردند! سال بعد، جماعتی از مبتلایان به ایدز، به حضور امام نقی رسیدند و گفتند: «یا نقی، چرا شما برای همدردی با فقرا شرایط مشابه را بر خود تحمیل می کنید، اما با ما همدردی نمی کنید؟!»سیره النقی / نوشته این قنبل/ فصل: علت ابتلای امام نقی به اچ آی وی!
چند  نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 



۱ نظر:

  1. « گردهمایی دوستی و لبخند ایرانیان »

    *« فقط لبخند »*

    * هرپنجشنبه ساعت ۵ بعد از ظهر.
    * تهران - پارک دانشجو.
    * شهرهای بزرگ و شهرستانها - پارکهای مرکزی شهر.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.