شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۲

خامنه ای: جلوی اینها را بگیرید، امروز به دکترای حسن روحانی بند کرده اند، فردا به مرجعیت و آیت الله بودن من گیر می دهند!

نوشته دیگر امروز من: /----------/چشم بگشایید، فقط احمدی نژاد با تقلب از صندوق بیرون نیامد، حسن روحانی نیز با تقلب رییس جمهور شد...!

رژیمی که رهبرش، با تقلب آیت الله می شود، و حتی درباره تحصیلات مذهبی خود دروغ می گوید، رژیمی که عنوان بالاترین مقام آن دروغ است، باید هم عنوان دکتری رییس جمهورش تقلبی باشد...!
به یاد داشته باشید که، خامنه ای تا قبل از انتخاب شدن به رهبری، لقب حجت السلام را یدک می کشید، اما از آنجایی که طبق قانون رژیم، برای رهبر شدن باید آیت الله باشند، یک شبه او ارتقا یافت و به سمت آیت اللهی رسید.
از نظر من، روحانی که قبل از ریاست جمهوری نامه فدایت شوم را به خامنه ای نوشته است،  شایسته ترین فرد برای پست ریاست جمهوری رژیم است.
در و تخته  خوب با هم جور در آمده اند، اصلا باید سمت ریاست جمهوری را بدون انتخابات، به حسن روحانی می دادند! اصلا حق او است...! فکر می کنم حسن روحانی، یکی از شبیه ترین و نزدیک ترین به خامنه ای در میان جنایتکاران رژیم باشد...!
و واقعیت نیز همین است، حسن روحانی، کسی است که حتی برای اینکه بار اول (سال 1359) در مجلس نماینده شود، به دروغ گفته بوده که دکتر است، در حالی که طبق گفته خودش، مدرکش را در سال 1372 اخذ کرده است (بماند که همان هم با تقلب بوده!).
در زیر، یک ویدیو از آیت الله منتظری می بینید که می گوید به خامنه ای و مرجعیت او اعتراض می کند: 
دیروز نوشته بودم و باز نیز تکرار می کنم: 
/-----------/نیازی نیست نابغه باشی تا دریابی که اعتبار مدرک دکترای حسن روحانی، به اندازه شرافت خامنه ای است...! 

این داستان کوتاه و طنز را نیز امروز نوشته ام، به این امید که لبخندی بر لب شما بیاورد: 

۸ نظر:

  1. لینک این نوشته در بالاترین:
    http://www.balatarin.com/permlink/2013/6/29/3347219

    پاسخحذف
  2. دکتر ولایتی از قول حافظ میگه:

    حافظ اگر خلاصه جامی به کف آری، از اونجایی که باید به کف آری، یعنی می وحدت، تورا یکسره می‌برند بهشت

    خاتمی،احمدی نژاد و روحانی از جام سرسپردگی به سید علی خوردن. و سیدعلی به معاون جمهور خودش 100% اعتماد داره، حالا یکی رو مثل ناطق بیشتر دوست داشته باشه معنی اعتماد کمتر به خاتمی اون زمان نیست.

    گناه خاتمی 76 این بود که تو تبلیغات انتخابات کلمه "اصلاحات" رو به کار برد و به جز این کلمه خامنه ای هیچ مشکل دیگری باهاش نداشت.

    خامنه ای آدم بی عزت نفسی هست که همش فکر میکنه این و اون دربارش چی فکر میکنن.دشمن خوشحال شده یانه.
    فکر کرده بود اصلاح یعنی من اشتباه کردم که این میخواد اصلاح کنه و این حرف دشمن شاد کنه.

    گمنام جان دستت درد نکنه که از خامنه ای می نویسی. مثلا درباره مدرک تقلبی که چند روزه سر زبوناس. تو هر مشکلی که تو کشور هست باید لنگ سیدعلی رو کشید وسط و ازش گفت. این نقطه ضعفشه. دمت گرم و زنده باشی دوست خوب

    پاسخحذف
  3. مدرک خاتمی هم معادل فوق لیسانس و مدرک شریعتی هم فوق لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه سوربن با حداقل نمره بود.
    اصولا این مسلمانان تروریست کثیف همه دروغگو هستند.

    « بزور مسلمان شده زاده سابق »

    پاسخحذف
  4. یک نکته جالب این است که رای دادن به روحانی دقیقا سطح شعور، فرهنگ، قشر و طبقه اجتماعی افراد را نشان میدهد. و ژست گرفتن و کلاس گذاشتن و ادای دیگران را در آوردن نمیتواند آن را پنهان کند. خواه در لندن خواه در لوس آنجلس یا در تهران یا دهات بندر عباس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ملت مسلمان همیشه در صحنه حماسه ساز اصلاح طلب معتدل رفتن صفحه فیض بوک خانواده تیم والیبال ایتالیا، شلوارشون رو در آوردن و با خواهر مادر و زن و زون ایتالیایی ها گفتگوی تمدنها کردند و الفبای غیرت را نشان دادند و حماسه 9 دی را تکرار کردند.
      بعد روحانه‌ای برگشته گفته
      سختگیری نکنید، مردم اخلاق‌مدارند!

      حذف
  5. « سند واگذاری ششدانگ سرزمین اسراییل به یهودیان توسط الله تا آخرت در قرآن »

    ۱- آیا مسلمانان حرف الله را هم قبول ندارند و می گویند الله اشتباه کرده است؟
    ۲- آیا در قرآن سندی است که الله آنرا پس گرفته باشد؟
    ۳- آیا روحانیون مسلمان برای جنگ طلبی و ایجاد بحران برای سر کار ماندن بهانه دیگری هم دارند؟
    ۴- آیا مسلمانان نباید از روحانیون خود سوال کنند چرا آنها حرف قرآن را قبول ندارند؟
    ۵- آیا کشاندن ایرانیان که سابقه چند هزار ساله دوستی با یهودیان دارند به دشمنی بیهوده با یهودیان و اسراییل در جهت دشمنی با ایران و ایرانیان و منافع ملی ایرانیان نیست؟
    -----------------------------------------------------------------

    ( متن قرآن سوره ۱۷: الإسراء )

    پس [فرعون] تصميم گرفت كه آنان را از سرزمين [مصر] بركند پس او و هر كه را با وى بود همه را غرق كرديم (۱۰۳)

    فَأَرَادَ أَن يَسْتَفِزَّهُم مِّنَ الأَرْضِ فَأَغْرَقْنَاهُ وَمَن مَّعَهُ جَمِيعًا ﴿۱۰۳﴾

    و پس از او به فرزندان اسرائيل گفتيم در اين سرزمين ساكن شويد پس چون وعده آخرت فرا رسد شما را همه با هم محشور مى‏كنيم (۱۰۴)

    وَقُلْنَا مِن بَعْدِهِ لِبَنِي إِسْرَائِيلَ اسْكُنُواْ الأَرْضَ فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا ﴿۱۰۴﴾
    ________________________________________________
    « کورش فردوسی » koroshferdowsi@gmail.com
    لطفا این متن را در سایتهای دیگر تکثیر نمایید.

    پاسخحذف
  6. حسنک کجایی دیر وقت بود ... احتمال %۹۹ این حسن کلید همون حسنک خودمونه که بزرگ شده اون کلید هم کلید در طویله هست اینو از این بابت میگم که از زمانی‌ که انتصاب شده هر چی‌ سایبری و بسیجی‌ و الاغ و قاطر و سگ و سوتکه هست ولو شدن توی اینترنت پاچه میگیرن و جفتک میندازن یکی‌ هم پیدا نمیشه بهش بگه بابا بیا جم کن این حواریون و ما که هر کاری کردیم اینا رو توی طویله جا بدیم نشد یا سرشون بیرون میمونه یا دم‌شون !!

    پاسخحذف
  7. البته یکی از مدرک دکترا روحانی ایراد بگیره که خودش به زور دیپلم نگرفته باشه در ضمن استاد راهنمای روحانی در دوره دکترا صحت درستی مدرک ایشان را تایید کرده در ضمن فیلم فارق التحصیلی ایشون هم وجود داره

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.