یکشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۹۲

هم میهنم، بر سر گور چه کسی می رقصی؟! / کشورت غارت رفته و شعر «خر برفت» می خوانی!/ خامنه ای تو را به مرگ گرفته تا به تب راضی شوی!

خامنه ای کشورت را به یغما برده است! جوانان کشورت در گور هستند، فعالان حقوق بشرش در زندان هستند، زندانیان سیاسیش، زیر شکنجه هستند، خون ندا هنوز بر کف آسفالت های تهران است؟! و تو می رقصی!؟

چه شده که به رقص آمده ای!؟ خامنه ای تنها در یک قرارداد نفتی، چند صد میلیارد دلار از ثروت کشورت را غارت کرده است! شان و غرورت را لگد مال کرده است!

شادی تو بهر چه است!؟ بهر اینکه یک آخوند دیگر را رهبر کشورت کرده ای!؟

به کدام خواسته ات رسیده ای!؟؟

وقتی باید برقصی که برابری زن و مرد را بدست آورده باشی، وقتی آزادی اندیشه و آزادی بیان باشد، وقتی ارزش جان یک زن، کمتر از بیضه چپ مرد نباشد،  وقتی که زندانی سیاسی نداشته باشیم، وقتی به چشم تروریست به ما نگاه نکنند، وقتی که مردم کشور ثروتمند ایران، در اوج فقر و فلاکت نباشند.

این بازی انتخابات بود، هم میهن عزیزم، خامنه ای کشورمان را غارت کرده، بعد برخی از هموطنان ما را ملعبه و بازیچه عروسک خیمه شب بازی احقمانه ای کرده است...! و اکنون تو از چنین غارتی می رقصی...!
نوشته های چند روز گذشته نگارنده: 





۱۱ نظر:

  1. دوست گرامی حرفت درست ولی به همه ی مردم نسبتش نده مطمئن باش بیشتر این خیمه شب بازیا رو خود حکومت ترتیب داده که بگه ملت همه شادن بعدشم برخلاف آمارسازی های خلاف واقع حکومت آخوندی نصف ملت تو انتصابات شرکت نکردن که به معنای شکست حاکمیت اقتدارگراست و این پیروزی بزرگی برای تحریم کنندگان انتصابات است که به نسب دوره ی قبل رشد چشمگیری داشتند حالا یه عده بلا نسبت خر شدن تقصیر بقیه نیست

    پاسخحذف
  2. 27.29% رای نداده‌اند. این نمودار را ببینید و این قدر ناامید نباشید.

    پاسخحذف
  3. گمنام عزیز؟بسیاری بر این باورند که خامنه ای نفوذی روسیه است،بنا بر اسناد ویکی پدیا خامنه ای در پاتریس لومومبو روسیه تحصیل کرده است!به همین خاطر توسط ساواک دستگیر شده بود،مطمئنا این هم یکی از مدارکی بود که احمدی نژاد بوسیله ان پا بر خرخره خامنه ای میگذاشت!!در ضمن وابستگی بیش از حد امروز ایران و غارت منابع ان بوسیله روسیه دلیل خوبی است بر این باور!!

    پاسخحذف
  4. درود بر شما هم وطن عزیز،

    شرکت در انتخابات یا شادی بعد از آن نباید به هیچ وجه بعنوان رضایت مردم به وضع موجود تلقی‌ شود. در واقع دلیل اصلی‌ و مهمی‌ که خیلی‌ها را در آخرین روزها ترغیب به شرکت در انتخابات کرد این بود که حد اقل شرایط برای پیگیری مطالبات بحق مردم فراهم شود و با روی کار آمدن یک دولت افراطی حلقه محاصره رژیم به روی آزادیخواهان تنگتر نشود.

    مسلما آزادیخواهان باید مطالبات خود را با همّت بیشتر دنبال کنند و از فضای پیش آمده که نوعی تعهد هم برای دولت ایجاد کرده با درایت و بدون اینکه احساساتی شوند یا مطالبات بزرگتر را بصورت فوری طلب کنند با اولویت بندی خواسته‌ها به پیش بروند.

    این دیو سنت، خرافات و استبداد سایه سنگین و سیاهی بر فرهنگ و زندگی‌ مردم مان انداخته، باید کمی‌ حوصله و ذکاوت به خرج داد تا از شرش برای همیشه رها شویم.

    به امید آزادی ایران

    پاسخحذف
  5. اگر خامنھ ای بھ جای مقام رھبری جمھوری اسلامی دریک تورنمنت پوکر شرکت می کرد بدون تردید برنده می شد چون خوب می دانست و می داند کارتھایش چگونھ رو کند. خامنھ ای با ھشیاری تمام درمقابل احمدی نژاد سکوت کرد و صبر کرد تا زیر آب مشایی و رفسنجانی را بزند بعد با زیرکی تمام سعید جلیلی را الم کرد کھ ملت فکر کنند طرفدار اوست سپس درنھایت زیرکی اجازه داد ماشین تبلیغات اصلاح طلبان بھ نفع روحانی جلو برود او خوب می دانست اگراوضاع بھ ھمین طریق پیش برود مشروعیت رژیم بھ زیر سوال می رود و کسی رای نمی دھد پس روحانی را بی سروصدا جلو انداخت تا ساده دلان بھ او رای دھند و جشن و شادی کنند. درپشت پرده این جشنھای خیابانی چیزی جزتثبیت ولی فقیھ تا اطلاع ثانوی نبود خامنھ ای ھم ھمین را می خواست با تمام شدن قضیھ انتخابات و گذشتن خر ولی فقیھ از پل رای گیری اوضاع ھمان آش و ھمان کاسھ خواھد بود وشاید بدتر ھم بشود چون ھیچ چیزی درکشور تغییراساسی نکرده است . حقیقتا برنده پوکر انتخاباتی خامنھ ای بود کھ آس روحانی را خیلی خوب رو کرد و نتیجھ گرفت.

    پاسخحذف
  6. اشکال ندارد. بذا یه ذره خوش باشیم . بعداً که شازده ، قربانش بروم، بیایند ، همه چیز درست خواهد شد. غصه نخور.

    پاسخحذف
  7. متاسفانه با این وضعیت باید شاهد جشن 43 سالگی جمهوری اسلامی در بهمن ماه سال 1400 بود. ای تف به این روزگار
    شاه چو بیرون رفت، فرشته به گا رفت. محمود چو بیرون رود، بنفشه درآید.

    پاسخحذف
  8. خامنه‌ای:
    حسن یک حسن دو
    حسن سه حسن چهار
    حسن پنج و حسن شیش
    حسن هفت و حسن هشت
    حسن نه و حسن ده
    حسن دنده به دنده
    حسن نوکر بنده

    پاسخحذف
  9. جاکشان پیک نت توده ای این مسلمانان سرباز امام
    از برای انتخاب یک آخوند ، کون خود را دارند پاره میکنند
    توده ای این جاکش خط امام و رهبروخایه مال مش پوتین
    با کاندید یک آخوند دست دوم برای ما راه چاره میکنند
    طنز نویس جاکش و کوتوله ان سایت معلوم الحال " روز "
    دلقکی و لودگی در کار این ملت دربند بیچاره میکنند
    جاکشان این اول ماه عسل هست کمتر هول شوید
    بعد چند ماه از ماه عسل ، دردتان با باتوم چاره میکنند

    پاسخحذف
  10. با اجازه فروغ فرخزاد رخصت بانوی شعر ایران ......
    در راستای انتخابات ریس جمهور منتصب خامنه ای در ١٣٩٢ شمسی
    فاتح شدم
    خریت خود را به ثبت رساندم
    با انگشتی جوهری که استامپ ان با خون ندا وسهراب و اشکان پر شده بود
    از مسجد بیرون زدم و
    برای اینکه خایه مالی اسلامی خود را به آخوند ناظر نشان دهم
    انگشت را بالا گرفتم
    چرا که :
    در سرزمین جاکشان و خانم بازان شرافت معنی ندارد
    چرا رای ندهم ؟
    وقتی که جاکشی برای آخوند ثروت می آورد و ثروت صیغه های جوان و تریاک ناب محمدی برای سفتی کمر ؟
    چرا رای ندهم ؟
    در نیویورک و واشنگتون و لندن رای سرافرازانه دادم و جاکشی خود را به ثبت رساندم
    در مسجد قبا و حسینیه ارشاد انگشت خونی خود را
    به خبرنگار خارجی نشان دادم
    تا مارک کس کشی من ثبت خارجی هم شود
    شعر بلندی از اباذر غفاری شاعر نسل سوخته که به زودی تمام ان انشا خواهد شد .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.