دوشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۹۲

هر کسی حق انتخاب دارد، یا خیره شدن به پستان، یا توسل به امام موسی کاظم...!!

نوشته دیگر امروز: سند دروغگویی / تفاوت عوضعلی کردان و حسن روحانی در چیست؟!
---------

نقل قول از خرافات اسلامی:

توسل به امام موسی کاظم باعث جلای چشم ميشود!
منبع: ' التوسل بالامام موسی الکاظم ينفع لوجع العين' ـ ( منبع : باقيات الصالحات ضميمه مفاتيح الجنان -شيخ عباس قمی ص ۷۴۵ )

تحقیقات علمی:

نگاه کردن به پستان، برای سلامت مردان خوب است، ده دقیقه خیره شدن به پستان، معادل سی دقیقه ورزش است..!

Just 10 minutes of staring at the charms of a well-endowed female such as Baywatch actress Pamela Lee is equivalent to a 30-minute aerobics work-out,” said author Dr. Karen Weatherby, a gerontologist

انتخاب با خود شما است، دوست دارید دیندار بمانید و یا به علم و دانش اعتماد کنید...!

پی نوشت: بعد از انتشار، یکی از خوانندگان عزیز تذکر داده اند که این مقاله ای که من به آن استناد کرده ام، مقاله علمی نبوده و گویا یک روزنامه  جهت شوخی آنرا منتشر کرده است، و منبع زیر را نیز ارایه کرده اند. از اینکه بدون تحقیق کافی مطلبی را منتشر کرده ام، پوزش می طلبم.


نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 


 نوشته های روزهای گذشته این وبلاگ:



! 




۷ نظر:

  1. غیر از زل زدن،خوردنشونم مفیده احیانا اینو هم علم نگفته؟

    پاسخحذف
  2. ده دقیقه به پستان نگاه کنید که معادل نیم ساعت نرمش است، سپس به تیراندازی که از نظر اسلام و معصومین بهترین ورزش است بپردازید. بعد از پایان پیروزمندانه عمل جلق و توبه، به امام موسی کاظم (ع) توسل کنید تا از ضعف چشم جلوگیری کنید و جلای چشم را بدون مصرف هویج بدست آورید. با صرفه جویی در مصرف هویج به رهنمود رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در مورد اقتصاد مقاومتی جامه عمل خواهید پوشاند.

    پاسخحذف
  3. حاج منصور ارضی، عرضم به درزت. دسته رو بذار لای بین الحرمین. شور حسینی بده تا دسته خسته بشه.

    پاسخحذف
  4. جناب گمنامبان باید عرض کنم همانطور که گفته امام موسی کاظم مسلمانان کاملا غیر واقعی و hoax میباشد این تحقیق شبه علمی هم کاملا یک hoax و محض سرگرمی و شایعه میباشد . اصلا نه همچین دکتری وجود دارد و نه همچین مقاله ای هیچگاه منتشر نشده است

    این هم لینک : http://urbanlegends.about.com/od/medical/a/ogling_breasts.htm

    A search of the thousands of peer-reviewed articles contained in the National Institutes of Health medical journal database turns up zero items documenting the health benefits of staring at women's breasts, and, for that matter, zero items authored by "Dr. Karen Weatherby" (who does not exist, so far as I can tell).

    قرار نیست هر تحقیق غیر علمی و هر hoax را یک تحقیق علمی بدانیم !!!!!
    هر چند دید زدن پستانهای یک زن زیبا واقعا هیجان آور است !!!!!!!!!!!! جااااااان.
    گاهی اوقات نه باید دیندار بود و نه به شبه علم اعتماد کرد ............

    خواهشن اگر میخواهید مردم چشمشان به حقایق باز شود کاملا مقاله علمی بگذارید که منبع معتبر هم داشته باشد .

    با تشکر از شما .
    خواننده همیشگی سایت .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود، هم نظر شما را در خود وبلاگ اضافه کردم، و سپاس از تذکر، به اندازه کافی سرچ نکرده بودم و در نتیجه فریب خورده بودم، مرسی از تذکر شما

      حذف
  5. خواهش میکنم .
    به امید آزادی تمامی مردم ایران از بند هر چه عقیده دگم و دگم اندیشی و توهمات افیونی-دینی .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.