سه‌شنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۲

خاتمی با حمایت از روحانی، برای بار چندم، به دانشجویان قربانی فاجعه کوی دانشگاه بی حرمتی کرد و خون کشته شدگان را لگد مال کرد!

این دو نقل قول را به یاد آورید: بعد از کوی دانشگاه: خاتمی:به یاری خداوند، این بلوا خاموش شد!/حسن روحانی:اگر منع مسئولین نبود مردم ما با این عناصر اوباش به شدیدترین وجه برخورد می‌کردند!

حمایت خاتمی از حسن روحانی، داغ دلم را تازه کرد، نفسم را به شماره انداخت و به من ثابت کرد که بی شرفی خاتمی، دست کمی از خامنه ای ندارد.

مگر می شود قهرمانان و دلیرانی که در این سی ساله، شعله آزادی خواهی را در ایران روشن نگاه داشتند، فراموش کرد!؟

مگر می شود چشم فروبست و فراموش کرد که در اوج خفقان رژیم، امثال سیمین بهبهانی، دم از ساختن وطن و رها سازی آن از دست جلادان کردند؟!

مگر می شود فراموش کرد آزادی خواهانی که نزدیک به چهارده سال پیش، چون کاوه قد علم کردند و فریاد سر دادند که: «حکومت زور نمی خواهیم، آخوند مزدور نمی خواهیم!»

اجازه بدهید به یاد شما بیاورم:

قریب چهارده سال پیش، جنایتکاران بسیجی  و مزدور خامنه ای، به کوی دانشگاه تهران حمله کردند، و با فریاد یا زهرا، دانشجویان را از طبقات، به پایین پرت کردند! دانشجویان شجاعانه به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادند. دانشجویان از حق انسانی خود که حتی در قانون اساسی احمقانه رژیم به رسمیت شناحته شده استفاده کرده بودند، بماند که حق تجمع، حقی است که در اعلامیه جهانی حقوق بشر، به رسمیت شناخته شده است.

خامنه ای در جلوی همه و در جلوی دوربین های تلویزیونی صدا و سیما، از ترس به گریه افتاد.

لطفا به یاد داشته باشید که در آن روزگار، خاتمی، بیش از بیست میلیون رای داشت و مردم از حمایت کامل می کردند، هنوز نیز خامنه ای، قدرت کامل را در اختیار نداشت و مانند این روزها، حاکم بلامنازع کشور نبود!


در این میان، عکس العمل خاتمی، جالب است، او با بی شرمی، پشت دانشجویان را خالی کرد، به انها لقب اغتشاشگر داد و از آنها خواست تظاهرات را تمام کنند.

بعد از آنکه دانشجویان تظاهرات خود را به اتمام رساندند، این خامنه ای بود که باز قدرت را به دست گرفت، بسیجی ها و جنایتکاران انصار حزب الله را بسیج کرد، انها در تهران تظاهرات برگزار کردند و همین آقای حسن روحانی، در میان آنها حاضر شد و دانشجویان را شورشی و بلواگر لقب داد و گفت: (منبع)

"مردم ما به خوبی می‌دانند مسئله ولایت به عنوان مظهر وحدت ملی جامعه است. مسئله ولایت مظهر اقتدار ملی ما است. اهانت به مقام ولایت، اهانت به ملت است. اهانت به ایران است. اهانت به اسلام است. اهانت به مسلمانان است.اگر منع مسئولین نبود مردم ما، جوانان مسلمان، غیور و انقلابی ما با این عناصر اوباش به شدیدترین وجه برخورد می‌کردند و آنها را به سزای اعمالشان می‌رسانند. اینها خیلی پست‌تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهیم نسبت به آنها تعبیر حرکت براندازی را مطرح کنیم."

خاتمی یک ماه بعد از فاجعه کوی دانشگاه، چنین گفت:  

"شورش و بلوا در تهران، حادثه‌ی زشت و نفرت‌آوری بود که ملت عزیز و مقاوم و صبور و منطقی ما را مکدر کرد. آن‌چه در تهران پیش آمد، لطمه به امنیت ملی بود؛ تلاشی بود برای برهم زدن آرامش مردم شریف و تخریب اموال عمومی و خصوصی و بالاتر از آن، اهانت به نظام و ارزش‌های آن و مقام معظم رهبری. آن‌چه پیش آمد، حادثه‌ی ساده‌ای نبود؛ تلاشی بود برای مرزشکنی و برای ابراز کینه‌توزی علیه نظام که نه رابطه‌ای با این ملت شریف داشت و نه نسبتی با دانشگاه و دانشگاهیان. حادثه‌ی شورش، یک حرکت کور، یک بلوا، یک حرکت ضد امنیتی، با شعارهای منحرف‌کننده بود که به نظر من برای مخدوش کردن شعارهای مطرح‌شده در دوران جدید ریاست‌جمهوری به وجود آمد. ...حریک احساسات مردم متدین و دل‌سوز و وطن‌خواه که تاب تحمل حمله به ارزش‌ها، رهبری، و مقدسات خود را ندارند، فقط از آن جهت صورت گرفت که ملت به خشونت واداشته شود...به یاری خداوند این بلوا خاموش شد"
د محمدعلی ابطحی)، مردم‌سالاری، نشر طرح نو، تهران، ۱۳۸۸، ص ۱۰۵.

در حقیقت؛ خاتمی با اعلام حمایت از حسن روحانی، دو پیام ساده داد، یکی اینکه انتخابات رژیم را به رسیمت شناخته و خواستار شرکت در آن شده است، و دیگر آنکه گفته حسن روحانی، لیاقت ریاست جمهوری را دارد!!

اعلام حمایت خاتمی از حسن روحانی، بی احترامی مجدد او به شعور جامعه است، بی احترامی او به خون جوانانی است که در فاجعه کوی دانشگاه بر زمین ریخته شده است، و تنها نشان می دهد برای خاتمی، به مانند خامنه ای، بی شرفی مرزی ندارد...! 

نوشته های دیگر دیروز و امروز نگارنده: 







۱۶ نظر:

  1. آخه چرا به خودت سختی میدی جناب گمنامیان!
    اگه زنت مالی نیست دختر و عروست را که میتونی بفرستی به دبی پیش شیوخ کیر کلفت عرب!
    باور کن چون بی پولی خانوادت ازت متنفرند و زنت و دخترت دور از چشمت دارن کس و کونشون رو عرضه میکنند خب تو هم یه فیضی از این سفره پهن شده ببر لامصب!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ادبیات مزدوران رژیم جمهوری اسلامی . ننگتان باد که دیگران را با خودتان عوضی گرفته اید .

      حذف
    2. شنیدم زنای ایرانی رو که میرن کربلا اول میکنن بعد میکشن اونم جلو شیعه ایرانی . واقعا عاقبت شیعه به کجا رسیده که در راه حسین ولد زنا کس میده

      حذف
    3. کیر یزید تو دهن امام حسین (ع)

      حذف
  2. آقای ناشنای تو یه مادر جنده ی حرومزاده ای که کیر خامنه ای خوب به دهنت مزه کرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیر تو کس ننه حزب اللهی مثل تو. تو حلال زاده ای و پدرت خوک بوده خوک کس ننت را گاییده! کیر خامنه ای تو کس ننه حزب الله و بسیجی ها

      حذف
  3. با کیر بکون امام حسین (ع) و با کیر بکون فطمه الزهرا(ع)و زینب(ع).

    از مردم ایران می خواهیم در انتخابات حتما شرکت کنند. نتیجه مهم نیست مهم حضور شما و حفظ حاکمیت آخوند است.

    حدیث: هرکس خامنه ای را بگاید امام زمان را گاییده هرکس امام زمان را گاییده امام عسکری را گاییده.
    همین جور بگیر تا بررسی به کس ننه امام حسین.
    هرکس ننه امام حسین را بگاید محمد رسول الله را گاییده و هرکس رسول خدا را گاییده همان خدا را گاییده.

    پس برای حفظ نظام و حفظ اسلام و حفظ رسول الله و حفظ الله، در انتخابات شرکت کنید تا گاییده نشوند.

    پاسخحذف
  4. گاینده امامان شیعه: از مردم تقاضا داریم در انتخابات شرکت کنند. نتیجه مهم نیست مهم حضور مردم است. کیر بکون امام حسین و کیر بکون فاطمه الزهرا بنت رسول الله

    گاینده امامان شیعه: با درود به کیر به کون امام حسین و درود به کیر تو کون حضرت زینب. در انتخابات شرکت کنید تا مشتی محکم بر دهان امریکا بزنیم. کیر الاغ تو زهرا بنت رسول الله

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر کس خامنه ای را گایید مانند ان است که امام زمان را گایید (جعفر صادق ع)

      حذف
  5. شبکه 4 جمهوری اسلامی بی بی سی فارسی را جعل کرد!
    بعد از جعل فتوشاپی موشکها و ... اینک جعل بی بی سی فارسی!
    امروز قبل از ظهر شبکه 4 خبرنگار بی بی سی را نشان داد که از مردم شیک و کرواتی و بدحجاب می خواست مصاحبه کنند و آنان یا خودداری می کردند یا بی بی سی را متهم به دروغ می کردند یا از خامنه ای و ولایت فقیه و حکومت اسلامی با جان و دل دفاع می کردند و رای دادن را لازم میشمردند!!!!
    آرم بی بی سی و نشان میکروفون بی بی سی جعل شده بود.
    خیلی خنده دار شده بود. (وقاحت ملایان خنده دار بود!)

    پاسخحذف
  6. سالها بدبختی ایران رابه گردن استعمار و غرب می انداختند. الان هم که باعث بدبختی ما خامنه ای نظام اسلامی است. بخدا باعث بدبختی کشور نادانی اکثریت مردم این سرزمین است. سقف شعور و آگاهی اشان آنچنان پایین استکه هر کس از آنها سورای می گیرد. حتی فرق انتخاب و انتصاب را نمی دانند.این همه دعوی هم بر سرتعین آبدارچی نظام می سال دیگر به300کنند.تاریخ آنچنان می خندندکه ما به تاریخ قاجار میخندیم. هر که شعور و منطق داشت یا کشته می شود یااز کشور فرار می کند و یاگوشه گیر می شود. اکثریت نادان و تنبل و بی شعورهم به زندگی خفت بارشان ادامه خواهند داد تا نسلهای آینده به شعور و بلوغ اجتماعی و سیاسی برسند.آن مصدق بیچاره را هم همینمردم به آن روز در آوردند نه دستگاه شاه و کودتای غرب. از ماست که بر ماست.زنده باد خر!!

    پاسخحذف
  7. به خطر داره حسن روحانی روح عنی نماینده اسهال طلبی و گه توی روح‌گرایی و جنبش قهوه‌ای رای دهید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سدعلی التماس نکن! گوشتو ببرم خین بیاد؟

      حذف
  8. ظاهراً حربه حکومت آخوندی برای خر کردن ملت تا حدودی کارساز شده و عده ی زیادی از مردم میخوان به آخوند روحانی رأی بدن نمیدونم یک ملت از یه سوراخ چند بار باید گزیده بشن هنوز نفهمیدن که روحانی با جلیلی و قالیباف و رضایی هیچ فرقی نداره و همگیشون نماینده سید انی چلاق هستند

    پاسخحذف
  9. روح عنی روحانی قفل شکنی روحانی
    (روح منی خمینی بت شکنی خمینی)

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.