یکشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای، ما زسر بریده و اعدام وبلاگ نویسان نمی ترسیم، این جنایت تنها بنیان لرزان حکومتت را بیشتر سست می کند!

در چند روز گذشته، تایید حکم اعدام و حبس ابد برای چند وبلاگ نویس و تایید نهایی حکم اعدام سعید ملک پور، دنیا را شگفت زده کرده است.

گویا خامنه ای و رژیم جنایتکارش، قصد دارند گوی بی آبرویی را از رهبر کره شمالی بربایند و باعث رو سفید بشار اسد و صدام حسین شوند.

خامنه ای و تیم مشاورانش آنقدر احمق هستند که فکر می کنند با اعدام وبلاگ نویسان، فعالین عرصه سایبری می ترسند و فعالیت خود را متوقف می کنند. وه که چه خیال خامی...!

عموم فعالین عرصه اطلاع رسانی و وبلاگ نویسان، کسانی هستند که به دلیل پیگیری اخبار، بیش از همه از جنایات خامنه ای مطلع هستند و با اطلاع از این جنایت ها، پا به میدان گذاشته اند و اطلاع رسانی می کنند.

باید خطاب به خامنه ای گفت:

ما گر زسر بریده می ترسیدیم -------------در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

اگر قرار بود جنایت های خامنه ای، وبلاگ نویسان و فعالین عرصه اطلاع رسانی را بترساند و از فعالیت منصرف کند، همان روز اول پا به میدان نمی گذاشتند.

اعدام سعید ملک پور و یا مهدی علیزاده، آنهم به صرف نوشتن چند خط مطلب یا نوشتن یک برنامه کامپیوتری، جنایتی است که تنها به سستی بیشتر پایه های لرزان رژیم خواهد انجامید.

دست یازیدن به چنین جنایتی، تنها باعث می شود که وبلاگ نویسان و فعالین عرصه اطلاع رسانی، در تصمیم خود جدی تر شوند و تلاش بیشتری برای آگاهی بخشی به جامعه ایرانی صورت دهند.

پی نوشت: 
دوست عزیزم، آرتانوشته اسـت:

"میگن طرف یه برنامه نوشته که یک سایت پورنوگرافی از اون برنامه استفاده کرده و به همین دلیل باید اعدام بشه… مونده‌م اینا که خودشون هم پورن استاد هستند و هم پورن استار، و یک کشور را به فاحشه خانه سیاسی تبدیل کرده‌ن، حکم شون چیه؟!"
چند نوشته اخیر من: 

۱۲ نظر:

  1. اینو برای او بچه کونی بی نام و ناشناس توشتم که دوست داره هرشب زیر لینگهای جناب گمنامیان ، دهنشو با آب منی هفتاد افغانی پر کنم >>>
    حالا گوش کن
    خفه کن بچه کونی جق نباتی . حرفهای من قرقره نکن مادر جنده کونی پدر. تو بچه کونی با دودولت باید بدی آب نبات چوبی اماله کنی. کیر کیر نکن که با کیرم کلفت آنقدر میرنم تو سر کچلت که مثل انار آیادانی آب لمبو شه بعد دستاتو مبندم سر ابلمبوتو میکنم توکس کپک زده مادر جنت که همین الان دادمش به برادر بن لادن تا سیر از دهن همچین بگاهه اونو که کیرش مثل موشک پاتریوت از وسط کسش بزنه بیرون بره تو چشم بابات که خودم آنچنان کونش کردم که چشماش ورقلمبیده دم کس ننه جندت .

    خوردی تف کن تا بازم پرکنم حلقتو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از همین ادبیات مشخص است که این آقا چکاره است. واقعن که دست شاگردان مصباح یزدی را از پشت بسته است.

      حذف
  2. من نمی دونم شما چه گرایش و هدفی دارید. ولی اخه یه کم شعور هم بد نیست.
    این یارو بزرگترین گرداننده سایت های سکسی فارسی بوده. بعد شما انقدر که از این حمایت می کنی، از فعالین سیاسی داخل ایران که به خاطر آزادی (نه بی بند و باری) مشکلات دارن حمایت کردی خدایی؟
    پس بیا و لطف کن و به گند نکش این به اصطلاح دفاع از دموکراسی رو.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      حتما شعور چیز خوبی اسـت،

      اما می شود به من بگویید:

      یک-
      آیا منصفانه است که یک انسان به دلیل داشتن سایت سکسی کشته شود؟!

      دو-
      او اداره کننده سایت سکسی نبوده، این اعتراف به زور شکنجه از او گرفته شده است.

      سه-
      من تا جایی که توانسته ام، از دیگران هم حمایت کرده ام، اصولا فرق نداشته که طرف جزو کدام گروه سیاسی بوده، حتی از مجاهدین خلق هم در صورت دستگیری، حمایت کرده ام.

      در پایان،
      شما که مدعی شعور هستی، می شود به من بگویی آیا این کار شما درست است که بیایی ادعاهای احمقانه رژیم را تکرار کنی؟!
      او به زور شکنجه این اعترافات را کرده است، چرا نباید از او حمایت شود؟!

      حذف
    2. به نظر میرسد که تفکر شما از اخلاق، تفکر جده ی محترمتان است که اینگونه از یک کار عمیقن غیر اخلاقی (اعدام) به خاطر مسایلی که کاملن خصوصی است حمایت می کنید حتا اگر این اعترافات واقعی باشد که نیست (شکی در این نیست)، آیا ما حق داریم کسی را بکشیم؟ بعضی از ما که خود را مخالف جمهوری اسلامی می دانیم، در عمق ذهن خود فرقی (از نظر ارزشها) با او نداریم. بیایید خود، به تنهایی درستی و نادرستی مسایل را به قضاوت بنشینیم.

      حذف
    3. لطفا دهن کثیفتون رو ببندید.یارو دوست داره سایت سکسی برای خودش داشته باشه .شما نگاه نکن.مجبورت که نکردن.تنها کسی که باید اعدام بشه بابابزرگت خامنه ای هست

      حذف
  3. پاسخ‌ها
    1. با شرمندگی ، یک آدم بی سر و ته مثل تو چرا اسم خودش را چنین بزرگ انتخاب کرده است؟
      نوع جواب تو به : ممد ، اصخر ، جوات و میثم و این جور اسم ها می خوره .
      این اسم بزرگ را با حرفهائی که میزنی آلوده نکن ، مش ممد.
      آره بابا

      حذف
  4. این وبلاگ اگه مال این خانم است که عکسش بالای صفحه است فقط بگوید کسش چند است؟؟؟ بقیه اش با من.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این خانم ندا آقا سلطان است که خونش، خون پاکش، جمهوری اسلامی را به لرزه انداخته است.
      تو هم که گویا گرداننده ی خانه عفاف هستی و دنبال کاسبی کردن خودت می گردی.
      .
      آره بابا

      حذف
  5. <>
    این خانم ندا آقا سلطان است که خونش، خون پاکش، جمهوری اسلامی را به لرزه انداخته است.
    تو هم که گویا گرداننده ی خانه عفاف هستی و دنبال کاسبی کردن خودت می گردی.

    پاسخحذف
  6. باز به شوهرخواهرت توهین کردی ها
    آره بابا

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.