شنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۰

احکام قاتل زنجیره ای، قاضی صلواتی یادآور جنایات حجت السلام خلخالی است، و نشان می دهد این رژیم اسلامی، غیر قابل اصلاح است...!

کسانی که دوران بعد از انقلاب را درک کرده اند، به خوبی با نام آیت الله صادق خلخالی آشنا هستند و صد البته که اسم خلخالی، لرزه بر بدن آزادی خواهان ایرانی و فعالان حقوق بشر و انسان دوستان  می اندازد.

او جنایتکار و یک بیمار روانی بود، اگر انقلابی در ایران صورت نمی گرفت، بی شک او تبدیل به  یک قاتل زنجیره ای (Serial killer) می شد، درباره جنایات او همین بس که خودش اعتراف می کند جوان پانزده ساله ای را صرفا به جرم داشتن روزنامه مجاهدین (بدون برگزاری دادگاه و در محل دستگیری) اعدام می کند!

خلخالی پیرامون اعدام پسر نوجوانی که نشریه ارگان مجاهدین خلق را می‌خوانده‌است می‌گوید:

"برای خیلی از همکارانم سوال بود که چگونه می‌شود این‌ها را سر جایشان نشاند. عصر از پیش امام بازگشته بودم..... داشتیم می‌آمدیم داخل کوچه منزل که از شیشه ماشین دیدم دوتا بچه پانزده، شانزده ساله گویا مخفیانه چیزی با هم رد و بدل کردند. دستور دادم بگیرند و بگردندشان ببینم ماجرا چیه. خودم از کیف پسره این روزنامه مجاهدین را در آوردم. یادم هست فامیلیششریعتی بود... همانجا پسره را با گلوله زدم و به همراهانم گفتم اینجوری باید با این جانوران برخورد کرد! " (منبع)

چنین رفتاری، نه از یک انسان معمولی که تنها از یک آدم کش زنجیره ای بر می آید، در اینکه خلخالی یک بیمار روانی (Psychopath)  بوده است، هیچ شکی نیست؛ اما سوال اینجاست که چرا در یک نظام حکومتی به مدت یک دهه چنین جنایتکاری بر سر کار بماند و بدون هیچ مواخذه و بازخواستی به جنایت بپردازد؟!

وجود چنین اشخاصی در صدر حاکمیت، تنها اثبات این نکته است که این رژیم، رژیمی خونخوار است.

شاید برخی تصور کنند که این نظام اصلاح شده و دیگر چنین اشخاصی در صدر این نظام حضور ندارند، اما چنین نیست. ما اکنون شاهد حضور جنایتکاران دیگری هستیم، مثلا شخصی به نام قاضی صلواتی.

این جنایتکار که بر اساس گزارش ها ارتباط صمیمی با شخص خامنه ای دارد، سی سال بعد از انقلاب به مانند خلخالی عمل می کند و همچنان با احکام خود، نشان می دهد که خلخالی نمرده است، تنها اسمش از خلخالی به قاضی صلواتی تغییر یافته است.

به عنوان مثال، این جنایتکار اخیرا در حکمی، یک وبلاگ نویس و طنز نویس را به دلیل نوشته هایش به اعدام محکوم کرده است، در هرانا می خوانیم:

" خبرگزاری هرانا - در تداوم روند صدور احکام مرگ توسط قاضی صلواتی، رئیس شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، طی هفته‌های اخیر؛ "مهدی علیزاده"، طنز نویس و فعال سایبری نیز به اعدام محکوم شده است.به گزارش هرانا، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران مهدی علیزاده را محارب شناخته و به اعدام محکوم کرد.این حکم که توسط دادگاه بدوی صادر شده، طی روزهای گذشته به وکیل و خانواده‌ی وی ابلاغ شده است.مهدی علیزاده فخر آباد ۳۰ ساله، متاهل و اهل مشهد برای اولین بار در تابستان سال ۸۷ و پیروِ پروژه‌ی موسوم به مضلین بازداشت و مدت ۹ ماه را در بند ۲ الف زندان اوین گذراند و سپس به قید وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.وی برای دومین مرتبه و در تاریخ بیستم فروردین ماه سال ۹۰ دستگیر شد و هم‌اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین محبوس است.گفتنی ست که مهدی علیزاده هم‌پرونده‌ای سعید ملک پور و وحید اصغری که ایشان نیز به اعدام محکوم اند، می‌باشد.شایان ذکر است که ابوالقاسم صلواتی به تازگی برای جواد لاری، وحید اصغری و امیر میرزایی حکمتی نیز حکم اعدام صادر کرده است."
تنها بین خلخالی و قاضی صلواتی یک تفاوت عمده وجود دارد، و آن این است که خلخالی مرد و مردم ایران فرصت نیافتند که او را در دادگاه به محاکمه بکشانند، اما برای قاضی صلواتی داستان متفاوت است، چرا که رژیم اسلامی ایران، در شرف سقوط است و به زودی قاضی صلواتی را باید پشت میله های زندان ملاقات کرد.
چند نوشته اخیر من: 




توضیح درباره عکس سمت چپ: 

عکس : (جوخه آتش در ایران)،  برنده جایزه پولیتزر. این عکس صحنه تیرباران نه نفر از فعالان کرد که توسط خلخالی محاکمه شده بودند را نشان می دهد.

۱۵ نظر:

  1. در مورد اعدام منافقین بنده خدا حق داشت من جاش بودم این خارکسه ها را کاملا ریشه کن میکردم تمام بدبختی ملت ایران زیر سر این ولدوزناهاست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. bar pedar va madarat lanat ke tu haramzade ra pas andakhte

      حذف
    2. اگر هم مجاهدین خلق اشتباه می کردند و اصلا سوقصد به مملکت داشتند، باز هم به نظرت اون پسربچه پونزده ساله که تا سن قانونیش ممکنه هزار بار نظرش در مورد همه چی عوض بیشه رو باید می کشت؟
      قاحت هم حدی داره.روی این انسان فقط میشه اسم جنایتکار رو گذاشت.

      حذف
  2. من با کامنت بالا موافقم ولی علاوه بر اونها ترکهای خر هم نقش بزرگی دارند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست من به جای توهین به تمام ترکها بگو پان ترکها/این ساز جدایی و این تفرقه و آتش رو اونها به جان همه انداختن/

      حذف
  3. پدر مادر هر دو تای شما رو باید از کون دار میزدن تا اینقدر خایه امثال خلخالی رو بعد از مرگ هم ساک نزنید

    پاسخحذف
  4. وای بر ما خلایق هر چه لایق

    پاسخحذف
  5. بیشرف تر از شما غیر ایرانی ها خودتون هستید، تو روح باباتون سگ برینه آدم های غیر ایرانی که از خلخالی گور به گور شده دفاع میکنید. تو روح رهبرتون باید رید.(جواب ۲ کامنت بالا)

    پاسخحذف
  6. آخه شما جوجه تروریستا آب رو بریزین رو کون خونی مریم کس پاره که به گفته خودش اگه شبی 2 تا کیر فرانسوی نبینه تا صبح خوابش نمیبره

    پاسخحذف
  7. خیانتی که این جوجه تروریستا به ایران کردند در تاریخ بی سابقه است. این ولدوزناها با فروختن گرا به صدام در زمان جنگ باعث افزایش هزینه جنگ و خسارات فراوان شدند. سپس با افشای برنامه صلح آمیز هسته ای به کشورهای غربی که دنبال بهانه برای فشار به ملت ایران بودند کمک کردند. این همه فشار و تحریم که روی دوش ملت ایران هست نتیجه مستقیم خیانت این حرومزاده هاست. این بی شرفان دلق فروش نوادگان همان حرومزاده ای هستند که هنگامی که آریوبرزن و سپاهش در تنگه مقاومت میکردند راه میانبر را به اسکندر نشان داد و باعث شکست ایرانیان شد که گرفتار نفرین و طلسم ابدی گردید همانطور که نوادگانش دچار نفرین ابدی شده اند و هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنها نیست

    پاسخحذف
  8. جناب دوستدار وطن خداییش چه قلم دلنشینی داری. سعی کن بیشتر بنویسی. دمت گرم

    پاسخحذف
  9. کیرم دهن مریم بلنده جنده حرومزاده ای که دوره افتاده به کشیش و کدخدای دهات فرانسه کون میده که حمایتش کنن

    پاسخحذف
  10. مرگ بر منافقین=مزاحمین خلق

    پاسخحذف
  11. از دولت عراق تقاضا میکنم هر چه زودتر این حرومزاده ها را از خاک عراق اخراج کند اگر چه هیچ کشوری حاضر به پذیرش این تروریستها نیست

    پاسخحذف
  12. یکی از احکام اعدام قاضی صلواتی که جز ستمگری ناب نام دیگری ندارد:

    http://jahanezan.wordpress.com/2012/01/30/17083/

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.