چهارشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۰

آقای نیروی افتضاحی، کدام یک نیازمند محافظت هستند،اوباشان بسیجی برای حمله به سفارت بریتانیا،یا کودکان ارومیه در مقابل آدم ربایان؟

وقتی پلیس وقتش را می گذارد برای حفاظت از اوباشان بسیجی در حمله به سفارت خانه ها، معلوم است وقتی برای مبارزه با مافیای مافیای قاچاق نخواهد داشت...!

اخباری که در اینترنت و در بین مردم ارومیه دست به دست می چرخد، پشت هر انسانی را به لرزه می اندازد، چنین نا امنی حتی در حکومت طالبان در افغانستان نیز وجود نداشته است، چشم نیروی افتضاحی روشن بادا...!

در اخبار آمده است که بیش از چهارده کودک تا کنون ربوده شده اند، صحبت هایی از از مافیای قاچاق اندام کودک وجود دارد، و در این میان، طبق معمول پلیس ترسو و بی عرضه ایران، به تکذیب این اخبار اقدام کرده است.

بنا به گزارش ها جسد سه کودک تا کنون کشف شده که اجزای بدن آنها به سرقت رفته است. (منبع)

البته که ما خوب می دانیم معنای تکذیب اینگونه اخبار توسط پلیس این است که واقعا چنین اتفاقاتی رخ داده است، چه آنکه پلیس بارها به مردم ایران دروغ گفته است.

البته وقتی نیروی افتضاحی وقت و نیروی خودش را صرف محافظت از اوباشان بسیجی می کند تا به سفارت بریتانیا حمله ببرند و به دزدی و غارت آنجا مشغول شوند و ته مانده آبروی ایرانیان را ببرند، مشخص و واضح است که دیگر پلیس وقتی برای انجام وظیفه خودش ندارد و نمی تواند به مبارزه با آدم ربایی و آزار کودکان بپردازد.

باید از پلیس ایران پرسید کدام یک نیازمند محافظت هستند؟ ایا بهتر نیست به جای حمایت و حفاظت از اوباشان بسیجی در هنگام حمله به سفارت بریتانیا، از کودکان معصوم ارومیه ای محافظت کنید؟!

باور کنید این اوباشان و چاقو کشان بسیجی می توانند از خود محافظت کنند...!

این چند تصویر را ببینید تا بر شما ثابت شود پلیس در هنگام حمله بسیجی ها، از آنها حمایت و حفاظت می کرده است: 


نوشته های دیروز و امروز من:






۷ نظر:

  1. سلام گمنامیان جان
    وبلاگ بسیار خوبی داری ، اما چرا برای وبلاگت از فونت Tahoma استفاده نمی کنی که برای فارسی بسیار خواناتر و زیباتر است ؟

    پاسخحذف
  2. چشم گرامی، از این به بعد با آن می نویسم.

    پاسخحذف
  3. عمله های شما به سفارت حمله کردنند.سر عمله های شما۴۸ ساعت دیگه لندن را ترک می کنند..
    Farhad

    پاسخحذف
  4. هشدار جدي به جامعه!
    کيت هاي آزمايش بيماري ايدز در ايران ساخت چين است و جواب ها را درست نشان نمي دهد!

    اين يک اخطار جدي به جامعه است. دولت ايران به جاي وارد کردن کيت هاي تست ايدز از آلمان و آمريکا، اين کيت ها را از چين وارد کرده و اين کيت هاي چيني بيماري ايدز را در بدن افراد نشان نمي دهند! اخيرا اين موضوع زماني کشف شد که يک بيمار کرمانشاهي که چند سال مبتلا به ايدز بود، براي دريافت دارو به يک درمانگاه در تهران مراجعه مي کند و از طرف درمانگاه براي تست ايدز معرفي مي شود و مشاهده مي کند که جواب آزمايشش منفي است! دوباره آزمايش مي کنند و باز هم منفي مي آيد! تا اينکه اين مورد را به يک دکتر متخصص که آزمايشگاه او دستگاه تست ايدز ساخت آلمان دارد گزارش مي دهند و او بيماري اين فرد را تاييد مي کند.
    در اينجا مسئولين درمانگاه تهران متوجه مي شوند که چرا 6000 نفري که مظنون به بيماري بوده اند و به اين درمانگاه معرفي شده اند همگي جواب آزمايش آنها منفي بوده است! و هم اکنون اين افراد با خيال اينکه بيماري ايدز ندارند در جامعه در حال پراکندن اين بيماري خطرناک هستند!
    اي مردم ايران شما داريد تاوان سياست هاي غلط جمهوري اسلامي در درافتادن با غرب و نزديکي با چين فريبکار را مي دهيد! به هوش باشيد و به هيچ وجه به جواب هاي آزمايش پزشکي که با دستگاه هاي چيني داده مي شوند اطمينان نکنيد! جهت سکس با افراد هم از کاندوم استفاده کنيد حتي اگر جواب آزمايش شريک جنسي شما منفي آمده است به آن اطمينان نکنيد! اين خبر مهم را پخش کنيد تا جامعه آگاه شود! به دليل اينکه جمهوري اسلامي با اين پديده برخورد سياسي-امنيتي مي کند از ذکر نام درمانگاه مورد نظر به دليل حفظ سلامت کارکنان آن معذوريم. ما وظيفه خود دانستيم اين خبر را منتشر کنيم، ظلم بسيار بزرگيست به آينده سلامت مردم ايران اگر اين خبر را در بين مردم اطلاع رساني نکنيد! در ضمن 100 درصد وزارت بهداشت از روي پدرسگي اين خبر را تکذيب مي کند، اما شما فريب جواب کيت هاي چيني تشخيص بيماري ها را نخوريد و به فکر سلامت خود و اطرافيان باشيد!
    http://img193.imageshack.us/img193/729/chinakit.jpg

    پاسخحذف
  5. به نام آزادی وبه نام پروردگار آزاد آفرینمان تا پای جان برآزادگی ایستاده ایم تاآن روز که آزادی واقعی را به ایرانمان باز گردانیم سلام برحسین وبر آزادگان جهان

    پاسخحذف
  6. آب سگ به این دین آب سگی.

    پاسخحذف
  7. زندگی آب سگی در حکومت تخم سگی امام زمان خایه سگی بهتر از این نمیشه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.