چهارشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۰

حمله به سفارت خانه ها با حمایت نیروی افتضاحی کار کفتارها است؛ شجاعت گفتن مرگ بر ولایت فقیه در مقابل گلوله لباس شخصی ها است...!

به سایت ها و وبلاگ های عرزشی و نزدیک به حکومت که سر می زنیم، می بینم که تمام آنها پر شده از داستان فداکاری (!) و شجاعت (!) بسیجی ها در حمله به سفارت خانه بریتانیا در ایران.
نیاز به توضیح نیست که حمله به سفارت خانه یک کشور ثالث، بدون حضور نیروهای نظامی آنها و در حمایت نیروی افتضاحی، نیاز به هیچ شجاعتی ندارد، بلکه تنها فرومایگی و خصلت کفتار گونه بسیجی ها را می رساند.
البته که هیچ توقعی از بسیج و سپاه نیست، کسانی که برای اندکی پول بر روی هموطن خود چماق و چاقو می کشند، اصولا باعث روسفیدی کفتار ها هستند.
اما نکته بی شرمی و وقاحت آنها است که مدعی شجاعت نیز هستند، باید خطاب به این اشخاص گفت شجاع شما نیستید، شما موجودات ترسویی هستند که چون می ترسید برای دمکراسی و گرفتن حق خود مبارزه کنید، به مزدوری دشمن مردم یعنی خامنه ای روی آورده اید.
اگر قرار است شجاعت را تعریف کنیم، کسانی شجاع هستند که در مقابل گلوله شما و پلیس، سینه سپر می کنند و فریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه سر می دهند، اما وقتی شما را اسیر آنها می شوید، با انسانیت و ملاطفت با شما برخورد می کنند.
در اینجا چند عکس از رفتار مردم با شما عرزشی ها و مزدوران را می گذارم و همینطور چند تصویر رسمی از خبرگزاری های ایران، که نشان می دهد عرزشی ها بی ترس از نیروی افتضاحی و در حمایت آنها دست به چنین کار قبیح و زشتی زده اند. 
دو عکس زیر به خوبی نشان می دهد که عرزشی ها در همراهی و با حمایت پلیس به سفارت بریتانیا حمله کرده اند، وه که شجاعتی! 

و این عکس نشان می دهد انسان های شجاع و واقعی چه کسانی هستند، کسانی که اینچین کتک می خورند، اما زمان اسیری چنین مزدورانی، تن خود را سپر آنها می کنند، مبادا دیگرانی که عصبانی هستند، به آنها آسیبی برسانند.
اقایان بسیجی، مشخص است که شما نمی دانید شرافت چیست، اما با مقایسه این چند عکس، اگر کوچترین بهره ای از انسانیت برده باشید، باید به حال خود افسوس بخورید و سر به دیوار بکوبید...!

۱ نظر:

  1. من پیشنهاد می کنم با بررسی تصاویر، این افراد شناسایی شوند و نام ، پیشه و ارتباطات آنها منتشر و به سازمان های بین المللی و سفارت خانه های خارجی در تهران تحویل گردد تا برای آنان که ایران و فرزندان دانشجو و فرهیخته آن را در برابر جهانیان بدنام میکنند، درس عبرت باشد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.