چهارشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۰

اعتبار رژیم در حد دزدان دریایی سومالی/ وزیر امور خارجه بریتانیا از ترس جان کارکنان سفارت، اخراج دیپلمات های ایران را به تعویق انداخته بود...!

منبع ویدیو و گزارش: روزنامه گاردین/ویدیو سخنرانی وزیر امور خارجه بریتانیا در مورد حمله به سفارت  را در انتهای نوشته می توانید ملاحظه بفرمایید.ترجمه خلاصه ای از سخنرانی را نیز اینجا گذاشته ام:

"وزیر امور خارجه بریتانیا، گفت که  دیپلمات های ایرانی تنها چهل و هشت ساعت وقت دارند تا بریتانیا را ترک کنند، اخراج تمام دیپلمات های ایرانی به معنای قطع کامل تمام روابط نیست، دو کشور می توانند در مذاکرات بین المللی شرکت کنند، اما رابطه ایران و بریتانیا، همانند رابطه آمریکا خواهد بود. او افزود که در شرایط کنونی امکان فعالیت سفارت خانه وجود ندارد./او اضافه کرده است که بیش از دویست نفری که سفارت بریتانیا را اشغال کرده اند، دانشجویان شبه نظامی بسیجی (ملیشا) بوده اند که توسط سپاه کنترل می شوند. او افزود دیدگاه تخیلی است اگر تصور کنیم بدون اشکالی از حمایت رژیم این اتفاق رخ داده است"

نکته بامزه گزارش روزنامه  گاردین است که یک منبع در وزارت امور خارجه بریتانیا گفته که وزیر امور خارجه، تنها دقایقی بعد از اینکه مطمین شده هر بیست و شش نفر دیپلمات بریتانیا از ایران خارج شده اند، دستور رسمی اخراج دیپلمات های ایرانی را صادر کرده است چرا که از واکنش کثیف رژیم ایران علیه دیپلمات هایی که هنوز ایران را ترک نکرده اند، وحشت داشته اند.

فکر می کنم دزدان دریایی سومالی اکنون اعتبار بین المللی بیشتری نسبت به رژیم ایران  داشته باشند، براستی این رژیم کارش به کجا رسیده که کشورهای متمدن دنیا، از ترس جان دیپلمات های خود، اعلام موضع خود را عقب می اندازند و آنقدر به دولت ایران مشکوک هستند که می ترسند دولت ایران، اتباع آنها را به گروگان بگیرد و بکشد؟!

مدتها قبل وقتی دیدم وقتی رژیم ایران همسر محمد مصطفایی را به گروگان گرفته، نوشتم کهآقای خامنه ای، حرفم را پس می گیریم، رعایت کردن کلاس و شان دیکتاتوری پیشکشت، لااقل شان و کلاس دزدان دریایی را حفظ کن!

البته همه ما علت عصبانیت خامنه ای از بریتانیا را خوب درک می کنیم، بریتانیا بعد از کشتاری که رژیم بعد از انتخابات دو سال پیش راه انداخت، حساب بانکی مجتبی خامنه با بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون دلار پول، بلوکه کرده است، به همین علت هم خامنه ای در نماز جمعه آن موقع گفت بریتانیا از آمریکا بدتر است!
نوشته های دیروز و امروز من:





۲ نظر:

  1. بازواسه رد گم کردن مطلب مثلن ضد رژیم نوشتی؟؟؟؟؟؟ جوجه بسیجی عر عر زشی!

    پاسخحذف
  2. خوانندگان وبلاگ گمنامیان می دانند که گوساله های مجاهدین خلق، بشدت با من سر اینکه آنها سایت بالاترین را با تقلب تسخیر کرده اند، اختلاف دارند.

    چون من گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر مبنی بر نقض حقوق بشر در اشرف را در بالاترین منتشر کرده ام، به من انگ می چسبانند.

    البته از نظر گوساله های مزدور صدام، هر کسی که ذوب در ولایت مسعود رجوی نباشد، مزدور است، خواه سازمان دیده بان حقوق بشر باشد، خوه وزارت امور خارجه آمریکا که می گوید اینها تروریست هستند.

    فقط یک سوال،
    در این وبلاگ شما آزاد هستید و می توانید هر چه می خواهید کامنت بگذارید، می شود مجاهدین به من توضیح بدهند چرا به دلیل انتقاد از مسعود رجوی، یکی از اعضا کمپ اشرف را نه سال در زندان انفرادی نگه داشته اند؟!

    چرا در کمپ اشرف، ذره ای از این آزادی نیست؟!

    ضمنا،
    مزدور صدام،
    این را خوب بدان، هزار و پانصد مطلب در این وبلاگ نوشته شده، تنها سی یا چهل تای آن نقد مجاهدین بوده و بیش از هشتصد تای آن نقد رژیم به صورت مستند بوده است، که کافیست در فیسبوک نگاه کنی و ببینی چطور مطالب من در نقد خامنه ای و رژیم دست به دست می شود.

    لذا، تهمت مزدوری زدن به من، همانقدری ارزش دارد که تهمت مجاهدین به سازمان دیده بان حقوق بشر ارزش دارد!!

    توضیحات بیشتر اینجا :
    /----------/آقای بالاترین، باید حساب مرا به هدف خوش آمد مجاهدین به طور کامل ببندید تا این ننگ برای همیشه بر پیشانی شما حک شود...!

    http://gomnamian.blogspot.com/2011/11/blog-post_29.html

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.