چهارشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۰

سی سال پیش یک گله گاو به سفارت آمریکا حمله کردند، دشمنی با آمریکا آغاز شد و هشت سال جنگ با عراق حاصلش بود؛ اما اینبار متضرر رژیم است!

گاو عزیزی که با چوپانی و هدایت خامنه ای به سفارت یک کشور خارجی حمله می کنی، فراموشت نشود که جنگ هشت ساله ایران و عراق و کشته و ناقص شدن یک میلیون انسان و نابودی زیر ساخت های اقتصادی کشور، حاصل تسخیر احمقانه سفارت آمریکا بود.
گروهی  ابله با بی شرمی تمام به سفارت آمریکا حمله کردند و آنچنان روابط ایران را با بزرگترین قدرت دنیا تیره کردند که آمریکا در مقابل حمله عراق به ایران، چشم بر هم گذاشت.
حاصل این تسخیر احمقانه سفارت آمریکا که تجاوز به خاک یک کشور خارجی محسوب می شد، این بود که مردم ایران تبدیل ایران به یک خرابه بود و هنوز مشغول پس دادن تاوان آن هستند.
البته احمق فاشیستی مانند خمینی نمی توانست بفهمد که کشور ایران را به چه ویرانه ای تبدیل کرده است، اگر هم می فهمید برایش مهم نبود، برای او جنگ یک نعمت بود، در سایه جنگ بود که او توانست دیکتاتوری اسلامی خود را بنا کند.
ایران در زمان انقلاب در بلوک غرب جا داشت، آمریکا نیز اجازه دست درازی متحد شوروی (عراق) به ایران را نمی داد، هر چقدر هم که روابط ایران و آمریکا بد می شد، این یک اصل بود و آمریکا اجازه نمی داد ایران توسط عراق فتح شود به بلوک شرق بپیوندد، اما با حمله احمقانه گروهی ابله به سفارت آمریکا و حمایت خمینی از آنها، داستان طور دیگری ورق خورد، آمریکا به راحتی چشم خود را بر حمله عراق به ایران بست.
البته وقتی  یک کشور به آمریکا حمله می کند، در لبنان و اروپا بمب گذاری وترور می کند، دولت آمریکا دلیلی برای حمایت از آنها نمی بیند.
خامنه ای به امید این است که با اعمال احمقانه اینچینی، ریشه دیکتاتوری او محکم تر شود، البته دلیل دلخوری او از بریتانیا نیز مشخص است، بلوکه شدن میلیاردها دلار پول متعلق به مجتبی پسر او!
 زمان خمینی آمریکا به دلیل حضور شوروی در مرزهای ایران نمی توانست به آمریکا حمله کند، اما این روزها، روسیه تضعیف شده و محتاج کمک مالی آمریکا اصولا سدی جلوی راه آمریکا محسوب نمی شود.
اینبار داستان فرق می کند، شاید همین حماقت بتواند سرآغازی باشد برای سرنگونی رژیم.

۲ نظر:

  1. مسلمانانی که هیج جا شادمان نیستند!
    آنان در غزه شادمان نیستند
    آنان در مصر شادمان نیستند
    آنان در لیبی شادمان نیستند
    آنان در مراکش شادمان نیستند
    آنان در ایران شادمان نیستند
    آنان در یمن شادمان نیستند
    آنان در افغانستان شادمان نیستند
    آنان در پاکستان شادمان نیستند
    آنان در سوریه شادمان نیستند
    آنان در لبنان شادمان نیستند
    آنان در بحرین و کویت هم شادمان نیستند
    آنان در عربستان هم شادمان نیستند
    آنان در مالزی و در اندونزی هم شادمان نیستند
    پس در کجای این دنیا شادمانند؟؟
    آنها در استرالیا شادمانند…
    آنها در کانادا شادمانند…
    آنها در انگلستان شادمانند…
    آنها در فرانسه شادمانند…
    آنها در ایتالیا شادمانند…
    آنها در آلمان شادمانند…
    آنها در آمریکا شادمانند…
    آنها در سوئد شادمانند…
    آنها در هلند شادمانند…
    این بررسی نشان میدهد که آنها در کشوری که مسلمان نیست شادمانند!!
    با این حال آنها همواره کشورهایی را که در آنجا به شادمانی زندگی می کنند مورد انتقاد قرار می دهند!!
    ولی چه چیزی را مورد انتقاد قرار می دهند؟؟؟
    ـ نه اسلام
    ـ نه رهبری برخاسته از دین خودشان
    ـ نه خودشان را
    ولی می خواهند کشورهایی را که در آنجا شادمانند از بنیان تغییر دهند، تا به صورت کشوری که از آنجا می آیند درآید!!
    آیا شما در کار این جماعت هاج و واج نمیمانید؟؟

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز فکر کنم زیاد به خودت فشار میاری تا این مطالب رو بنویسی :) حواست باشه بیتشر فشار نیاری که میترسم.... خخخخخخخخ
    آمریکا نمیذاشت به ایران حمله کنن؟ عجب جوک قشنگی...
    اونوقت میشه بگی این اطلاعاتت رو از کجا آوردی که بزرگترین جامعه شناسای دنیا گفتن ما به ایران حمله کردیم به دلایلی که در ادامه میگم
    اما قبلش :
    تو ۳۰ فروردین ۱۳۶۷ آمریکا به نفتکش ها و سکوهای غیر نظامی ایران حمله کرد که از نظر قانون جهانی حمله به پایگاه های غیر نظامی ممنوعه... هولوکاستی که شما ازش دم میزنی اینو میگه...
    بعدشم آمریکا بالگرداشو فرستاد و مستقیما تو جنگ شرکت کرد... پس چشمش رو نبست :) از خداش بود یه جنگی، چیزی بشه بزنه به ایران که اونم دلیل داره و میگم در ادامه...
    تو ۱۲ تیر ۱۳۶۷ ناو آمریکایی یواس‌اس وینسنس یک هواپیمای غیرنظامی ایرباس مسافری ایران رو توی آب‌های خلیج فارس مورد اصابت موشک خودش قرار داد و تمامی ۲۹۰ مسافر آن را کشت... اینم حتما به خاطر هولوکاست بود :D
    اینم بد نیست بدونیم که : "در آن زمان دو دیدگاه اصلی در میان نظریه پردازان سیاسی آمریکا درباره ایران وجود داشت. دیدگاه نخست آن بود که ایران پس از سقوط شاه «ازدست رفته» است و باید به هر روش ممکن آن را بازگرداند. دیدگاه دوم این بود که در میان اداره کنندگان ایران، علایق غرب گرایانه بیش از علایق چپ گرایانه مشاهده می‌شود. در طول هشت سال بعد، موضع ایالات متحده در قبال ایران و جنگ را به تناوب به قدرت گرفتن یکی از این دو دیدگاه بستگی داشت"(ویکیپدیا)
    حالا شما بازم میگی دلیلش تسخیر سفارت بود؟ سفارتی که توش قبلا نفوذ داشت و جاسوسی میکرد و توی تصمیمات دست کاری میکرد؟ ههههه چه چیزا!!!
    حالا رسیدیم به صحبت های پایانی :-P
    دوست عزیز شما گفتی آمریکا چشمش رو بست درسته؟ اینارو از کجات میاری؟
    اینو ببین : "سه ماه پس از آغاز تجاوز و زمین گیرشدن ارتش عراق در ایران، ماسکی (وزیر امور خارجه وقت امریکا) اعلام کرد:« آمریکا با تجزیه ایران مخالف است."
    پ.ن : بله بله چقدر شما اطلاعات دقیقی دارین!!!
    حالا چرا آمریکا؟؟؟ گفتم که میگم جامعه شناسا چی میگن راجع بهش...
    بزرگترین جامعه شناسای آمریکا توی لژ های فراماسونری مستقرن و از نخبه ترین آدم ها هستن.. تمام رئیس جمهوراشونم بلااستثناء عضو این لژ ها هستن...
    طبق عقیده ی اونها که تقریبا بخش بیشترشون (منظورم لژهاست) رو یهودیا تشکیل میدن و یهودیا با اینکه بسیار کم هستند: "یهودیان جمعیت کوچکی از ایالات متحده آمریکا را تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۰۱ جمعیت این گروه بالغ بر ۴ میلیون نفر برآورد شده" (ویکیپدیا)
    اما با وجود اینکه کم هستند بسیار قدرتمندن، چشمه هایی از نفوذشونم میتونی اینجا بخونی : http://fa.wikipedia.org/wiki/%DB%8C%D9%87%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86_%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7
    حالا چه عقیده ای دارن؟
    این یهودیای عزیزتر از جان!!! یه جشنی دارن 13 فروردین ما به اسم هامان سوزان یا به اصطلاح خودشون جشن پوریم که تو این جشن بزرگترین وزیر وقت خشایارشاه رو آتیش میزنن... زیاد واردش نمیشم چون خیلی زیاده فقط در این حد بگم که اینا جشنشون کشتن ایرانیاس :) قضیه مال الان نیست ;-)
    حالا فکر کنم خیلی ساده میشه فهمید هدف آمریکارو :)
    به هر چیزی که قبولش داری و واست عزیزه به خاطر منحرف کردن آدم ها و ایرانیا از این مطالب و اطلاعات ضعیفِ ساخته ی ذهنت استفاده نکن :)
    نمیگم چیکار کن و چیکار نکن... ولی وقتتو با آدما تلف نکن
    هر کاری فکر میکنی درسته انجام بده و هر روشی فکر میکنی صحیحه پیش بگیر... اگه فکر کنی و تدبیر و اندیشه داشته باشی عقیده ی حال حاضرت عوض میشه :)
    کوچیک همه ی آدمای دنیا- مهدی
    با تشکر :)

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.