دوشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۰

آقای رضا پهلوی،فرصتی طلایی برای ایجاد یکپارچگی در اپوزسیون در اختیار شما است، بیا و به جای تخت شاهی، بر قلب ما سلطنت کن..!


گویا آقای  رضا پهلوی، به جمع وبلاگ نویسان پیوسته است و این آدرس وبلاگ ایشان  و این هم آدرس صفحه شخصی ایشان در سایت بالاترین است.این اقدام ایشان بسیار خجسته است، و نشان می دهد که ایشان حاضر به شنیدن حرف و پاسخ دادن است. دیدن نوشته ایشان در وبلاگستان، مرا بر آن داشت تا از بخش پیشنویس(درفت) وبلاگم، این نوشته را که قبلا قلمی شده بود، اما منتشر نشده بود را بیابم و خطاب به آقای پهلوی، منتشرش کنم. 


خلاصه این نوشته :  

آقای رضا پهلوی، فرصت طلایی در اختیار شما است، کافیست بگویید دیگر در پی تاج و تخت و سلطنت نیستید، عنوان شاهزدگی را کنار بگذارید و در نقش یک ایرانی، برای یکپارچه کردن اپوزسیون ظاهر شوید، در صورتی که دیگر مدعی تاج و تخت سلطنت نباشید، تبدیل به فردی مورد اعتماد برای تمام اپوزسیون خواهید شد و پاشنه آشیل مبارزات مردم ایران (نبود رهبری) را پر خواهید کرد. 

آقای پهلوی، اکنون  فرصتی طلایی پیش آمده است، این فرصت طلایی، ماحصل تلاقی چندین فرصت مختلف به شرح ذیل است:

-         چندین سال است که به یمن حضور ماهواره و اینترنت، در جامعه ایرانی روشنگری بسیار صورت گرفته است و تظاهرات خرداد ماه دو سال پیش و حضور بیش از سه و نیم میلیون نفر در خیابان های تهران، بهترین مدرک است که نشان می دهد مردم ایران، چطور از جان گذشته در پی دموکراسی هستند.
-         اصلاح طلبان حکومتی در این دو ساله، کارنامه بسیار بدی را از خود به جا گذاشتند و نشان داده اند که تنها دغده منافع خود را دارند و برای آنها آینده کشور و دمکراسی اهمیتی ندارد. مردم ایران نیز به صراحت از آنها قطع امید کرده اند.
-         پاشنه آشیل جنبش آزادی خواهی ایران، نبود رهبری کاریزماتیک و قابل اعتماد است که مردم ایران، بتوانند به آن رهبری اعتماد کنند. واقعه اخیر دریاچه ارومیه نشان داده است که چطور مردم ایران همچنان حاضر هستند جان خود را به خطر بیاندازند.
-         اپوزسیون ایرانی، حضور فعال دارند، اما مهمترین مشکل آنها، عدم هماهنگی و نبود شورای رهبری برای یکپارچه کردن آنها است.
آقای پهلوی، مردم ایران نمی توانند به شما برای رهبری اعتماد کنند، چه آنکه خاطره خوشی از زمان شاه ندارند، در اثر نبود دمکراسی و آزادی بیان در زمان پدر شما، مردم ایران گرفتار غول بیابان شده اند و خمینی و خامنه ای بر گرده مردم سوار شده اند.

آقای پهلوی، تا زمانی که شما مدعی تخت سلطنت هستید و می خواهید در حکومت آینده شاه شوید، مطمین شوید که مردم ایران به شما اعتماد نمی کنند و شما جز گروه سلطنت طلبان، طرفدار دیگری نخواهید داشت.


برای اینکه اعتماد مردم ایران و اپوزسیون ایرانی را جلب کنید، کافیست که بگویید ادعایی برای سلطنت در حکومت آینده ایران ندارید و عنوان شاهزادگی خود را کنار بگذارید، آنگاه مردم ایران و اپوزسیون می توانند به شما اعتماد کنند و مطمین باشند که اعتماد به شما، منجر به دیکتاتوری دوباره سلطنتی در ایران نمی شود. 

اما اکنون فرصتی طلایی در اختیار دارید، مردم در پی دمکراسی هستند، رژیم مستاصل است، اصلاح طلبان حکومتی نزد مردم بی اعتبار و سیه روی هستند، نیروهای بسیار زیادی از اپوزسیون نیز حضور دارد که متفرق هستند و اکنون شما  می توانید در قالب یک قهرمان برای مردم ایران ظاهر شوید.

کافیست شما اعلام کنید که در پی سلطنت نیستید، خود را دیگر شاهزداه نمی دانید، فقط برای اتحاد اپوزسیون آمده اید و آنگاه است که هم اپوزسیون و هم مردم ایران به شما اعتماد می کنند. سی سال است که این اپوزسیون نتوانسته آنچنان که باید اثرگذار باشد، چون یکپارچه و متحد نبوده است.


فعالین سیاسی تا زمانی که می بینند شما حرف از سلطنت می زنید، دیکتاتوری دهه پنجاه را به یاد می آورند و نمی توانند به شما اعتماد کنند. شما پتانسیل جلب اعتماد آنها را خواهید یافت، اگر مدعی سلطنت نباشید.

آقای رضا پلهوی، پاشنه آشیل جنبش آزادی خواهی ایران، تنها همین نبود یکپارچگی و عدم هماهنگی در بین اپوزسیون است و شما براحتی می توانید این خلا را پر کنید و قهرمان مردم ایران شوید.

آقای پهلوی، مطمین باش شاهنشاه واقعی نلسون ماندلا است که نه تنها بر قلب مردم کشورش که بر قلب بسیاری از آزادی خواهان دنیا، سلطنت می کند، چرا که زمینه ساز دمکراسی و برابری در آفریقای جنوبی شد. باور کنید که لذت پادشاهی بر قلب مردم، از هر سلطنتی بیشتر است...!

لینک این مطلب در بالاترین-----------آزادگی--------------ریشه ها
نوشته دیگر امروز من:

۲۱ نظر:

  1. توصیه بسیار جالب وبه موقعی است امیدوارم این پند دوستانه بگوش رضا پهلوی برسدوآنرا به دقت مورد بررسی قراردهد .... گرچه دراین مورد شک دارم ایشان این جرات وشهامت را داشته باشد که از پوسته ولیعهدی! خارج شود.... ایشان سالهاست ارزوی محال رسیدن به پادشاهی را لای زرورق واژه ها می پیچد وبه دیگران هدیه می کند.... من فکر می کنم اگر چنین درخواستی را انجام دهد به نبوغ وپختگی رسیده است

    پاسخحذف
  2. آقای پهلوی بجز شاهزاره بودن چه وجه سیاسی دارند که بتواند صلاحیت سیاسی داشته باشد تا رهبر مردم ایران باشد ایشان اگر ادعای سلطنت نکند چه ادعای دیگری میتواند بکند

    پاسخحذف
  3. Well said. Reza Pahlavi always expresses love for his country and fellow Iranians but whether or not he does what the author proposes is the ultimate test if his statement is genuine. I know if it were me freeing Iran from the clergy dictatorship would be my single most important mission not the power.

    پاسخحذف
  4. باید این واقعیت را پزیرفت* که اساس وجود سیاسی آقای رضا پهلوی با پادشاهی/ سلتَنَت گره خورده است و اینکه از ایشان! بخاهید این اساس را کنار بگزارند، کار درستی نیست. اما دمکرات بودن ایشان وقتی صابت میشود که حداقل صریحن بگویند به پادشاهی، به عنوان یک مقام تشریفاتی نگاه میکنند و اگر بر فرض، مردم رای به این نوع پادشاهی دادند، حق دارند که پادشاه را هم انتخاب کنند. وراثت بی وراثت! تازه اون موقع ایشان! میتوانند در شورای رهبری ثبت نام کنند.

    پاسخحذف
  5. به نظر من منطقی‌ نیومد..شاهزادگی یک لقب نیست..شاهزاده یعنی‌ چه؟ فرزند شاه..ایشان فرزند آخرین شاهِ ایران هستند، نمی‌‌شود این را انکار کرد. مثل این می‌‌ماند که کسی‌ از شما بخواهد بگویی "وبلاگ نویس" نیستی‌! این حتی با آن لقب "عالی‌ جناب" فرق دارد که شما برای آن فرد روحانی بکار می‌‌برید (از یکی‌ از ترجمه‌های شما)/

    پاسخحذف
  6. به طرفداران جان برکف رضا پهلوي بايد گفت که اينقدر از مردم بدبخت ايران طلبکار نباشيد.
    مردم يک خر مي خواهند که به آنها سواري دهد نه يک آقابالاسر ببخشيدا شما مردم را اشتباه گرفتيد! همين الان شاه دارند که تاج سياه بر سرش است. نياز به شاه ندارند.
    مردم نياز به يک خر دارند که به آنها سواري دهد اگر آقاي پهلوي قبول مي کند که جاي خر(احمدي نژاد) بنشيند بسم الله...
    ولي جاي شاه (خامنه اي) شرمنده
    آن جايگاه بدرد مردم نمي خورد تا چند وقت ديگر آن جايگاه را در موزه مي توان پيدا کرد.

    پاسخحذف
  7. مردم ایران به همبستگی، هم اندیشی و خردورزی نیازمندند، قهرمان یا رهبر نمی خواهند.

    پاسخحذف
  8. خدای من میشه ان روزی را ببینم شاهزاده رضا پهلوی را دو باره در ایران ببینم برای ان روز شب و روز دارم دعا میکنم میترا

    پاسخحذف
  9. نویسنده یک پیشنهاد ندارد بلکه چند پیشنهاد دارد. پیشنهاد اصلی‌ ایشان که شهیار ایران (خرده نگیرید که من اینگونه از ایشان یاد می‌کنم، هر کسی‌ باید آزادی بیان را داشته باشد.) می‌‌تواند یک هماهنگی میان گروه‌های اپوزیسیون بوجود بیاورند بسیار عالیست. منتها نویسنده گویا از فعالیت‌های ایشان خبر کاملی ندارند. به لحاظ این که در یک شهر با ایشان زندگی‌ می‌کنم نه به عنوان کسی‌ که با ایشان تماس دارم، من فقط دنبال فعالیت‌های ایشان بوده‌ام، می‌‌توانم بگویم که ایشان در این ۲ سال گذشته بی‌ وقفه به دنبال همین کار بوده‌اند. گرچه به قول نویسنده مردم خیلی‌ فهم و درک بالایی پیدا کرده‌اند (که من با ایشان کاملا موافق نیستم)، شوربختانه گروه‌های سیاسی در خارج هنوز اندر خم کوچه هستند!!

    در ضمن، نویسنده باید آگاه شود که همانگونه که در یک پیام دیگر آمده، ایشان فرزند شاه فقید ایران هستند و این که ایشان شاهزاده هستند دست ایشان نیست و نبوده ولی‌ اگر با خود ایشان تماس بگیرید می‌بینید که ایشان اصلا به دنبال اینگونه مسائل نیستند و بالاترین شادمانی برای ایشان بدست آوردن تاج و تخت نیست بلکه آزادی ایران.


    بارها ایشان اعلام کرده اند که مردم ایران تصمیم گیرنده خواهند بود چه ایشان ادعای پادشاهی داشته باشند یا نه. نویسنده گرامی‌ باید به این نکته‌ها توجه کنند.

    پاسخحذف
  10. آقا به رضا پهلوی باید گفت فرض کنيم مردم به نظام پادشاهی آره بگن کی گفته حالا تو بايد پادشاه بشی اونم بايد رای گيری بشه هر کی خواست خودشو نامزد پادشاهی کنه

    پاسخحذف
  11. دیرز صفحه کامنت وبلاگ ایشان باز بود و من این کامنت را آنجا نیز گذاشتم اما امروز دیگر صفحه کامنتها وجود ندارد در هر صورت ایشان چنانچه خواهان گرفتن تیپ دمکراتیک می باشند باید به سوالات ساده زیر پاسخ گویند
    1-: لقب شاهزاده اگرچه یک فکت است و غیر قابل انکار (که پدر ایشان شاه بوده اند) اما بیانش در یک نظام دمکراتیک بیشتر ضم است تا مدح و بیشتر به درد بادمجان دورقاب چینهایی میخورد که غیر از چاپلوسی و به قول مهران مدیری پاچه خواری کاری نمی دانند اگر هم نیتشان جز این باشد امکان انحراف در منادا را پدید خواهد آورد البته دوستان می دانند که در مثل مناقشه نیست و به هیچ وجه قصد توهینی در کار نیست اما عنوان شاهزاده در عصر فعلی مانند حرام زاده است (حرام زاده در تصور عامه شخصی است که مولود پدر و مادری است که به روش های عرفی و شرعی رایج به عقد یکدیگر در نیامده اند) اگرچه همه می دانیم که کودک مذکور فاقد هرپونه گناهی در زمینه نطفه خویش است اما تقریبا همه جا حرام زاده معادل دشنام به کار می رود. به عقیده من شاهزاده در دوران فعلی لااقل برای کسانی که علاقه ای به نظام های دمکراتیک دارند بیش از تحسین جنبه دشنام دارد.
    2- صرف نظر از اینکه در دوران فعلی چه ظلم عظیمی بر کشور ما و مردم ایران می رود ایشان توانایی بیان به تمام یا لااقل بخشی از ظلمی که در دوران پدر ایشان بر ایرانیان رفته را دارند؟ (سوال صرف در زمینه توانایی ایشان است و از ایشان نخواسته ایم تا به این ظلمها اعتراف کند و جنبه جامنتال ندارد و فقط ابیلیتی ایشان مورد سوال است)
    3- توانمندی ایشان در چه حوزه ای است؟ کلا انچه از شاهان و شاهزادگان در تصور داریم موجودات بی مصرفی بوده اند که فقط به حیف و میل کردن بیت المال مشغول بوده اند حالا اگر دوران گذر در ایشان موثر بوده است و به فکر حضور در محیط وبلاگ نویسی افتاده اند ما را از توانمندیهایشان اگاه کنند. ایشان متخصص چی هستند؟ و از چه راهی امرار معاش می کنند؟
    البته سوالات متعدد دیگری نیز هست که ایشان باید پاسخ دهند که بماند ... در اثنای نوشتن این کامنت دوستی که شاهد تایپ کردن این کامنت بود کلمه ای گفت که اگرچه بدبینانه است اما جالب است ... "عمراً"

    پاسخحذف
  12. با درود
    1- فرمودید: "آقای پهلوی، مردم ایران نمی توانند به شما برای رهبری اعتماد کنند، چه آنکه خاطره خوشی از زمان شاه ندارند..."
    کار ما از زمانی درست میشود که یاد بگیریم به جای مردم ایران حرف نزنیم. اصلا باید این اصطلاح را از گفتارمان حذف کنیم! چه کسی به شما اجازه داده به نام مردم ایران اظهار نظر کنید. بفرمایید من نمیتوانم به شما اعتماد کنم... بفرمایید من خاطره خوشی از زمان شاه ندارم...
    والا تا آنجا که من دیدم همه از زمان شاه خاطره خوش دارند. ما هم که آنزمان را ندیدیم در صفحات فیسبوک و اینترنت هرعکس و فیلمی از آنزمان دیدیم بسیار جالب و خوب بوده است. البته که شلاق ساواک به ما نخورد. ولی منظور اینکه یاد بگیریم به جای مردم حرف نزنیم.
    2- "آقای پهلوی، تا زمانی که شما مدعی تخت سلطنت هستید و می خواهید در حکومت آینده شاه شوید، مطمین شوید که مردم ایران به شما اعتماد نمی کنند و شما جز گروه سلطنت طلبان، طرفدار دیگری نخواهید داشت"
    این هم به همین شکل تنها یک اظهار نظر از سوی یکی از ایرانیان یعنی شماست. کار ما از زمانی درست میشود که یاد بگیریم هرکس میتواند هرچیزی طلب (از جمله سلطنت طلب) باشد. و این گروه سلطنت طلب به قول شما ممکن است به اندازه ای بزرگ شود که اکثریت شود و بنابر دموکراسی ایران را در دست بگیرد.
    3- "کافیست که بگویید ادعایی برای سلطنت در حکومت آینده ایران ندارید و عنوان شاهزادگی خود را کنار بگذارید، آنگاه مردم ایران و اپوزسیون می توانند به شما اعتماد کنند"
    تا آنجا که میدانیم چنین ادعایی مطرح نشده. اگر نه! لطفا لینکی از مصاحبه ای یا نوشته ای از ایشان بدهید که در آن ادعایی از جانب ایشان برای بر تخت نشستن آمده باشد. سخن از برداشتن عنوان شاهزادگی هم خنده دار است. ایشان شاهزاده هستند جناب! چه کار کنند؟ شاه بودن پدرشان را منکر شوند یا نسبت پدر پسری خود با پدرشان را؟! کمی بیشتر بیاندیشیم و بعد قلم به دست بگیریم. آن لقب ولیعهدی است که میتوان از آن کناره گرفت نه شاهزادگی. ولیعهدی هم که دیگر وجود ندارد چون پدرشان درگذشته.
    4- درباره اعتماد اپوزیسین به ایشان در صورت کنار گذاشتن به قول شما شاهزادگی هم مطمئن نباشید. احزاب چپ یا احزاب مصدقی با کینه و نفرتی که همه سلولهای بدن و تار و پودشان را فرا گرفته چطور به رهبری ایشان تن در میدهند؟ تردید نکنید که دستشان برسد ایشان را به گناه پدر و پدربزرگ به صلابه میکشند.
    5- "عالین سیاسی تا زمانی که می بینند شما حرف از سلطنت می زنید، دیکتاتوری دهه پنجاه را به یاد می آورند..."
    این در واقع نشان میدهد که شما اصلا پیگیر رفتار و گفتار سیاسی او نیستید. یا هستید و به عمد این حرفهای کاملا نابجا را میزنید. چون ایشان هرگز (دستکم در دو دهه اخیر) حرف از سلطنت و جمهوری نزده.
    6- "آقای پهلوی، مطمین باش شاهنشاه واقعی نلسون ماندلا است که نه تنها بر قلب مردم کشورش که بر قلب بسیاری از آزادی خواهان دنیا، سلطنت می کند، چرا که زمینه ساز دمکراسی و برابری در آفریقای جنوبی شد"
    به نظر من شما در واقع در پی حذف سیاسی ایشان در آینده ایران هستید و این گفتار شما در واقع یک فریب و دام است. ماندلا نخست برای آفریقا کاری کرد و سپس از سیاست کنار کشید. هنوز آقای پهلوی برای ایران کاری سیاسی نکرده که بخواهد به شاهنشاهی قلبها افتخار کند! ایشان همه هدف خود را آزادی و دموکراسی برای ایران دانسته و با شناختی که وجود دارد اهل پست سیاسی (پادشاهی به سبک پدرش یا ریاست جمهوری) نیست. پس این حرف شما در واقع دامی برای حذف ایشان تعبیر میشود. البته این نظر من است
    پیروز باشید.

    پاسخحذف
  13. اقاي نويسنده آيا ما در فحش دادن به سگ توله هاي ولايت هم مجازيم ؟سپاس

    پاسخحذف
  14. ناشناس آخری،
    شما در فحش دادن به نویسنده وبلاگ(خود من!) هم مجاز هستید، تا چه رسد به مزدوران ولایت!
    .
    هیچ کامنتی اینجا حذف نمی شود.
    .
    اما،
    من توصیه می کنم به جای فحش دادن از زبان منطق استفاده کنید و مانند بقیه، به بیانی مودبانه حرف خود را بفرمایید.

    پاسخحذف
  15. برو بابا دلت خوشه

    پهلوی باعث همه مصیبتهای امروز ماست

    پاسخحذف
  16. اگر از رضا پهلوی برای مشارکت در ساختار ایران جدید دعوت به عمل آوری او باید متعهد گردد نه با روح پدرش بلکه با روح پدر بزرگش گام در این مبارزه بگذارد . رضا شاه مرد بزرگی بود و خدمات ارزنده ای به کشور ما کرد ولی فرزندش تافته های او را رشته کرد و از بین برد .

    پاسخحذف
  17. جوامع فاقد کانالهای دموکراتیک همیشه در معرض ایجاد استبداد هستندو مگر در مواقعی که رهبرانی کاریزماتیک برای مدت کوتاهی مردم را به سمت خوشبختی ببرند. مشکل اصلی انتخاب یک فرد برای رهبری نیست ابتدا باید شورای رهبری با هدف رایج دادن اصول حقوق بشر را تشکیل داد بعد برای آن برنامه ریخت به مردم آموزش مقاومتهای مدنی را ارائه کرد . اعتصابات و .....برنامه ریزی کرد لذا نیازی نیست به دنبال یک نفر برای رهبری بگردید. یک شورا بهتر می تواند منافع مردم را تامین کند.

    پاسخحذف
  18. اولا شاشيدم به دهن اون توله سگ ولايت و ولي امرش ! كه همه جا دهن و زبان كثيفشون را باز ميكنند و گه خوري !ميكنند . به دليل كه معلوم نيست من و شما چه كار باهاشون كرديم كه هر جا ميريم و حرف ميزنيم پشت ما رو بو ميكشند! آخه شما را جه مربوط به شازده و اين هر حرفا
    دوما واقعا ما خودمون را فريب ميديم بدجور!آخه شما فكر ميكني جدي جدي اين توله سگ ها نميفهمند كه دارند اينجوري پاچه ميگيرند؟وخاويار آغا ميل ميكنند؟اونوقت ما به همچين جانوارايي بايد احترام بزاريم و دمكراسي رارعايت كنيم ؟اين معلوم نيست سركدوم سفره نون خوردها اصلا انسانيت حالي شونه ؟
    بگذريم خيلي وقت بود ميخواستم چارتا ليچار بار اين زبالهاي فسيل پرست بكنم !!!
    اما برسيم به شازده !
    حقيقتا من فكر مي كنم اين پيشنهاد شما نشان از تشخيص عميق ودقيق و نزديك شما از بطن روح و روان ما ايراني دارد- بله ما ايراني جماعت به آقا بالاسر نياز داريم تا راه را پيدا كنيم بي رو در وايستي !فقط از شانس بد ما هر اومده تو زرد بوده تا اين آخري كه از تو گه اومده بيرون
    اميواردم شازده رضا ( كشمش بي دم كه نميشه !)واقعا بتونه در حرف و عمل مصداقي باشه براي آنچه ما رويا داريم . فعلا تا همين جا !

    پاسخحذف
  19. Iran, Iran mishavad agar hame az har goroh va ba har andisheyee ba ham hamrah shavim va daste molayane, tazy paraste palid ro az sarzamineman kotah konim.

    پاسخحذف
  20. BA DROOD BAR TAMAMY FARZANDAN KOROUSH TA PAHLAVI TANHA VA TANHA RAH NEJAT IRAN VA IRANY GHOOSH FARA DADAN BE FARAMIN VA DASTORAT MIRASDAR TAJ O TAKHT KIANY REZA SHAH DOVOM AST KE MONJAR BE AZADY IRANZAMIN KHAHAD SHOUD KE HICH RAHI DIGAR VOJOD NADARAD KE AGAR HAST BENEMAID TA KE BISH AZ IEN BE DAST ESHGHALGARAN ALARAB NABOOD NASHAVIM

    پاسخحذف
  21. NATIJEH ENGHELAB NIK GOUFRARHA O NIK ANDISHEHA O NIK KERDARHAYE IRANY DAR BARABAR BAD GOOYAN O BAD ANDISHHA O BAD KERDARHAYE ESHGHALGHAR ALARAB NEJAT FARHANG IRAN RA BE ARMAGHAN MIAVARAD

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.