پنجشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۹۰

ویدیو / زمانی که پلیس بریتانیا هم با مردم می رقصد / این تفاوت پلیس ایران است با پلیس یک کشور دمکراتیک

گزارش و منبع ویدیو ها از روزنامه تلگراف لندن

این دو ویدیو را مقایسه کنید، تفاوت یک کشور دمکراتیک و آزاد را با یک کشور دیکتاتوری ، براحتی می توان در این دو ویدیو دید.

برای مقایسه این چند ویدیو، باید دو تفاوت نظام دیکتاتوری با نظام دمکراتیک و آزاد، در مد نظر داشت، در نظامی دمکراتیک ، کشور به صورت شایسته سالاری اداره می شود، سیاسمتداران تمام تلاش خود را می کنند که کمترین اشتباه را داشته باشند، چون در صورت اشتباه، روزنامه نگاران ، آنها را به صلابه خواهند کشانید(چرا که آزادی بیان وجود دارد) و به دلیل شایسته سالاری ، مردم جامعه هم امنیت اقتصادی (رفاه)  دارند و هم امنیت اجتماعی.

اما در یک کشور دیکتاتوری مانند ایران ، دولتیان مشغول غارت هستند، هیچ کسی هم جرات سوال و یا انتقاد از آنها را ندارد. مردم نه امنیت اقتصادی دارند (دولتیان مشغول غارت هستند) و نه امنیت اجتماعی.

در یک کشور دمکراتیک ، پلیس وظیفه اش تامین امنیت شهروندان است و تمام تلاشش را می کند تا به بهترین نحو این کار را انجام دهد، اجازه بد رفتاری و خشونت با شهروندان را ندارد وحتی اگر کسی مرتکب خلافی شد، از حق دادگاه منصفانه برخوردار خواهد بود.

اما در یک کشور دیکتاتوری، وظیفه پلیس صرفا سرکوب مردم است، پلیس به جای برخورد با جرایم اصلی (چون تجاوز و مواد مخدر) ، تمام تلاشش این است که آزادی های مردم را سرکوب کند و به آزار آزادی خواهان بپردازد.
این دو ویدیو را ببینید و به یاد بیاوریم که چه راه طولانی در پیش داریم تا این کشور خرابه را باز سازی کنیم.

ضمنا، این تصاویر ، متعلق به همان کارنوال ناتینگهام است که فارس  خبرگزاری رسمی جمهوری اسلام (فارس نیوز) ، عکس هایش را به عنوان عکس های صدور انقلاب اسلامی به فرانسه منتشر کرده بود (منبع) !
      /-----------/  نوشته دیگر امروز من : 

لینک این مطلب در بالاترین------------آزادگی--------ریشه ها

رفتار پلیس ایران با مردم
رفتار پلیس بریتانیا با مردم
و این یکی : 

۱ نظر:

  1. من حاظرم شرط ببندم که چند روز دیگه در گزارش ۲۰:۳۰ صدا و سیما یا شبکه های دیگر داخلی یک گزارش راجع به نیروهای انتظامی نشان میدن که در آن عملکردی مشابه از نیروهای انتظامی در یکی از راهپیمائیهای ساختگی نشان داده میشه. فقط به جای رقص باید دید چی پیدا میکنن. فقط کافیه یکی از گماشته های ضرغامی این ویدئو ها رو ببینه.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.