چهارشنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای، ضحاک زمانه،تو چه موجود پستی هستی که از کشته شدن یک دختر بی دفاع در روز مرگ پدرش، لذت می بری؟براستی کدامین جنایتکار دیگری چنین ننگی را بر پیشانی دارد؟


آقای خامنه ای ، اعتراف می کنم: ذهن من ناتوان از تصور پستی وجنایتکاری تو است!

یک ساعتی می شود که خبر کشته شدن هاله سحابی را شنیده ام، آنچنان خبر تاسف بر انگیز است که چون پتکی بر مغز آدمی فرو می آید. آنچنان انسان را به بهت زده می کند، که آدمی ناتوان از اشک ریختن می شود. 

هر چه تاریخ ایران را زیر و رو می کنم نمی توانم قساوت و بی شرمی از این جنس بیابم. مگر می شود دخترکی را که اشک به چشم دارد ، به حد مرگ کتک زد؟ آنهم در حالی که دسته ای گل به دستش ست؟ مگر می شود دخترکی را در روز خاکسپاری پدرش ، اینچنین وحشیانه بکشند؟

براستی کدامین جنایتکاری حاضر به قبول چنین بی آبرویی است؟ کدامین آدم جانی، حاضر است چنین ننگی را بر خود بخرد؟

براستی تو چه موجود پستی هستی که از کشته شدن یک دختر بی دفاع در روز مرگ پدرش، لذت می بری؟ براستی کدامین جنایتکار تاریخ چنین ننگی را بر پیشانی دارد؟

رفتار تو به مانند ضحاک است، هر روز که خون فرهیختگان ایران را می خورد ، حس وحشی گریش بیشتر می شود و خون بیشتری می طلبد.

براستی، کجاست کاوه آهنگر ؟

لینک این مطلب در بالاترین-------آزادگی--------فرندفید


۵ نظر:

  1. تًف به روی خامنه‌ای و بقیهٔ آخوند‌های انگل

    پاسخحذف
  2. man ghablan inja be dalile tohin hayi ke be dinam kardi ziad fohsh neveshtam\amma ind afe mikham begam ey kose nanat sed ali gedaye madar ghahbe ey khameneyi tof rtoo kosse zanet.
    ey khameneyi dayoos age ye roozi be changam biofti joori migamet ke roodehat az dahanet bezane biroon

    پاسخحذف
  3. ظنز خیلی سیاه واقعی
    انواع بازی های اسلامی

    بازی اسلامی شماره ۱ـ
    این بازی از جمله جالبترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اسلامی است. در این بازی که جسد کِشی نام دارد ( مشابه بازی بز کِشی در افغانستان) طرفین به دو گروه تقسیم شده و یک طرف سعی می کند جسد برباید و طرف دیگرسعی می کند مثلا آداب اسلامی را بجا آورد. در این بین جسد چندین بار کشیده شده و چند بار هم به زمین می افتد تا اگر احیاناً جسد سکته ناقص کرده باشد از مرگ او صد در صد مطمئن شوند. معمولاً جسد توسط تیمی که اسلامی تر است ربوده شده و در غیاب تیم دیگر دفن می شود و تیم دیگر هم بخاطر دلبستگی خود به اسلام ددمنشانه از شکایت خود و اعلام خطای وحشیگری تیم مقابل صرفنظر نموده و بازی بخوبی و خوشی پایان می یابد.
    گفته می شود منشا این بازی متعلق به قبایل آدمخوار ساکن عربستان بوده که عادت به ربودن و خوردن جسد داشته اند.
    در این بازی حقوق بشرو پزشک قانونی و دانشکده های حقوق و دادستان ودادگستری کلاً تعطیل بوده زیرا این موارد کلاٌ مربوط به جوامع متمدن بوده و ارتباطی با اسلام ندارد.

    بزور مسلمان شده زاده سابق

    پاسخحذف
  4. ظنز خیلی سیاه واقعی-
    انواع بازی های اسلامی-

    بازی اسلامی شماره ۱ـ
    این بازی از جمله جالبترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اسلامی است. در این بازی که جسد کِشی نام دارد ( مشابه بازی بز کِشی در افغانستان) طرفین به دو گروه تقسیم شده و یک طرف سعی می کند جسد را برباید و طرف دیگرسعی می کند مثلا آداب اسلامی را بجا آورد. در این بین جسد چندین بار کشیده شده و چند بار هم به زمین می افتد تا اگر احیاناً جسد سکته ناقص کرده باشد از مرگ او صد در صد مطمئن شوند. معمولاً جسد توسط تیمی که اسلامی تر است ربوده شده و در غیاب تیم دیگر دفن می شود و تیم دیگر هم بخاطر دلبستگی خود به اسلام ددمنشانه از شکایت خود و اعلام خطای وحشیگری تیم مقابل صرفنظر نموده و بازی بخوبی و خوشی پایان می یابد.
    گفته می شود منشا این بازی متعلق به قبایل آدمخوار ساکن عربستان بوده که عادت به ربودن و خوردن جسد داشته اند.
    در این بازی حقوق بشرو پزشک قانونی و دانشکده های حقوق و دادستان ودادگستری کلاً تعطیل بوده زیرا این موارد کلاٌ مربوط به جوامع متمدن بوده و ارتباطی با اسلام ندارد.

    بزور مسلمان شده زاده سابق

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.