یکشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۰

هموطن مسلمانم، آزادی بیان و دمکراسی یعنی اینکه من اجازه داشته باشم به عقیده ات توهین کنم/ هنوز هم دموکراسی را می خواهی ؟


هموطن مسلمانم، تا عقیده ای نقد نشود و مورد توهین قرار نگیرد، بدی های آن مشخص نمی شود، لذا براحتی در قدرت باقی خواهد ماند.
پایه و اساس دموکراسی ، بر اساس عدالت بنا شده است، یعنی همه رای برابر دارند، حال برای اینکه رای برابر آنها، هم ارزش شود، تمام صاحب نظرات مختلف ، باید حق داشته باشند با آزادی حرف بزنند، وگرنه اصل عدالت زیر سوال می رود و رای دهندگان نمی توانند با سلامت و به آگاهی رای بدهند و رای آنها بی ارزش می شود.
هموطن مسلمانم، دموکراسی یعنی اینکه خود مردم بتوانند حکومت خود را مشخص کنند، حال برای اینکه بتوانند حکومت را عاقلانه انتخاب کنند، باید حق داشته باشند که درباره هر چیزی شک کنند، به هر چیزی انتقاد کنند و هر چیزی را زیر سوال ببرند.
تصور کنید در یک حکومت دموکراسی، بخواهند درباره اینکه آیا بچه بازی قانونی باشد یا نه، تصمیم بگیرند، برای این تصمیم گیری ، باید عقاید مخالف و موافق ، یکدیگر را به چالش بکشند و حال مثلا می بینم که در اسلام بچه بازی (ازدواج با دختر نه ساله) مجاز است، لطفا  برای من توضیح بدهید ، چگونه می شود بدون اینکه اسلام را نقد کرد، درباره قانونی بودن بچه بازی  تصمیم منصفانه گرفت؟
به من نگویید که توهین با انتقاد فرق دارد، اصولا چه کسی می خواهد بگوید کدام حرف من توهین است و کدام حرف من اتنقاد است؟! مثلا اگر من بگویم پیامبر اسلام بچه باز (پدوفیل) بوده است، شما خواهید گفت که به دین ما توهین کرده ای ، اما من صرفا یک واقعیت تاریخی را بیان کرده ام، آنهم بر اساس مستندات دین اسلام.
مسلمانانی که از نقد دین خود ، وحشت دارند، هر انتقادی را توهین می دانند ؛ مبادا که مجبور به فکر کردن شوند، مبادا ببیند که دین آنها ، یک دین خرافی است که زندگی آنها  را به نابودی کشانیده است.
مسلمانان عزیز، تعریف دموکراسی و آزادی بیان، یعنی اینکه من حق داشته باشم به دین شما توهین کنم، حال با این تفاسیر، آیا مایل به دستیابی به دموکراسی هستید ؟!

یا اینکه می خواهید همچنان در بند دیکتاتوری بمانید و اجازه دهید رژیم اسلامی ، کشور شما را به غارت ببرد، شان و شخصیت شما در دنیا لکه دار کند، به خواهر و برادر شما در زندان تجاوز کند، و یک کلام ، دچار فلاکتی اسلامی باشید؟!
برای رهایی از فلاکت اسلامی، هیچ گزینه ای ندارید، غیر از اینکه حاضر به تفکر شوید، غیر از اینکه بپذیرید بقیه حق دارند به عقیده شما توهین کنند تا مشخص شود کدام عقیده غلط است.

بله ، درست می خوانید، نوشته ام حق دارم توهین کنم، چه آنکه هیچ روشی وجود ندارد که بر اساس آن روش ، من بتوانم به شما بگویم عقیده ات غلط است، اما مسلمانان آزرده نشوند. اصولا دین آنها برای اینکه از نقد در امان بماند، هرگونه انتقادی را توهین می داند و به این روش ، اجازه نمی دهد هیچ انتقادی صورت گیرد.
  


۱ نظر:

  1. به ارث برده شدن احکام قران از حکومت فرعون آنهم بطرز فجيع در بخش پاياني اين ويديو نکات جالبي هست.


    http://www.youtube.com/watch?v=mQ_7wx_LA7s&feature=related

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.