یکشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۹۲

کشتن این شانزده زندانی، یادآور قتل عام سال 67 و کشتن افراد بیگناه به تلافی حمله مجاهدین است!

سوال: آقای خامنه ای، کار تروریست ها در کشتن ماموران مرزی و انسان های بی گناه بد است، حال چرا خودت کار مشابه انجام می دهی؟!
خبر تکان دهنده است، آدمی را شگفت زده می کند. چند روز قبل، به یکی از ایستگاه های مرزی حمله می شود، و هفده نفر از هموطنان ما، در آن حمله کشته می شوند. (منبع)
صد البته که این خبر، آدمی را متاسف می کند، و کشتن تعدادی انسان بی گناه که صرفا مشغول انجام کار خودشان، یعنی مرزبانی هستند، قطعا یک عمل تروریستی است. یک عمل غیر انسانی، توسط گروهی تروریست و آدم کش محسوب می گردد.
حال امروز، خبر دیگری رسید که تاسف و شگفتی آدمی را صد چندان می کند. به گزارش هرانا، شانزده زندانی در استان سیستان و بلوچستان، در تلافی و پاسخ به آن حمله تروریستی، اعدام شده اند!  گزارش سازمان حقوق بشر ایران به قررار زیر است:
اعدام ۱۶ زندانی "محارب" در زهدان: به گزارش سایت‌های وابسته به حکومت بامداد امروز ۱۶ زندانی در زندان زهدان به دار آویخته شدند. سایت "عصر هامون" به نقل از "محمد مرزیه" دادستان عمومی و انقلاب زهدان از این زندانیان به عنوان "اعضای گروهک‌های معاند که در عملیات تروریستی شرکت داشتند" یاد کرد. هویت هیچ یک از زندانیان اعلام نشده است. سایت افکار نیوز گزارش داد که این ۱۶ نفر عضو گروه "جیش العدل" بودند
نکات ذیل قابل توجه است:
-          حمله آن گروه تروریستی و کشتن انسان هایی که گناه آنها مشخص نیست، قطعا محکوم است. اما اگر حمله تروریستی و کشتن انسان های بیگناه بد است، چرا رژیم ایران نیز، به کار مشابهی دست می زند و انسان هایی را گه گناهی ندارند، اینگونه قتل عام می کند؟!
-          این افراد به صورت مشخص در زمان وقوع آن عمل تروریستی، در زندان بوده اند، حال چگونه است که رژیم ایران، افرادی زندانی را اینگونه قتل عام می کند؟! این قتل عام، یادآور جنایات رژیم در سال 67 است، وقتی که به تلافی حمله مجاهدین، رژیم آخوندی، پنج هزار نفر از زندانیان، و افراد بیگناهی که حتی دوره محکومیتشان نیز پایان یافته بود، اعدام کرد.
-          اگر خشونت و آدم کشی بد است، چرا خود رژیم به این روش کثیف متوسل می شود؟!
-          مردم سیستان و بلوچستان، در فقر مطلق به سر می برند، سالها است که رژیم ایران، از اعطای هر گونه امکانات به آن منطقه دریغ کرده است، طبیعی است که در میان مردم آن منطقه، تنفر از رژیم به چشم می خورد. اما این به معنای این نیست که اکثریت آن مردم، در چنین کارهای کثیفی مشارکت می کنند! نمی توان از نقش عربستان و دیگر کشورهای عربی منطقه، همچنین سرویس های امنیتی پاکستان در سرمایه گذاری بر روی این گروه های تندرو و تروریستی، چشم پوشید.
-          برای جلوگیری از رشد چنین گروه های تروریستی، تنها باید به شیوه انسانی و منصفانه با مردم منطقه برخورد کرد. کشتار کور، و کشتن انسان های بی دفاع و در بند، شیوه استالین و هیتلر برای برقراری امنیت است. این روش از انسانیت به دور است.

نوشته دیگر امروز: مخالفان سکولاریسم، باید از روی مادران و خواهران خود خجالت زده باشند!

  
نوشته های چند روز گذشته:  


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:





  






۱ نظر:

  1. شصت و پنج هزار نوجوان بسیجی فدای بیضه های مبارک عسلام عزیز شدن ! فدای تخم چپ رسما جانی ( اکبر زیر خاکی ) شدن !

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.