چهارشنبه، تیر ۱۹، ۱۳۹۲

ایرانیان ساکن امارات در حالی از این کشور اخراج می شوند که در آنجا سیصد میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده اند!

یک-این گزارش ویکی لیکس می گوید که ایرانیان ساکن امارات، سیصد میلیارد دلار در این کشور کوچک، سرمایه گذاری کرده اند!

دو- شخصی تعریف می کرد، قبل از انقلاب به امارات (دبی) مسافرت می کند، بر اثر اتفاقی، با چند عرب اماراتی، درگیر می شود، کار بالا می گیرد و خلاصه پای پلیس به وسط کشیده می شود. پلیس به محض اینکه  متوجه می شود این شخص ایرانی است، طرف او را می گیرد، به طرف مقابل می گوید که او ایرانی است، حواستان را جمع کنید! و بعد طرف مقابل چون می بیند او ایرانی است، می ترسد و مجبور می شوند که از او عذر خواهی هم کنند! فارغ از اینکه کار پلیس، کار زشتی بوده و عدالت را رعایت نکرده است، اما هدف از ذکر این مثال کوچک، شان و منزلت ایرانیان در آن روزگار است.

سه- غیر از سرمایه گذاری سیصد میلیارد دلاری ایرانیان در امارات، باید به یاد داشته باشیم که در زمان جنگ و چه بعد از آن، مبادلات تجاری گسترده با ایران بوده که باعث رونق و پیشرفت این کشور کوچک شده است.

چهار- در اخبار آمده که دولت امارات، ایرانیان را از این کشور اخراج می کند، آنهم ایرانیانی که بیست و پنج سال است در آن کشور خراب شده زندگی کرده اند و با سرمایه گذاری ایرانیان، آن کشور اینچنین پیشرفت اقتصادی کرده است.

پنج- این یک واقعیت است، ایران به دلیل جایگاه خاص منطقه ای خود، نقش برادر بزرگتر منطقه را بازی می کند، چرا باید در سایه بی کفایتی رژیم اسلامی، اینچنین شان ایرانیان به زیر سوال برود و حرمت آنها شکسته شود؟!

با مزه اینجاست، درست در همین ایامی که ایرانیان ساکن امارات را اخرج می کنند، نمایندگان مجلس، طرحی را داده اند که به آنها اجازه داده شود تا برای همیشه، پاسپورت دیپلماتیک داشته باشند!! آنها خوب می دانند که با پاسپورت معمولی ایرانی، و در سایه مدیریت اسلامی، هر لحظه ممکن است که یک شهروند ایرانی، اخراج شود...!!

برای توضیحات بیشتر، نوشته دیگر امروز مرا در زیر بخوانید: 

چند  نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 

۳ نظر:

  1. اين نهضت بايد زنده بماند، و زنده ماندنش به اين اخراجیهاست .بريزيد پولها را، مهاجرت ما دوام پيدا مي كند. بیرون کنید ما را، ملت ما سرمایه گذارتر می شود. ما از دیپورت نمي ترسيم و شما هم از دیپورت ما صرفه نداريد.

    پاسخحذف
  2. لینک این نوشته در بالاترین:
    http://www.balatarin.com/permlink/2013/7/10/3354183

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.