سه‌شنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۹۱

کره شمالی، کشوری که در اثر نبود داروی بیهوشی، پای بیمار بیدار را جلوی چشمش قطع می کنند، اما بمب اتم دارد!


کره شمالی: کشوری که داروی بیهوشی نیست و اگر مثلا کسی پایش عفونت کند، به جای درمان، پای او را قطع می کنند، آنهم بدون داروی بیهوشی...!

حال چنین کشوری بمب اتم دارد. چند مساله به ذهن آدمی می آید،

اولا سران این دولت ها که به این درجه از پفیوزیت (!) رسیده اند که با شهروندان خود چنین می کنند، با مردم بقیه دنیا چه می کنند؟!؟!؟

دوما، مهمترین هدف و خطر این بمب اتم، برای مردم خود کره شمالی است، چون رژیم کره شمالی می داند که با چهار تا بمب اتمی و تکنولوژی قدیمی خودش، در مقابل ژاپن و کره جنوبی(که امریکا از آنها حمایت می کند)، هیچ غلطی نمی تواند بکند، لذا این اسلحه تنها برای این ساخته شده تا هر بلایی خواستند سر مردم کشور خود بیاورند، و اگر زمانی آمریکا یا کره جنوبی قصد حمله به کره شمالی را داشتند، این سلاح بازدارنده باشد...!

در حقیقت، این بمب اتم، با پول مردم کره شمالی ساخته شده تا بلایی باشد بر سر مردم بیچاره کره شمالی...!

این سرنوشتی است که در انتظار مردم ایران نیز خواهد بود،و خامنه ای زمانی بمب اتم را به سمت مردم ایران نشانه خواهد رفت، اگر که جوانان ایران کاری نکنند و اقدامی صورت ندهند.

مردم این کشور سالها است که ایزوله هستند و به دنیای بیرون هیچ ارتباطی ندارد، برنامه مستندی که بی بی سی در اینباره تهیه کرده بود، نشان می داد چگونه این مردم مانند انسان های غارنشین زندگی می کنند و از دنیا بی خبر هستند.

مردم کره شمالی تصور می کنند خودشان خوشبخترین و ثروتمندترین کشور دنیا هستند، در حالی که دیگر کشورهای دنیا فقیر و بیچاره هستند. یکی از افرادی که موفق به فرار از این کشور مصیبت زده شده بود، به خبرنگار می گفت اگر غذای ما ته مانده ای داشت، آنرا برای مردم کره جنوبی کنار می گذاشتیم! نکته بامزه ماجرا این است که اکنون کره جنوبی یکی از کشورهای ثروتمند دنیا است...!

به مانند تمام دیکتاتورهای دیگر، رهبر کره شمالی خودش و اطرافیانش زندگی بسیار مرفه ای داشتند، او مشتری گران ترین مشروب ها و کنیاک های دنیا بود، در حالی که مردم آن کشور از گرسنگی می مردند، او فقط یک بار هفتصد هزار دلار پول خرید مقداری مشروب داده بود.

گزارش های عجیبی از دست داشتن کره شمالی در فروش اسلحه به گروه های تروریستی و مشارکت در قاچاق مواد مخدر انتشار یافته است.

به مانند دیگر دیکتاتورها، دیکتاتور کره شمالی از شورش مردم می ترسید و می دانست به دلیل اینکه هیچ مشروعیتی در بین مردم ندارد، اگر کشور ثالثی به کره شمالی حمله کند، مردم از او طرفداری نخواهند کرد، لذا بخش عمده ای از بودجه کشور را صرف ساختن بمب اتمی کرد.

به عبارت دیگر، برای قریب بیست سال، مردم کشور را در فقر مضاعف نگه داشت تا بتواند چند کلاهک هسته ای داشته باشد و بدینوسیله، مطمین شود کشورهای دیگر به کره شمالی حمله نخواهند کرد.

کره شمالی آینه تمام نمای زندگی یک دیکتاتور است، کشوری که می توانست مانند کره جنوبی، شانه به شانه ژاپن حرکت کند، آنچنان فقیر و عقب افتاده است که در بیمارستان های آن به دلیل نبود دارو ، پای انسان ها را بدون بیهوشی قطع می کنند...!

این تصویر ماهواره ای که در شب گرفته شده، به زیبایی نشان می دهد که چطور کره جنوبی در اثر وجود دمکراسی پیشرفت کرده است و تمامی شهرها در شب می درخشد، اما در کره شمالی تنها بخش کوچکی از پایتخت از نعمت برق برخوردار است.




۵ نظر:

  1. گویا آقای سردار فیروزآبادی (بشکه الائمه)، برای خرید اسلحه به کره شمالی رفته اند، در آنجا در وان حمام، پایشان لیز خورده، زمین خورده اند. آمریکایی ها می گویند آزمایش بمب اتم بوده.

    پاسخحذف
  2. کیرم تو کون مریم کس تابان
    نمیدونم چرا چند روزیه که هوس کردم با مریم از دبر جماع کنم البته اگه از دست کیر اعراب و فرانسویها کونی براش مونده باشه؟

    پاسخحذف
  3. داداش همچی تعریف کردی کیر ما هم بلند شد :)))

    پاسخحذف
  4. احمق اگر ایران هم مثل کره شمالی بود که تو اینجا اینطوری نمیتونستی بنویسی‌.... معلومه احمقی مثل تو فرق انرژی هسته‌ای و بمب هسته‌ای رو نمی‌فهمه. مرتیکه بز.

    پاسخحذف
  5. این ٣ ناشناس بالا فقط لیاقت زندگی کره شمالی دارند !

    برای کشور عقب مونده که ازظرفیت گاز و خورشید هنوز بی بهره است
    انرژی هسته‌ای همان بمب هسته‌ای است.
    در درسرزميني كه سايه آدم هاي كوچك بزرگ شد؛ آفتاب آن سرزمين روبه غروب است
    مساله اينجاست كه حماقت و جهالت بگفته انيشتين انتها ندارد .و لابد تفکر كار سختي است يا ما مي ترسيم با حقيقت رو برو شويم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.