یکشنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۹۱

تنها نظام های دیکتاتوری و خودکامه هستند که برای اثبات مشروعیت خود، به تظاهرات متوسل می شوند، دو نمونه: صدام و خامنه ای!

دلیل این تظاهرات ساده است، چون این رژیم نمی تواند پای صندوق رای و از طریق دمکراتیک، برای خود مشروعیتی بخرد، تلاش می کند که با برگزاری انتخابات فرامایشی، به دنیا و مردم داخل بگوید که طرفداران بسیار دارد!

چرا رژیم اسلامی،  در این وانفسای اقتصادی باید میلیاردها تومان خرج برگزاری یک مراسم مضحک و نمایشی مسخره به 
نام "راه پیمایی دشمن شکن 22 بهمن" برگزار کند؟!

این تظاهرات و راه پیمایی، هیچ مشروعیتی برای رژیم نمی اورد، مگر نه آنکه صدام حسین نیز تظاهراتی به مراتب بزرگتر برگزار می کرد؟! آیا او مشروعیت داشت؟! صد البته که خیر.

 تنها یک روش برای اثبات مشروعیت و مردمی بودن یک نظام وجود دارد، آن هم برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه است. انتخابات آزاد و منصفانه نیز تعریف مشخص و واضحی دارد و باید سه شرط در آن رعایت شود:

-          انتخابات بدون تقلب باشد
-          کسی جلوی نامزد شدن شخص یا گروه خاصی را نگیرد (بر خلاف انتخابات استصوابی رژیم)
-          مردم از روی آگاهی انتخاب کنند، یعنی اینکه قبل از انتخابات، مدت مناسبی گردش آزاد اطلاعات وجود داشته باشد و مردم بدانند نقاط قوت و ضعف هر کاندیدایی چیست.
آیا مردم داخل، فریب چنینی انتخاباتی را می خورند؟!

سی و سه سال است که چنین مراسم احقمانه ای هر سال برگزار می شود، جماعتی نادان نیز به امید کیک و شیرینی و ساندیس، در آن شرکت می کنند، اما دیدیم که خرداد سه سال پیش، سه و نیم میلیون ایرانی، به نشانه اعتراض به این رژیم به خیابان آمدند.

لذا می توان نتیجه گرفت که حتی برگزاری این تظاهرات مضحک نیز، مردم را به وحشت نیانداخته و حتی نزد مردم داخل نیز خریدار ندارد.

خاتمه:

باید به خامنه ای گفت، اگر جرات داری، به مردم اجازه تظاهرات بده و تعهد کن که سگان بسیجی تو، کسی را نمی کشند، بین چند میلیون ایرانی به خیابان می آیند..!

صدام حسین نیز تظاهرات میلیونی برگزار می کرد، در انتخابات تقلب می کرد و مانند احمدی نژاد، آرا بالا می آورد، اما کجا چنین جنایتکاری مشروعیت داشت؟! 

واقعیت این است که خامنه ای و صدام، دزدانی هستند که حاکمیت مردم را دزدیده اند...!

این تصویر یک شهروند ایرانی است که برای تظاهرات به خیابان آمده است، به نظر شما اگر آزادی مطبوعات وجود می داشت و مثلا او از دزدی ها و خیانت های خامنه ای و احمدی نژاد آگاه بود، باز به خیابان می آمد...!؟ 


نوشته ای از نگارنده  در نشریه فضول محله: 

نوشته های دیروز این وبلاگ: 


۱۰ نظر:

  1. ابالاشی به عرض امام رساند که تنها چند ده هزار نفر در تظاهرات بیست و دوم بهمن شرکت کرده اند، و تعداد کم بوده است!
    امام نقی خشتک مبارک را خاراند و فرمود:
    «به خدا قسم که تقصیر حاکم بلاد پارس است، اگر خامنه ای علاوه بر کشتن جوانان، زنان پارس را نیز به عنوان کنیز به اسارت گرفته بود و فروخته بود، اکنون همه مردم بلاد پارس در مراسم بیست و دوم بهمن شرکت میکردند و دسته های زنجیر زنی راه می انداختند...!»

    پاسخحذف
  2. در جواب سوال شما باید گفت بله این شخص دوباره میامد.
    بنده این خانم را دورادور میشناسم ایشان دخت العفیر شمقدری از نوادگان ابولاشی صدیق هستند.
    در شب نیمه شعبان سال چهارم نقوی ابولاشی که در مصرف آب انگور افراط کرده بود به جای بیت سوسن بانو اشتباها به طویله رفت و با عفیر و شمقدر به 3some‏ پرداخت. در پی جماع آن شب شمقدر و عفیر حامله شدند و از خود نوادگان بسیاری بجای نهادند که در طول تاریخ سرمنشا حوادث زیادی شدند این خانم از همان نسل است.

    پاسخحذف
  3. شما رو چه اصولی این مطلب رو نوشتید
    شما ما جنبش سبزی ها رو زیر سئوال بدید
    ما هم تظاهرات کردیم
    ما هم راهپیمایی کردیم
    پس ما هم دیکتاتور هستیم؟؟؟!!
    واقعا !
    براتون متاسفم
    اول برید یه خورده تارختون رو قوی کنید
    بعد بیاید وبلاگ بزنید و هر چیزی میخواهید بلغور کنید

    پاسخحذف
  4. من موندم اگه فیلمه چرا .exeهستش پس 100% این فیلم الوده هستش و در واقع فیلم نیست یه فایل الودس
    این اولی هم دوباره .exeهستش پس تبلیغ نیست فایل الودس

    پاسخحذف
  5. میخواستم یه شرط چهارمی هم برای انتخابات آزاد از دید شما که فراموش کردین بذارم:
    نهایتا حتما باید کاندیدای مورد نظر ما رای بیاره تا انتخابات آزاد آزاد باشه

    پاسخحذف
  6. اگه راست ميگي نظر منو چاپ كن. من سالهاست كه مراسم 22 بهمن شركت نكردم. انشالله سال اينده شركت خواهم تا چشم شما كورد شود . اگر اخوند جماعت هر چقدر كه بد باشد ولي وطن فروش نيست. شما وطن فروشيد و در قبال چيز ناچيزي كل مملكت را به امريكاييها مي فروشيد. ولي ما عاشقانه كشور و رهبرمان رو دوست داريم همچنان كه گفتم انشااا از سال اينده تا اخر عمرم در راهپيمايي ها شركت مي كنم و در تمام انتخابات تا چشم شما كور شود زماني كه ما مردم ايران با صدام مي جنگيديم شما طرفدار صدام بوديد حالا حكومت الهي ايران رو با صدام مقايسه مي كنيد من مطمئن شما ادمهاي همان منافقي هستيد كه صدام رو در اغوش كشيد و با حمايت ان سگ به ايران حمله كرديد. ننگ بر شما در ضمن سگيت بيشتر به شما مي ايد تا ديگران .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اول شما یاد بگیرید چطور ادبیات فارسی را در نوشتهایتان رعایت کنید سپس اینجا از وطن پرستی صحبت کنید.
      این متن نوشته شما پر از اشتباه است پس شما ایرانی اصیل نیستید تا الان هم در مملکتتان 22بهمنی برپا نشده که شرکت کنید حتما در افغانستان یا لبنان یا دیگر کشورها زندگی میکنید
      در ضمن این هم گفته باشم که اینقدر 22 بهمن بی ارزش شده که شمارو از یه کشور دیگه دعوت به راهپیمایی میکنند.
      روزگار ایرانی

      حذف
  7. رو لینکهای بالا که این سایبری زن جنده ارسال کرده کلیک نکنید آدرسها ویروسی هستند.
    دست شمقدر پشت و پناهتون

    پاسخحذف
  8. میدونیستی تو حرف زدن خیلی بی شعور و احمقی؟!!

    پاسخحذف
  9. لیاقت مردم ایران چنین حکومتی است که با خرافه و حماقت توانسته چندین سال بر انها حکومت کنه
    اگرمردم ما کمی لیاقت داشتند این نظام را در طرفت العینی به زباله دان تاریخ می فرستادن
    جایی که کرانی بیداد میکند- زنان خود فروشی می کنند - جوانان غرق در مواد افیونی شده اند - کودکان کارگران سر گشنه به بالین می گزارند انجا ایران نیست از ممالک اسلامی هم نیست انجا جهنم خداست برای مردم گناهکار که بزرگترین گناهشان زیر بار ظلم رفتن است .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.