پنجشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۹۱

آیا احمدی نژاد، اینبار قصد دارد در ابعاد بین المللی، لباس زیر نظام مقدس جمهوری اسلامی را پرچم کند؟!


پیش درآمد، احمدی نژاد، کسی که از همه مدرک دارد...!:

ایام دعوا بین احمدی نژاد و خامنه ای را به یاد دارید؟ داستان دعوا به قرار زیر بود:

-          در جمهوری اسلامی، وزیر اطلاعات و خارجه و کشور، طبق یک قانون نانوشته باید ابتدا به تایید رهبر برسند، بعد به عنوان وزیر به مجلس معرفی می شوند.
-          مصحلی، وزیر اطلاعات وقت، از نزدیکان رهبر است.
-          احمدی نژآد، مصلحی را مجبور می کند که یکی از نزدیکان احمدی نژاد را به عنوان معاون وزیر اطلاعات بپذیرد.
-          آن معاون وزیر، بنا به دستور احمدی نژاد، شروع می کند به کپی جمع کردن از مدارک مهم در وزارت اطلاعات که در آن، از فساد مالی سران رژیم گرفته تا اعمال تروریستی خارج از کشور، وجود داشته است...!
-          احمدی نژآد و تیم او، این اسناد را برای روز مبادا، از وزارت اطلاعات خارج می کنند تا به قول معروف، از خامنه ای و دیگر سران نظام، مدرک داشته باشند.
-          مصلحی سعی می کند جلوی معاون مذکور را بگیرد، اما احمدی نژاد او را بر کنارم می کند. خامنه ای از مصلحی حمایت میکند و احمدی نژآد به نشانه اعتراض، چند روز از خانه خارج نمی شود...!
یکی از اخلاق های بامزه احمدی نژاد، بی آبرو کردن دیگر شغال ها است...! دهانش را باز می کند و آبروی طرف را می برد. مانند دیگر سران رژیم به این نمی اندیشد که این کارش، ضربه به کل نظام است...! در حقیقت، دیگر سران نظام، جرات چنین کاری را ندارند، چون مانند احمدی نژآد، هزاران صفحه مدرک وزارت اطلاعات در اختیارشان نیست!

به یاد بیاورید که سه سال پیش، احمدی نژآد رسما محسن رضایی را به قاچاق سیگار متهم کرد، و یا اخیرا در مجلس، فیلم رشوه گرفتن برادر رییس قوه قضاییه و مجلس را پخش کرد.

به یاد بیاورید که اخیرا مطلبی از احمدی نژاد در جاهای مختلف نقل می شود که او گفته است که مدارکی علیه شخص خامنه ای دارد که اگر رو کند، خامنه ای، عبایش را بر سر کشیده و فرار می کند..!

انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین:

آرژانتین کشوری است که بیشترین تعداد یهودیان را در آمریکای جنوبی، در خود جا داده است، قریب نوزده سال پیش، تروریست ها در مهمترین  مرکز یهودیان بمب گذاری کردند که به کشته شدن قریب هشتاد نفر انجامید.

انگشت اتهام ها به سمت ایران نشانه رفت، کشوری که خواستار حذف اسراییل از روی نقشه است و سران آن، بی هیچ اتهامی از کشتن یهودی ها دفاع می کنند و در آن سالها، ایران عملیات های مشابه بسیار انجام داده بود.

مدارک موجود نیز تا حد زیادی این انفجار را کار دولت ایران نشان می دهد و قاضی آرژانتینی، حکم جلب شش نفر از سران رژیم را صادر کرد، از جمله: محسن رضایی (بنیانگذار سپاه، وزیر کنونی دفاع، و هاشمی رفسنجانی!)

حال اخیرا دولت احمدی نژاد، قراردادی را با طرف آرژانتینی منعقد کرده که به سیستم قضایی آرژانتین مستقیما اجازه می دهد از متهمین (شامل رفسنجانی و محسن رضایی)، بازجویی کنند...!! (الجزیره)

حال به این نکته توجه کنید که هاشمی و رضایی، رقبای جدی انتخابات دور آینده ریاست جمهوری هستند و احتمالا آنها به همراه مشائی در انتخابات کاندید می شوند.

به یاد بیاورید که قریب چهار سال قبل، زمانی که محسن رضایی برای انتخابات سال 2009، کاندید شده بود، احمدی نژاد رسما در سخنرانی خودش، او را متهم به قاچاق سیگار کرد. هر چند اتهام احمدی نژآد مبنتی بر واقعیت بود و محسن رضایی، قاچاقچی است، اما مساله اینجاست که هیچ یک از سران این رژیم خونخوار، تا کنون به بی آبرو کردن یکدیگر در ملا عام اقدام نکرده بودند و دعوای خود را در پنهان انجام می دادند.

به نظر می رسد احمدی نژاد تلاش دارد که اینبار، به  افشاگری خود، بعد بین المللی ببخشد...!

هر چند که این به نفع مردم است و هر چقدر سران این رژیم، یکدیگر را بیشتر افشا کنند، این مردم ایران هستند که سود می کنند و با ماهیت این رژیم کثیف، بیشتر آشنا می شوند.


نوشته های چند روز گذشته این وبلاگ: 




۴ نظر:

  1. برادران و خواهران سطل ان طلب ، بنده کیرم بدجور شق شده چون الان یه فیلم پورنو از taryn thomas دیدم.
    خب الان به نظر شما جلق بزنم بهتره یا دعوت همسر آقا رضا پالانی رو قبول کنم و امشب به منزلشان بروم؟
    لطفا جوابم رو زودتر بدهید خانم نور هم منتظرم هستند
    اجرتونم با لبای تشنه آقامون شمقدر(ص)

    پاسخحذف
  2. برو داداش که همچین دعوتی کم گیر میاد.
    برو ذوالنعوظ نقی پشت و پناهت

    پاسخحذف
  3. taryn thomas!!
    معلومه اهل فنی ها ؟

    پاسخحذف
  4. chi bayad goft akhe :\
    che Ozae darim akhe :|

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.