شنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۹۱

نه تنها غرق شدن جکت چهل میلیون دلاری در این ویدیو،بلکه کشته شدن هزاران نفر در سانحه های رانندگی نیز ماحصل دزدیدن رای مردم است!

ویدیویی غرق شدن جکت چند ده میلیون دلاری پارس جنوبی در دریا (منبع)،  آدمی را به فکر فرو می برد، خصوصا اگر نکات ذیل را به عنوان پیش زمینه کنار هم بگذاریم:

-          بدون شک حادثه خبر نمی کند و ممکن است اتفاقات اینچنین در همه جای دنیا رخ دهد. اما وقتی می بینیم که این جکت برای بار دوم غرق شده، در می یابیم که یک جای کار ایراد دارد! 
-          هشتصد هزار کودک ایرانی از سو تغذیه رنج می برد، و دلیل اکثر این سو تغذیه و گرسنگی نیز، فقر حاکم بر جامعه است.
-          کشور کوچک قطر که به اندازه یکی از محلات تهران نیز جعمیت ندارد، به دلیل مدیریت صحیح، ده ها سال است که مشغول بهره برداری از این میدان گازی است و به دلیل سود سرشار، مردم کشورش زندگی بسیار مرفهی دارند.
-          نکته وقتی دردآور می شود که می بینم کشور قطر، دارد این میدان گازی را غارت می کند و وزارت نفت ایران، به مانند پت و مت (!)، مشغول غرق کردن چند باره جکت ها است..!

علت وقوع چنین مشکلی، یک اشکال فنی و یک اشتباه ساده مهندسی نیست، بلکه ایراد از جای دیگری است. مشکل این مردم فلک زده از زمانی شروع می شود که یک دیکتاتور، مانند خامنه ای مسند و پست رهبری را از آن خود می کند، خودش را نماینده خدا می داند، در انتخابات دست کاری و تقلب می کند، اجازه برگزاری انتخابات آزاد را نمی دهد و در نتیجه، مهندسین ایرانی با شرف، ناچار به فرار از ایران می شوند،  و صد البته جماعتی مجیزگوی و سفله، که علم مهندسی ندارند و نه از مدیریت علمی نیز سر در نمی آورند، مدیریت کشور را به دست می گیرند.

وقتی که یک آدم سفله و دزد، بدون داشتن هر گونه مدرک دانشگاهی به سمت ریاست شرکت عظیمی چون صدرا منصوب می شود، هیچ مهندس دیگری نیز حق ندارد به او اعتراض کند (وگرنه اخراج می شود)، طبیعی است که کشور به چنین منجلابی دچار می شود...!

غرق شدن این جکت که هیچ، بلکه گرسنگی کودکانی که از گرسنگی رنج می برند نیز ماحصل دزدیدن رای مردم است، کشته شدن سالیانه بیش از سی هزار نفر در تصادفات رانندگی که حاصل مدیریت غلط جاده ها است نیز حاصل جنایات رژیم اسلامی است. 

وقتی این ویدیو را می دیدم، به این می اندیشیدم که تنها با همین یک جکت که غرق شد، می شد جلوی سو تغذیه کودکان این کشور  را برای مدتی  گرفت..! 


نوشته دیگر امروز من:


۵ نظر:

  1. a با سلام
    تصور کنید قتل پدران درپیش چشم فرزندان و زنان را تصور کنید دخترکان کوچک داغدیده را که به زنجیرها کشیده میشوند تصور کنید پسر کوچکی که مادرش را دربازار بردگان لخت کرده اند و عورتش را بررسی میکنند تصور کنید مادر حامله ای که کودکش هم تا بدنیا بیاید غلام خانه زاد است آیا این اسلام دین عطوفت است من هرگز دلسوزیه امامی برای یک آهو را باور نخواهم کرد هنگامی که میبینم کودکی را پدر میکشند مادر میفروشند و طفل معصوم را در همین حال نزار به بردگی میگمارند دختری را که داغ خانواده دارد به حکم شرع به باد تجاوز میگیرند و با زنی که تازه شوهذش راکشته و فرزندش را فروخته اند آزادانه جماع میکنند
    کدامین امام این رفتار را محکوم کرد؟ کدامین امام برده و کنیز نداشت؟ کدامین امام کدامین امام پس تفاوتی بین محمد و چنگیزخان و امامان ما و تیمور لنگ چیست هرکدام به بهانه ای خون خوردند

    پاسخحذف
  2. لطفا ای صفحه رو به اشتراک بگذارید:
    http://sahebkhabar.blogspot.com/2013/02/313.html
    با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      هم در فیسبوک و چند جای دیگر نوشته شما را به اشتراک گذاشتم و هم به لیست وبلاگ های که می خوانم (در سمت راست) اضافه کردم.

      شما برای تغییر سایز عکس، هنگام اضافه کردن، می توانید هنگامی که در وبلاگ می گذارید، قبل از انتشار و در محیط ادیتور بلاگ، روی آن کلیک کنید و اندازه اش را تغییر دهید.

      با مهر بسیار

      حذف
  3. متشکرم
    اما متاسفانه بدلیل عرض کم قالب، در صورت کوچک بودن عکس جزییات آن دیده نمی شود.

    پاسخحذف
  4. از همتون متنفرم ولی دست آقامون شمقدر(ص) به همراهتون

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.