یکشنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۱

استناد به لباس یک زن به عنوان توجیهی برای تجاوز به او، عمق بلاهت فرد است، و استفاده از آن برای تبلیغ حجاب، دور از اخلاق است!

اخیرا یکی از مجریان احمق تلوزیون ایران، گفته است: «زنانی که مورد تجاوز قرار می گیرند،  با نحوه پوشش خود، آن تجاوز را طلب کرده اند..!»

این توجیهی احمقانه  است که بارها از زبان مسئولین جمهوری اسلامی به منظور ترغیب حجاب شنیده ایم و آنها بر این طبل می کوبند و به زبان غیر مستقیم، می گویند اگر  حجاب اسلامی خود را رعایت نکنید، مورد تجاوز قرار می گیرید...!

چه مردان و چه زنان، دوست دارند لباس های زیبا و جذاب بپوشند، و این تنها منحصر به زنان نیست، بلکه مردان نیز چنین هستند، بیرون بودن موی زن یا پوشیدن لباسی زیبا، هیچ دلیلی نیست که او مورد تجاوز قرار گیرد و از سوی مردان بی انصاف، اینچنین مورد آزار قرار گیرد.

این استدلال احمقانه، مانند این است که یک قاتل بگوید هر کسی کراوات قرمز داشت، با انتخاب کروات قرمز، به صورت غیر مستقیم، خودش از من خواسته که من به او چاقو بزنم و او را بکشم! باور کنید که مورد تجاوز قرار گرفتن، به اندازه چاقو خوردن، آزار دهنده و بد است.

کوبیدن بر این استدلال احمقانه به منظور نشر حجاب، مسولیت تمامی تجاوز های رخ داده را به گردن کسانی می اندازد چنین تفکر مضحکی را تبلیغ می کنند...!

آزادی انتخاب لباس و نوع پوشش، حق اساسی و بنیادین هر انسانی است، و محدود کردن آن با چنین روش های غیر اخلاقی، تنها نشان می دهد که دین اسلام و رهبران آن، تا چه حد از اخلاق و انسانیت به دور هستند!

آتاتورک، زمانی که فصد داشت حجاب را در ترکیه براندازد، دستور داده بود که همه زنان فاحشه، مجبور و موظف به پوشیدن چادر هستند(!) و به این نحو، حجاب اسلامی را بی آبرو و اعتبار کرده بود، در خوبی و بدی کار آتاتورک، سخن بسیار است و موضوغ این بحث نیست، تنها هدف یادآوری این نکته است که چادر علامت هر چیزی می تواند باشد و الزما یادآور خوب بودن یک زن نیست.

اگر به صورت کلی بخواهیم نگاهی بیاندازیم، حجاب نه نشانه خوبی زن است و نه نشانه بدی او، ما زنان آزادی خواه و شجاعی چون مرجان ساترابی بی حجاب است و مثلا فاطمه رجبی (مجیز گوی احمدی نژاد)، با حجاب است...! 

یادمان نمی رود که چه زنان بی اخلاقی (چون بسیجیان) با حجاب هستند و چگونه به موقع، اخلاق و انسانیت را لگدمال می کنند...!



۴ نظر:


  1. ابولاشی روایت می کند که هر گاه یک داف می دید، ابتدا رنگ لباس او را چک می کرد، بعد می فرمود:
    «پوشیدن لباس فلان رنگ، به معنای بی حجابی و دعوت از مردان برای تجاوز به آن زن است!»

    و بعد با آن زن جماع کلبی می کرد...!

    پاسخحذف
  2. شما طبیعت مرد را نمیشناسید/

    وقتی یک زن شما را تحریک کند و آلت شما راست شود آیا دست خود شماست ؟؟؟؟؟

    خوب چرا باید زنی با اعصاب مردها این چنین بازی کند؟ مگر مرد اختیاری دارد که تحریک نشود؟

    حضرت محمد هم نمتوانست جلوی اشتهای آلتش را بگیرد. حالا اگر همه زنان به گونه ای شهوت انگیز بیرون بیایند دیگر مردان نمتوانند فکر کنند. ... اینجا بین مرد و زن خیلی تفاوت است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وقتی یک زن شما را تحریک کند و آلت شما راست شود آیا دست خود شماست ؟؟؟؟؟
      -----------------------------------------------------------------------

      عزیز، در صورتی که در فاصله 30 سانتی برایت استریپ تیز کند و خودش را لخت و
      سکسی عرضه کند و تو هم طلبه قد و هیکل و بر رویش باشی بلی. در اینصورت اگر راست
      نشود شما از نظر جنسی ناتوانی داری.

      ولی اگر از فاصله یک متری تا یک کیلومتری با آرایش یا رنگ لباس قرمز باز هم راست میکنی، یعنی همانطوری که بسیاری از روحانیون(عجب اسمی هم دارند!) می‌کنند مریض روانی هستی.

      حتی اگر مریض روانی باشی باز هم حق نداری مرض خود را با تجاوز و حمله به زنی که کمی
      خوشگل تر از نرمال بوده رفع و رجوع کنی.

      باید خود را اصلاح کنی و یا از روشهایی که انسانهای غیر جنایتکار بلدند استفاده کنی:
      با کسی از جنس مخالف رابطه داشته باشی یا با یکی از کسانی که پول گرفته و بدن خود را برای نیم ساعتی در اختیارت میگذارند باشی یا از روشهای مشابه و بی خطر مثل خود ارضایی که روشی مورد تایید در دنیای جدید است سود ببری.

      جنایت و تجاوز را حل پیشنهادی روحانیون است، یعنی وقتی صیغه (یا همان جندگی با نظارت شرعی) به حد کافی در جامعه نباشد با کسی دوست نباشی و حاضر نباشی پول روسپی بدهی و بنا به دستور روحانی خود ارضایی نکنی و ازدواج هم نکنی و از نوع مریضانی باشی که با یک زن عادی که پیشنهاد یا همان نخ نداده راست هم بکنی خوب معلوم است که تجاوز خواهی کرد.

      حذف
  3. ایشان دکتر! حاج وحید یامین پور هستند و در ادامه افاضات قبلی [[ بمب ناپالم و بخاری نفتی دبستانها ، کی میتونه چند تا اسراییلی بکشه و ....]] گفت : بدپوششی دختران تجاوز به آرامش روانی مرد است !!

    البته این را از تعلیمات استادشان مصباح که خودش چندین بار مورد تجاوز روان قرار گرفته بطوریکه یک هفته دمرو نمیتوانسته فکر کند و آرامش روان داشته باشد گفته است .//

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.