پنجشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۱

ضرر هشت میلیارد دلاری برنج های آلوده!/ گویا رژیم خامنه ای مسلسل بدست گرفته و مردم را «درو» می کند!


چند سالی است که شاهد واردات بی رویه برنج هندی هستیم، اداره استاندارد ایران می گوید که این برنج ها بی ضرر هستند، اما ارگان های مربوطه در هند، می گویند این برنج ها به فلزات سنگین (چون سرب) و  سم آرسینک آلوده اند و بشدت سرطان زا هستند.   ( گزارش مجلس اینجا)

در یک سیستم اقتصادی سالم، نظام عرضه و تقاضا همه چیز را کنترل می کند. طبق گزارش مجلس، این مقدار برنج وارد شده دو برابر نیاز و مصرف مردم ایران است. دلیل آنکه این روند غیر طبیعی طی شده و این همه برنج از هند وارد ایران شده است، قیمت بسیار پایین برنج فوق در هند بوده است. به دیگر عبارت قیمت آنقدر پایین بوده که علی رغم اینکه بازار اشباع شده است، باز نیز واردات ادامه یافته است.دلیل قیمت ارزان برنج فوق نیز که مشخص است. حتی دولت هند نیز آلوده بودن این برنج ها را تایید کرده است.

چه ضرری به کشور وارد می شود؟

مردم این برنج ها را مصرف می کنند و متاسفانه درصدی از مردم نیز در سالهای آینده به سرطان دچار خواهند شد.طبق آمار، هزینه درمان هر بیمار سرطانی حدود یکصد هزار دلار است (منبع) و این غیر از آن است که سرطان درمان پذیر نیست و بیمار جانش را از دست خواهد داد. تصور کنید جامعه چه مقدار باید هزینه کند تا مثلا یک مهندس تربیت کند و بعد او با سرطان بمیرد!

اگر بگوییم یکصدم درصد (از هر ده هزار نفر، یکنفر) از مردم ایران در اثر مصرف این برنج به سرطان دچار خواهند شد ، هزینه درمان آنها بیش از هشت میلیارد دلار خواهد شد که وزارت بهداشت ایران در آینده باید انرا پرداخت کند. 

یک حساب سرانگشتی ما را به اینجا می رساند که وارد کنندگاه برنج های فوق؛ عده ای قاتل بی شرف بوده اند که برای سود خودشان، مردم عادی را به سرطان دچار کرده اند و در نهایت نیز انها را کشته اند. اگر در هر تن از برنج فوق آنها یکصد دلار هم سود کرده باشند، سود آنها می شود یکصد میلیون دلار، به دیگر عبارت آنها برای یکصد میلیون دلار، بیش از هشت میلیارد دلار به جامعه ضرر زده اند و غیر از اینکه تعداد زیادی از هموطنان ما را نیز به کشتن داده اند.

مسولیت این جنایت صورت گرفته، هم به عهده وارد کنندگان آن(مدیران و سپاهی های قبلی که اکنون تاجر شده اند) و هم مدیران کنونی ج.ا. است که جلوی این جنایت را نگرفته اند.

بامزه است که بر اساس گزارش رادیو آلمان از ایران، مغازه داران می گویند موش، این برنج ها را نمی خورد...! (منبع)

همانطوری که حضور سران رژیم در مسند قضاوت، باعث به لجن کشیدن عدالت شده است، حضور آنها در مسند تجارت نیز، باعث شده که چنین جنایاتی رخ دهد...!



نوشته های اخیر من:
نوشته دیگر امروز من: 


 داستانی کوتاه در سایت خودنویس:

نوشته های دیگر چند روز گذشته این وبلاگ: 





۲ نظر:

  1. اباشپش به امام گله کرد که یا نقی، این برنج های آلوده و سمی، مردم پارس را خواهد کشت، دیگر کسی باقی نماند که به ما جزیه بدهد!

    امام فرمودند: «نترس، مردمی که زهر اسلام را بخورند و بعد از 1400 سال بالا نیاورند، از خوردن برنج آلوده به آرسنیک نخواهند مرد...!»

    بعد کنیز نه ساله ایرانی که تازه برایش هدیه آورند را به زیر بغل زد، در حالی که دشداشه اش را از کمر می گشود، به سمت حرمسرا رفت...!

    پاسخحذف
  2. برای همین برنج سیانوری هم مردم در صف های طویل کشته هم میدهند در حالیکه در خانه چندین تن برنج انبار هم کرده اند.گمنام جان چیزی از فرهنگ در این قوم یاجوج ماجوج باقی نمانده باید جای برنج فرهنگ وارد کرد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.